• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.



    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Roku
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Divergency
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Nicosia
    Jolanda - Sigil
    Céline - Eunomia
    Annick - PUKKELXDING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Mertin
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas
    Evelien - Starkey
    Xanthe - Expendables



    Eten is op, sorry.

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 16:14 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sounds great :Y) En ja, ik heb best veel aan Bitcoins. Vind het heel fijn om dingen mee te betalen en volledige controle te hebben over mijn geld.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 19:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb hier al veel te lang niet meer gepost :/
    Maar ik wil wel weer bij op die lijst, als het mag? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Horizons schreef:
    Heb je er dan veel dan?
    Nee echt series ze hebben daar waarschijnlijk dertig verschillende cocktails als het er niet meer waren en ze zijn allemaal heel leuk gepresenteerd. Zo dronk ik eentje met bacardi en martini fiero en daar zat dan een suikerspin bovenop (die hadden ze doen wel niet, dus het waren marshmallows, maar dan nog)en iemand dronk een Experiment #9 en dat is dan bijvoorbeeld in een erlenmeyer. Echt lekker en leuk.


    Waar zit die ergens?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik heb even mijn profiel mooi gemaakt c;


    26 - 02 - '16

    Uuuugh. Natuurlijk moet ik een huidafwijking hebben die én moeilijk te behandelen is én chronisch is. Lekker dan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Uuuugh. Natuurlijk moet ik een huidafwijking hebben die én moeilijk te behandelen is én chronisch is. Lekker dan.
    Awh, dat zuigt. Hopelijk kunnen ze toch iets vinden om je te helpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Uuuugh. Natuurlijk moet ik een huidafwijking hebben die én moeilijk te behandelen is én chronisch is. Lekker dan.


    Heb ik helaas ook. ;c Wat heb je precies?


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Uuuugh. Natuurlijk moet ik een huidafwijking hebben die én moeilijk te behandelen is én chronisch is. Lekker dan.

    Ah, fuck man :c Is het heel erg storend?


    Tijd voor koffie.

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Waar zit die ergens?
    Limonada, dicht bij het Sint-Baafs


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    (...)

    Heb ik helaas ook. ;c Wat heb je precies?

    Ik heb geen idee hoe het precies heet, maar het zijn rode plekken op mijn huid die wat in een cirkeltje liggen. Iets met annulare ofzo, dat betekent cirkelvormig. :')
    Wat heb jij dan?

    @Sherlock; Het is meer dat het mijn lichaam ontsiert, maar ik heb nu sinds twee dagen een zalf die - eindelijk - goed werkt!

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 15:41 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik heb geen idee hoe het precies heet, maar het zijn rode plekken op mijn huid die wat in een cirkeltje liggen. Iets met annulare ofzo, dat betekent cirkelvormig. :')
    Wat heb jij dan?

    @Sherlock; Het is meer dat het mijn lichaam ontsiert, maar ik heb nu sinds twee dagen een zalf die - eindelijk - goed werkt!


    Ah, zoiets als gordelroos?

    Ik weet niet wat de officiële naam is, maar ze noemen het ook wel een vissenschubhuid. De huid onder de bovenste laag vernieuwd zich te snel waardoor de bovenste laag nog niet los gelaten heeft. Ik heb het niet zo heel erg, maar mijn huid is hierdoor heel erg droog, op mijn onderbenen zie je het meestal wel, het is gebarsten en ik vervel daar snel. Op mijn gezicht ook, ik scrub mijn gezicht bijna elke dag omdat ik anders last krijg van velletjes en zo.


    Your make-up is terrible

    Soms vraag ik mij echt af waarom ik nog dingen voor iemand doe, want het is toch nooit goed genoeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Soms vraag ik mij echt af waarom ik nog dingen voor iemand doe, want het is toch nooit goed genoeg.


    Ik heb soms ook de neiging om zo te gaan denken, maar als het niet doet, wat wordt er dan nog van deze maatschappij? Nog egoïstischer dan nu?
    Wat was er niet goed?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik zoek voor mijn moeder een liedje van een redelijk jong meisje met net zo'n stem als Amy Winehouse, het was rond dezelfde tijd populair als Rehab en Valerie. Weet iemand wat ik bedoel?


    Your make-up is terrible

    AAAAAAAH!
    Ik heb m'n fotoshoot zojuist in z'n geheel binnengekregen (de grote bestanden zeg maar). Hij is de bestanden nu aan 't ophalen. Ik ben zó blij!


    26 - 02 - '16