• Witches don't burn



    Het verhaal:
    In een klein vissersdorpje, Newdell, ontstaat veel opschudding als er een lichaam van een tiener word gevonden. Hij lijkt gedood te zijn in een soort ritueel. De dorpelingen zijn er zeker van dat iemand uit de grote stad dit gedaan moet hebben. Zij zelf zijn natuurlijk allemaal brave kerkgangers en zouden nooit zo iets doen, maar in het bos worden op meerdere plekken overblijfselen van rituelen gevonden. Sommige mensen fluisteren over magie en over duivel aanbidding, maar anderen vinden dit grote onzin en niet van onze tijd, mensen beginnen zich vreemd te gedragen en zeker de tieners op de plaatselijke middelbare school lijken geheimen met zich mee te dragen. Zouden een aantal van hen een pact met de duivel gesloten hebben?

    Nog wat informatie:
    - Het idee is dat het verhaal zich af speelt rond de middelbare school, leerlingen, ouders en leraren, maar dat kan ook anders.
    - De meeste mensen blijven na hun middelbare school in het dorp wonen en gaan de visserij in. (Nu kan je natuurlijk ook een groep tieners hebben die zo snel mogelijk het dorp uit willen)
    - Heksen kunnen jongens en meisjes zijn.
    - Heksen dragen een heksen teken op zich (litteken, tatoeage, moedervlek in een bepaalde vorm) ten teken van hun pact en hun magie.
    - Een cirkel bestaat uit 5 heksen die ieder voor een element staan (water, hout, vuur, aarde & metaal).
    - Om de pact te bevestigen moeten er vijf menselijk offergaven komen. Het eerste offer is al gegeven.

    - Niet meer dan 2 personages per persoon
    - Als je reserveert zeg dan aub even of je personage mannelijk of vrouwelijk is.


    Omgeving:
    Het dorp: klik
    De middelbare school: klik
    Het bos: klik

    Rollen:
    Naam:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Leeftijd:
    Soort (geef bij heks ook aan welk element):
    Werk (als je op school zit zeg welk jaar):
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:
    Heksen (0 vrije plekken):
    - Water Eleona Moonrise ~ candy2001 (2)
    - Hout Davina Kathy Sophia-ann Woodward ~ Pwettyness (2)
    - Vuur Katherine Johanna Stavros ~ Luna2013 (3)
    - Aarde Violetta Mia Amoré ~ maybetonight (2)
    - Metaal gereserveerd door: powerninja
    Dorpelingen (open):
    vrouwen:
    Emily 'Em' Raven Johnsone ~ Disneyy (8)


    Mannen:
    Evyn Jones ~ Geleninja (1)
    Alvaro Caesar Vitalis ~ Luna2013 (7)
    Jake Daniel Evans ~ Disneyy (7)

    Story
    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 14:39 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik kan t weer ni veranderen x) moest toen ik van die vriendin thuis kwam gelijk mee naar vrienden van me vader dus zit op me mobiel x)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Weet dat iedere heks een heksenteken moet hebben. Maybetonight heeft die van haar al aangegeven. Kan de rest dat ook doen aub.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Is er behoefte aan een praattopic? zo ja, zeg het dan dan maak ik er eentje aan!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik verander mijn dorpelingen vrouw wel in een man

    BarnOwl schreef:
    Ik verander mijn dorpelingen vrouw wel in een man


    Is prima


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik ben nog even aan het denken of ik mee wil gaan doen. Ik weet namelijk niet of ik genoeg inspiratie heb voor een jongens rol. Je hoort nog van me (:


    Smile, someone could be falling in love with it.

    heksenteken gooi ik zometeen bij me personage ben er nog even 1 aan t zoeken :)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    is het erg als ik voor dat heksenteken de zelfde gebruik als maybetonight? want mijn computer wil niet knippen en plakken om een of andere vage reden :(


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    ik vind het geen probleem hoor


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    candy2001 schreef:
    is het erg als ik voor dat heksenteken de zelfde gebruik als maybetonight? want mijn computer wil niet knippen en plakken om een of andere vage reden :(


    Is prima!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Oke tnx maybetonight sorry was t vergeten te vragen :3


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik heb trouwens me personage iets meer aangepast dan alleen de klas en t pleeggezin weet ni of dat erg is?


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    candy2001 schreef:
    Ik heb trouwens me personage iets meer aangepast dan alleen de klas en t pleeggezin weet ni of dat erg is?


    Is goed, als je klaar bent. Zeg het dan dan verander ik het in de story (klik).


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    ja is helemaal klaar :)

    weet ni of jij dat ook vindt :)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    candy2001 schreef:
    ja is helemaal klaar :)

    weet ni of jij dat ook vindt :)

    Ze is 16 dus dat ze op zichzelf woont is leuk, maar kan dus eigenlijk niet. Je kan bijvoorbeeld wel doen, dat ze haar eigen plek in een schuur of garage heeft in de tuin van haar pleeg gezin waar ze woont en haar eigen keukentje en zo heeft.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.