• Er schijnt een kist te bestaan die het leven ontneemt aan iedereen die waagt hem te openen.
    Geloof jij dat zoiets bestaat?

    Het waren twee simpele zinnetjes, twee zinnetjes die iedereen lieten lachen. Net als bij de mensen die onderzoeken deden naar deze geheimzinnige kist. Het enige probleem was dat zij, op het moment dat zij in aanraking met de doos kwamen, hun verhaal niet meer na konden vertellen. De families waren kapot van het verlies van deze mensen en hebben gezworen om deze vloek te vernietigen, het werk af te maken.
    Jaren later is er een oplossing gevonden om de doden weer tot leven te wekken, zoals in de aantekeningen van hun voorgangers stond beschreven, de vloek terug te draaien. Alleen één hart zo zuiver en puur zou deze vloek kunnen omdraaien.
    De familiegenoot van deze mensen zijn vastberaden de missie van deze mensen te vervolgen. Maar is dat wel een slimme zet? Is het slim op opzoek te gaan naar de kist van Pandora? Zijn alle harten wel zo zuiver als de mensen zelf denken, of zullen zij de volgende slachtoffers zijn? Zijn de mensen slim genoeg om hun zonden, die ze zowel bewust als onbewust met zich meedragen, te overwinnen?



    Rollen •
    De studenten/ familieleden •
    • Harry Edward Styles • Lust • KiliOfDurin
    • Louis William Tomlinson • Jaloezie • Subestimado
    • Niall James Horan • Vraadzucht • Oceanus
    • Liam James Payne • Wraak • Malcolm
    • Zayn Javadd Malik • Ijdelheid • TinkerbelI
    • Vrouwelijke familie Harry • Luiheid •
    • Mannelijke familie Louis • Jaloezie •
    • Mikayla 'Mickey' Shanaye Horan • Hebzucht • Periwinkle
    • Moose Ryan Payne • Vraadzucht • Nightingalex
    • Samuellos “Semmie” Ivano Malik • Luiheid • Whisperings



    Invullijstje •
    Rol •
    Naam •
    Leeftijd •
    Nationaliteit •
    Karakter •
    Uiterlijk •
    Welke zonden • O.a. is het een bewuste of onbewust zonden. Beter gezegd: weet de persoon dat hij/zij hier last van heeft.
    Geschiedenis •
    Extra •



    Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • AlleenKiliOfDurin of Roe maken nieuwe topics aan.


    We doen het met reserveren anders dit keer:
    Iedereen kan alleen aangeven of ze een van de jongens willen of een van de rest van de rollen. Deze namen gaan door een randomizer en dan komt eruit wie wat speelt. Dit is om een keer lekker de standaard rollen om te gooien. Als je het niet eens bent met de randomizer vervalt je rol en beginnen we opnieuw met randomizen als het gat is gevult.

    Reservatie lijst:
    Studenten:
    Subestimado
    Oceanus
    TinkerbelI
    KiliOfDurin
    Malcolm

    Familieleden:
    Whisperings
    Periwinkle
    Nightingalex

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 20:22 ]


    Bowties were never Cooler

    Zal ik de rest ook randomizen?


    Bowties were never Cooler

    Graag! (:


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa



    Klik


    Bowties were never Cooler

    Iedereen er mee eens dat dit eerlijk is?


    Bowties were never Cooler

    Jep! Mijn rol komt morgen, of overmorgen, als dat oké is?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Prima


    Bowties were never Cooler

    Liam is af, is hij goed zo?


    Reality's overrated.

    Zeker, net als de andere jongens


    Bowties were never Cooler

    Ik was er vergeten bij te zetten dat Luam natuurlijk bi is, ik heb her dus wat bijgevoegd.


    Reality's overrated.

    Oh god..nu moet k een FC bedenken voor Zayns broertje...of broer....

