• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.



    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Roku
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Divergency
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Nicosia
    Jolanda - Sigil
    Céline - Eunomia
    Annick - PUKKELXDING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Mertin
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas
    Evelien - Starkey
    Xanthe - Expendables



    Eten is op, sorry.

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 16:14 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik droom de laatste paar weken alleen maar over een zombie apocalypse. Nog even en ik vrees dat het echt gaat gebeuren. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik vind het raar dat er nog steeds geen regeling is om geboortes in te perken. Er worden wel dieren afgeschoten als daar te veel van zijn, maar zelf planten we ons maar voort als konijnen. :') Als een moeder een kind heeft gebaard, moet ze gesteriliseerd worden.
    Misschien is dit wel een hele onpopulaire mening hoor, maar het zou vooral in Afrika en Azië het geboorteoverschot behoorlijk inperken. Het is misschien nu nog wat onrealistisch om dit waar te maken, maar we moeten ons wel bewust zijn van het feit dat er steeds maar meer mensen op deze aarde komen. Het lijkt wel een plaag!
    Ik ben het met je eens hoor. Alleen dan moet er ook een test komen die elk stel moet doen, voordat ze een kind mogen krijgen. Sommige mensen kunnen namelijk echt niet voor een kind zorgen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Ik ben het met je eens hoor. Alleen dan moet er ook een test komen die elk stel moet doen, voordat ze een kind mogen krijgen. Sommige mensen kunnen namelijk echt niet voor een kind zorgen.

    Absoluut. De meeste mensen zijn waardeloze ouders, die de onvoorwaardelijke liefde van een kind niet verdienen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    "Ze probeerde haar ogen geen medelijden uit te laten stralen."
    ...

    Whut.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik krijg het hier echt van dat stom verslag. Ik kan mijn pc wel uit het raar smijten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omg... just OMG


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb m'n oude hobby/sport weer opgepakt en ik heb gelijk deze juweeltjes aangeschaft.


    26 - 02 - '16

    Ik wil ook skeeleren! Alleen is het bijna onmogelijk om goedkoop skeelers te vinden in mijn maat (46-48) :C


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik wil ook skeeleren! Alleen is het bijna onmogelijk om goedkoop skeelers te vinden in mijn maat (46-48) :C


    Ik wou goedkope skeelers en toen waren ze niet in mijn maat. Omdat er alleen maar maten groter dan 44 waren.


    26 - 02 - '16

    Iewl, mijn Facebook is ook veranderd. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Meliorism schreef:
    (...)

    Ik wou goedkope skeelers en toen waren ze niet in mijn maat. Omdat er alleen maar maten groter dan 44 waren.


    Really? Waar?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Really? Waar?
    Inderdaad, waar!? D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Inderdaad, waar!? D:


    Mijn skeelers komen van de aldi. Goedkoop en in alle soorten maten :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik moet ook weer eens skeelers aanschaffen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh, ik hou van skeeleren. Ik zal de mijne ook weer eens tevoorschijn halen. Al probeer ik nu te leren skateboarden c:


    Tijd voor koffie.