• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    James Black
    'Zolang je er maar voor zorgt dat het tussen jullie blijft,' waarschuwde ik hem en nam nog een slok van het bier. 'Zodra een van mijn zussen dit ter oren komt en voelt dat ze zich erin moet mengen, ben ik diegene die je moet redden van de dood. En daarmee bedoel ik letterlijk de dood, die twee zijn psychopaten.' De bar werd steeds leger aan gewone mensen en voller aan mannen die voor een drink kwamen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black
    "Een of andere nieuwe jongen meent dat hij hier de baas is en dat hij over mij heen kan lopen. Dacht het dus niet." zei ik pissig. "En de volwassenen hier zijn o, zo grappig." Ik ging kwaad op het bed zitten. Het boeide me niet wat de anderen van mij dachten, ik was mezelf en ik zou me ook zo gedragen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Jeremy

    Ik knik. " ik was ook niet echt van plan om dit met het hrle huis te gaan delen eerlijk gezegt." Vertel ik James terwijl mujn hoofd steeds waziger werd. Waar diverse mensen om ons heen vertrojken kwamen nieuwe mensen terug mensen die wel eens problemen komnden veroorzaken. " zullen we zo Toch maar gaan? "


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Rose Black
    'Melody,' zei ik verveeld. 'Sta op van mijn bed en kom niet huilen bij mij. Je weet best hoe je je eigen boontjes moet doppen.' Ik zuchtte even. Iedere keer weer. 'Ga geen mensen haten, behalve als ze jou ook haten, maar dan heb je mij en Jane. En nu, gedraag je, je bent niet thuis.' Melody moest de harde hand hebben, niet de softe kant waarbij ze werd behandeld als een prinsesje.

    James Black
    'Dan is het goed,' stemde ik in op zijn eerste zin. Ik legde na zijn vraag wat Noors geld neer en dronk het laatste van mijn bier op. 'Ja, is goed.' Uit mijn jaszak pakte ik de autosleutels en opende de auto. Ik wachtte totdat Jeremy zat, voordat ik zelf ook ging zitten in de auto. Zwijgzaam startte ik de auto en reed langzamer terug richting het huis. Ik moest hier de juist afslag niet missen, anders hadden we een probleem.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jeremy Devone
    James pakt de sleutels uit zijn jaszak en loop richting de auto die hij opent terwijl ik hem achterna wankel en aan de bijrijderskant neerplof. Oef. Terwijl hij begint te rijden leg ik mijn hoofd neer tegen het koele glas en kijk naar de bomen die voorbij flitsen. "Hij kuste me" mompel ik afwezig.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Black
    Wat? Nee, juist ja, huh? Wacht.. Heh? Begreep ik dat goed? Damien.. kuste.. Jeremy? But, but, why? Zoiets doe je als jongen niet. Blijkbaar deden meiden elkaar wel de hele tijd zoenen en zo, maar jongens DOEN DAT NIET! Ergens maakte het me kwaad, maar ergens kon ik het wel begrijpen. Wat kon ik begrijpen? Ik wist het niet. Ik sloeg in bij de juist afslag en reed het hobbelige bospad op. 'Sorry,' zei ik toen, alsof ik me kon verontschuldigen voor Damien's gedrag.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black
    Ik stond op en zei: "Ja, zeg, ga zelf wat zitten huilen in een hoekje." En ik liep de deur weer uit. Fijn, aan die mensen had ik ook wat. Ik ging wat door het huis dwalen, wachtend tot mijn humeur verbeterd was. Na een tijdje kwam ik op mijn kamer uit en liep naar binnen en ging naar de badkamer om mijn make-up te fatsoeneren en liep weer terug de kamer in. "Hé, Sarah-Jane en Abby, zullen we iets met z'n drietjes gaan doen?" vroeg ik aardig, tenminste dat probeerde ik.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Jeremy devone

    Ik knik op zijn verwarring. Zo voelde ik mezelf ook nog steeds, verward. "Hij vrioeg of we konden praten en ik zei ja. Ik dacht dat hij ergens mee zat en ik be niet de broertste als mensen hun ei kwijt qillen kan dat altijd..." vertel ik James. "Dus we gingen het bos in xodat niet het hele huis mee hoefde te luisteren en toen greep hij me beet en kuste me... zobder pardon en liep daarna weg." Ik wist nog altijd nirt wat ik er mee moest. Hoe ik die jobgen onder ogen moest komen. "Ik weet nog steeds niet wat ik ermee moet James echt niet." Zucht ik terwijl ik me wat verder onderuit laat zakken. Bah. " ik had gehoopt dat de alcohol mijn gedachten in ieder geval even zoudeb omslaan maar het blijkt niet te werken... of ik heb gewoon nog niet genoeg op, ja dat zal het zijn gaan we terug?" En ik kijk hem met enorme puppy ogen aan. Ja een glas whiskey of bourbon... iets sterks in ieder geval en veel dat zou wel helpen. Ik had teveel bier gehad ebn te weinig echte sterke drank.