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 7:30 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Rol •
    Zusje Niall.
    Naam •
    Mikayla 'Mickey' Shanaye Horan
    Leeftijd •
    Mickey is negentien jaar en verjaart op de eerste lentedag.
    Nationaliteit •
    Mickey is van Ierse afkomst, Mullingar.
    Karakter •
    Mickey is op het eerste gezicht een stil meisje, een echte dromer, en misschien is dat ook wel zo. Het meisje doet er namelijk alles aan om te zorgen dat haar dromen werkelijkheid zullen worden, zet zich voor de volle honderd procent in en stopt niet tot het gelukt is. Is een beetje aan de stille kant, omdat het eerder iemand is die liever luistert dan zelf praat. Zeker bij vreemde mensen. Dat is ook de sterke kant van het meisje, net als dat ze voor haar vrienden en familie door het vuur zal gaan. Dat zijn namelijk de mensen waar ze misschien nog wel meer voor zou doen om het naar hun zin te maken, dan voor zichzelf. Dan cijfert ze zichzelf met alle liefde weg en vergeet het wel eens rustig aan te doen.
    Toch neemt dit niet weg dat Mickey doodleuk alles doet wat haar opgedragen word, niet gemeen uit de hoek kan komen, en niet eigenwijs is. Eigenwijs is namelijk haar derde naam, omdat het meisje juist de gevaren opzoekt, om alles wat niet mag, juist uit te voeren. Het kan een echte onruststoker zijn. Het verbaasd dan ook niemand dat het meisje regelmatig in de problemen komt, ondanks ze zich met haar grote, groene, ogen bijna overal uitpraat. Zegt dat ze het niet meer zal doen, om misschien een paar minuten weer precies hetzelfde uit te voeren. Dan zal het allemaal weer opnieuw beginnen. Je moet alleen niet met grote monden aankomen, want behalve dat je een gemene opmerking terug kunt verwacht, is Mickey ook iemand die heel slecht tegen kritiek kan.
    Verder valt er vrij weinig toe te voegen aan het karakter van het meisje. Het enige wat er nog aan toe te voegen valt, is misschien dat als je haar beter leert kennen het een klein kleutertje word. Dat het iemand is, die met teveel suiker op, door het huis rent. Een hyperactief kind, dus ineens een hele andere kant van haar ziet.
    Uiterlijk •
    Mikayla doet haar bijnaam niet bijzonder veel eer aan: Mickey heeft op het eerst gezicht witblonde lokken die in natuurlijke val tot haar onderrug komen. Deze passen vrij mooi bij haar lelieblanke huid, waar zij op de sproetjes rond haar wangen en neus na, geen oneffenheden bij kent.
    Haar kleinere lengte, van slechts 160 cm maakt haar onschuldig, kwetsbaar en iel. Net als haar slanke, gewelfde bouw. Ze is echter niet mager, iets dat te zien is aan haar rondingen. Ze heeft een fragiel gezichtje, met altijd roze blosjes langs haar jukbeenderen en zeer volle, zachtroze lippen.
    Het mooiste aan haarzelf vindt zij echter haar ogen, de grote eye-catchers die haar naam bemerken. Met gitzwarte wimpers die van nature tot iets onder haar wenkbrauwen krullen, en de veelkleurende irissen waarmee ze vrijwel alles voor elkaar kan krijgen door de onschuldigheid die ze uitstralen. Wat haar look compleet maakt zijn toch de Mickey-oren, die ze regelmatig opheeft, ter ere van haar geweldige bijnaam en het feit dat ze weg is van Disney.
    Welke zonden •
    Hebzucht. Micks is zich hier helemaal niet van bewust, of probeert over te komen alsof ze het niet weet. Op sommige vlakken is Mickey zich er namelijk wel bewust van en probeert het dan zoveel mogelijk te verdringen. Maar op de andere vlakken heeft ze het totaal niet door.
    Geschiedenis •
    Mickey is opgegroeid met haar ouders en twee oudere broers in Mullingar. Het was altijd een warm, gelukkig gezin, totdat het noodlot toesloeg. VaderHoran raakte zijn baan kwijt en het gezin kwam steeds verder in de schulden. Uiteindelijk is het zelfs zo ver gekomen dat ze een jaar lang honger hebben moeten lijden, met elke dag maar een hele karige maaltijd. Hun 'vrienden' waren ineens ver te zoeken met de hulp, dus stond het gezin er alleen voor. Gelukkig kwam het uiteindelijk weer goed. Ze konden weer eten, een beetje normaal leven. Vader Horan had namelijk een nieuwe baan gevonden en dit verdiende zacht uitgedrukt nogal goed. Misschien is langzaam maar zeker Mickey haar zonde ook ontstaan.
    Extra •
    -komt-


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik eenfamilie lid van de jongens??


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Die zijn al verdeelt en anders wordt t heel veel geschuif. Sorry


    Bowties were never Cooler

    Miriam anders doe je mij en SuperTOMMO in de randomizer? Ik vind het niet erg, ik ben nog niet begonnen en moet zelfs nog nadenken over echt alles. Dus is dat een optie??


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nogsteeds wordt dat geschuif met al gemaakte personages en dat vind ik zielig. Het is namelijk dat de hele lijst wordt gerandomized en er is al een volle rol ingevuld. Daarbij staat dit rollentopic al best een tijdje online en ik heb 24uur van te voren gewaarschuwd, dus nee, sorry

    Ik maak nu een uitzondering. Geef me even

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 7:46 ]


    Bowties were never Cooler