• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.



    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Roku
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Divergency
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Nicosia
    Jolanda - Sigil
    Céline - Eunomia
    Annick - PUKKELXDING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Mertin
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas
    Evelien - Starkey
    Xanthe - Expendables



    Eten is op, sorry.

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 16:14 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DarkSavior schreef:
    ^ Natuurlijk wordt er in het artikel niet vermeld waarom de PVV niet mee doet. Er staat alleen "met uitzondering van de PVV". Het kan dus best zijn dat de rest ze hebben uitgesloten of dat er iets anders is waarmee de PVV druk is (naast discrimineren).

    Waarom zouden ze de PVV uitsluiten in een normaal debat? Het lijkt me dat dat niet is toegestaan aangezien de PVV nog gewoon in de Tweede Kamer zit.
    Volgens mij hebben de partijen alleen maar gezegd dat ze tegen alle moties van de PVV gaan stemmen en dat ze niet meer willen samenwerken in coalities.


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    (...)
    Waarom zouden ze de PVV uitsluiten in een normaal debat? Het lijkt me dat dat niet is toegestaan aangezien de PVV nog gewoon in de Tweede Kamer zit.
    Volgens mij hebben de partijen alleen maar gezegd dat ze tegen alle moties van de PVV gaan stemmen en dat ze niet meer willen samenwerken in coalities.
    Weet ik veel. :Y) Ik wil gewoon duidelijk maken dat nergens in de artikel iets vermeld wordt over waarom de PVV niet mee doet. Daarom vorm ik er nog geen mening over, omdat ik de andere kant van het verhaal niet ken.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 13:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ^ Dat vind ik pas erg (dit staat los van het PVV gedoe, voor het geval dat iemand het verkeerd gaat interpreteren).

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 13:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:

    ^ Dat vind ik pas erg.


    Dat is inderdaad erg.


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:

    ^ Dat vind ik pas erg (dit staat los van het PVV gedoe, voor het geval dat iemand het verkeerd gaat interpreteren).

    WHAT?!? Sorry, dolfijnen zijn mijn lievelingsdieren en ik vind dit echt verschrikkelijk. Die man daaronder heeft he-le-maal gelijk.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    What the fuck indeed.
    Arm dier =[


    I am an idiot, I move.

    Ik haat het zo erg als mensen dieren mishandelen. Dieren betekenen veel in mijn leven en als ik op televisie mishandelde dieren zie, moet ik altijd huilen. Het klinkt misschien stom, maar ik vind het dan zo erg dat ik het niet onder woorden kan brengen.


    26 - 02 - '16

    Hoi :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Meliorism schreef:
    Ik haat het zo erg als mensen dieren mishandelen. Dieren betekenen veel in mijn leven en als ik op televisie mishandelde dieren zie, moet ik altijd huilen. Het klinkt misschien stom, maar ik vind het dan zo erg dat ik het niet onder woorden kan brengen.

    Het klinkt niet stom, ik ben het met je eens.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    DarkSavior schreef:

    ^ Dat vind ik pas erg (dit staat los van het PVV gedoe, voor het geval dat iemand het verkeerd gaat interpreteren).

    Die man daaronder heeft helemaal gelijk, zoals Curuxa al schreef. Wat voor een mens ben je als je dat doet?! Echt triest ben je als je zo ver gaat voor JE F*CKING FACEBOOK


    I dress to kill, but tastefully

    DarkSavior schreef:

    ^ Dat vind ik pas erg (dit staat los van het PVV gedoe, voor het geval dat iemand het verkeerd gaat interpreteren).


    What, the fack. Zieke mensen. Hier kan ik ook echt niet tegen.


    Tijd voor koffie.

    DarkSavior schreef:

    ^ Dat vind ik pas erg (dit staat los van het PVV gedoe, voor het geval dat iemand het verkeerd gaat interpreteren).


    Dafuq.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind het raar dat er nog steeds geen regeling is om geboortes in te perken. Er worden wel dieren afgeschoten als daar te veel van zijn, maar zelf planten we ons maar voort als konijnen. :') Als een moeder een kind heeft gebaard, moet ze gesteriliseerd worden.
    Misschien is dit wel een hele onpopulaire mening hoor, maar het zou vooral in Afrika en Azië het geboorteoverschot behoorlijk inperken. Het is misschien nu nog wat onrealistisch om dit waar te maken, maar we moeten ons wel bewust zijn van het feit dat er steeds maar meer mensen op deze aarde komen. Het lijkt wel een plaag!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    DarkSavior schreef:

    ^ Dat vind ik pas erg (dit staat los van het PVV gedoe, voor het geval dat iemand het verkeerd gaat interpreteren).
    Wat mensen tegenwoordig toch allemaal op facebook zetten, niet te geloven zo vreselijk. Dat nomineer ding is ook zo debiel -_-


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    +count me in my name is Xanthe


    Sidera nostra contrahent solem lunamque