    Ja manon ik verveelde me in de trein naar huis dus ik heb daar op mijn mobiel kladblok vast een stukje voor je geschreven zodat ik hem direct kon posten :'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mensen, ik zie het vaker en het is gewoon een detail waar ik tegenaan loop; er zijn geen badkamers bij de slaapkamers! Er is één grote badkamer vlak voor het zwembad.

    [@Nathalie, Ik zie het, chilletjes.]

    James Black
    Ik parkeerde de auto en bleef zitten terwijl ik naar Jeremy keek. De jongen had het er blijkbaar echt moeilijk mee. 'Weet je wat,' zei ik toen na een tijdje van stilte. Mijn hersenen begonnen al wat beter te werken nu. 'Laten we er nu op slapen. Ik pak de spullen wel van onze kamer en dan nemen we een andere kamer. Dan kunnen we kijken hoe het er morgen voor staat en als het alsnog ondragelijk is, beginnen we eerder met drinken.' Natuurlijk zou ik niet gaan drinken, maar wat is de moeite om met hem mee te gaan naar de bar? Ik vond dit een uiterst vervelende situatie, maar zoiets vond ik niet dat je oploste met drank. Voor nu was ik gewoon moe. Ik stapte uit en deed de bijrijdersdeur open. 'Kom op,' zei ik hem bemoedigend. 'Dan breng ik je naar de slaapkamer.' Ik had zo'n vaag vermoeden dat hij het niet alleen aan zou kunnen.

    Sarah-Jane Black
    Ik opende mijn boek en begon te lezen. Hoe heerlijk was het om een keer ongestoord te kunnen lezen. < Sarah-Jane hoort of ziet Melody niet door het lezen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jeremy Devone
    James stelt voor gewoon te gaan slapen en ik knik op dat voorstel. Als hij onze spullen ging pakken hoefde ik Damien neit tegen te komen en enkel te zorgen dat ik in de richtingv an een slaapkamer kwam om me daar op bed te laten vallen.
    Hij stapt ui en doet mijn deur open waarna ik met wat moeite uitstap en me vasthoud aan de auto om niet om te vallen. Ik had echt teveel op...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Black
    Ik sloot de auto en ging samen met Jeremy naar binnen en naar de eerste verdieping, waar nog een zespersoonskamer vrij was. 'Hier,' zei ik. 'Ga maar op een bed liggen. Ik pak de spullen wel.' Snel ging ik naar de tweede verdieping, haalde de spullen uit de kamer en liep terug naar de 'nieuwe' slaapkamer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Oké, volgende keer beter, van de badkamer)
    Melody Black
    Ik zag dat Sarah-Jane zat te lezen. Daar had ik ook niet veel aan. Ik pakte mijn mobiel en ging op mijn eigen bed zitten. Ik deed de oordopjes in mijn oren en liet de muziek door mijn oren klinken.

    James Flanagan
    De andere James kwam zijn en Jeremy's spullen halen en ik trok mijn schouders op, waarna ik opstond van mijn bed en naar onderen liep en in de keuken Damien zag. Ik liep naar hem toe en zei: "We slapen toch maar met z'n tweetjes. Andere James en Jeremy zijn vertrokken naar een andere kamer."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Anna Sharp > Gregor.
    Langzaam maar zeker gingen steeds meer mensen naar boven. Ik zag ook dat de twee verloren jongens terug kwamen. Ik nam een slok van mijn nieuwe kop thee. Toen ook de laatste naar boven ging, liep ik langzaam naar Gregor toe. 'Dus,' zei ik voorzichtig. 'Slapen.' Ik wachtte even, mijn woorden afwegend. 'Ik heb er geen problemen mee als we samen het bed delen,' zei ik gauw. Toen aarzelde ik even. 'Ik denk wel dat het ongeluk brengt om direct aan het begin van een relatie.. je weet wel.' Zenuwachtig en beschaamd nam ik nog een slokje van mijn thee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Ik begon te lachen.
    "Lieve, bijgelovige Anna, sorry niet beledigend bedoeld, " vervolgde ik, " en ik heb er ook geen problemen mee, ik heb net gehoord dat er twee bedden zijn vrijgekomen bij Damien en James op de kamer, misschien kan ik daar een paar nachtjes terecht."zei ik toen.

    Damien Morisson
    Ik stond nog steeds onderzoekend naar Delilah en Finn te kijken toen James me kwam vertellen dat Jeremy en andere James naar een andere kamer verhuisd waren.
    "Is Jeremy dan terug thuis? " vroeg ik.


    ( Zo en dat was mijn verjaardag weer mensen, moet ik nog ergens op reageren? Behalve het pervy forum? WAnt ik begin vrijdag met de toetsen en dus heb ik echt niet veel tijd, en kan Gregory misschien ook ergens anders terecht? Anders kunnen we de dronken Jamien plannen niet uitvoeren.)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Flanagan
    "Blijkbaar wel." antwoordend op de vraag van Damien. "Ik heb hem niet gezien of gehoord. Maar James kwam opeens zijn en Jeremy's spullen halen, dus ik ga ervan uit van wel." Ik keek even naar wat Damien naar was aan het kijken en zag Delilah met een andere jongen. "Denk je dat..." Ik maakte mijn zin niet af, hopend dat Damien het zou begrijpen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||