• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    oke waar moest ik ooit op eageren


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Anna Sharp
    'Natuurlijk,' zei ik. 'Hoe kon je anders denken?' grapte ik. Er kwam nog damp van de spaghetti af, dus hij was gelukkig nog wel warm. Ik pakte een vork van Gregor over. 'Sambal?' vroeg ik hem.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Appelboompje schreef:
    oke waar moest ik ooit op eageren


    Nou uh Jeremy en James één zijn op de kamer, Melody was geloof ik ook van jou? Die was pissig aan het doen dacht ik, en uhm ik weet niet, ik wilde gewoon iets zeggen lol
    Damien en James twee staan buiten te roken, misschien kunnen we Jamien straxjes laten happenen?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    nee

    ik heb Jeremy
    Abigail
    Laurinda


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Delilah Gerson
    "Mooi! Ik ook! " glimlachte ik, ik mocht deze jongen wel,
    "buiten is er ook een leuk bos om in te wandelen en ja dat is het zowat, beneden is een dorpje met een supermarkt en een paar kroegjes zag ik dus. " zei ik peinzend.

    Gregory McEwan
    Anna zei ja! Ze had me gemist! Ik moest moeite doen om een jubelkreet in te houden, wat deed ze toch met me?
    "Sambal? " vroeg ze me, oeehh ja, zij mocht me wel voeren hoor!
    "Graag! " zei ik dus lachend om de gedachte van mij als baby bij Anna op schoot.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Flanagan
    "Als het nodig is dan is het nodig. En zoals het nu uit ziet zal ik je niet alleen laten roken." zei ik. Mijn laatste zin vond ik wel mooi gevonden. Ik zag de dubbele betekenis ervan. Ik hoopte dat Damien die ook zou zien. Ik zou no matter what zijn vriend blijven, ook al kende ik hem nog niet jarenlang, toch voelde het zo. Ik vond het misschien wel de beste vriend die ik had.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Damien Morisson
    James zei iets dubbelzinnig over me nooit in de steek laten, kijk, dat apprecieerde ik enorm aan hem, geen trucjes, geen poespas, gewoon echte vriendschap voor 't leven.
    "thanks mate. " zuchtte ik, en keek in de verte, misschien was deze vakantie toch niet zo rot...


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Flanagan
    "Always." zei ik tegen hem. Gelukkig had hij het begrepen. Ik had er nogal een grote hekel aan als mensen mij verkeerd begrepen. Zo moeilijk was ik toch niet? Blijkbaar wel. Mijn sigaret raakte langzaam op, maar ik merkte het niet omdat ik de verte in staarde. Hoe de zon lager ging staan, scheen tussen de groene bomen door, de hemel rozig werd. Ik hield van dit oord.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Anna Sharp
    Smakelijk aten we samen de spaghetti op en toen het bord leeg was, zette ik het op de grond bij de trap en keek Gregor aan. 'Ik ga even wat water drinken en mijn tandenpoetsen,' bedacht ik me toen en liep de badkamer in.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Ik trok haar terug het bed op toen ze voorbijliep voor het tandenpoetsen en trok haar bovenop me.
    "Niet te lang wegblijven hé schoonheid?" vermaande ik haar grijnzend, en kuste haar nog eens vol op de lippen, terwijl Anna naar de badkamer liep, keek ik grijnzend naar haar kont, waarna ik gaapte en me begon uit te kleden, ik gaapte weer en liet me in mijn boxer achterover op bed vallen, het was een lange, vermoeiende dag geweest en voor ik het doorhad waren mijn ogen dicht.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Toen ik terug kwam uit de badkamer zag ik Gregor in zijn boxer op het bed liggen. Zijn ogen waren al dicht, blijkbaar was hij moe. Ik deed mijn pyjama aan. Deze bestond uit een flanellen broek en een simpel topje. Ik trok voorzichtig de deken onder Gregor uit en legde deze over ons heen. Toen deed ik het licht uit. 'Slaap lekker, lieverd,' fluisterde ik zacht.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Anna kwam naast me liggen en ik maakte een paar overdreven snurkgeluiden, waarna ik in de lach schoot.
    "Slaapwel schoonheid." zei ik, en trok haar tegen me aan , mijn hand liet ik van haar borstregio naar haar bovenbeen glijden, waar ik hem afwachtend liet liggen, ik lag lekker, en als Anna niet goed lag zou ze het wel zeggen.
    "Wil je nog een slaapkusje schat?" vroeg ik toen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    (Ik ga terug wat leven blazen jongens, en omg James en Damien zitten nog buiten, shit!)
    Damien Morrisson
    Het begon al fris te worden.
    "Laten we maar weer naar binnen gaan, 't begint fris te worden." mompelde ik, waarna ik richting de deur wandelde.
    "Fuck, op slot." mompelde ik, geweldig, wat nu gedaan.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Anna heeft gecontroleerd, dus James en Damien zijn dan al binnen.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ( okay dan :) )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing