• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.



    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Roku
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Divergency
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Nicosia
    Jolanda - Sigil
    Céline - Eunomia
    Annick - PUKKELXDING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Mertin
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas
    Evelien - Starkey
    Xanthe - Expendables



    Eten is op, sorry.

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 16:14 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oeeeh, Ik ben stiekem heel erg benieuwd naar je foto's.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Whoa ze zijn echt prachtig. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oeh, laat zien!

    @Nikki, geen idee, alsnog succes c:
    @Horizons, ah that sucks :c Fijn dat je nu iets hebt dat werkt.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 22:31 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik heb me net misselijk gegeten aan gummiberen waar chocola omheen zat. Die had m'n tante meegenomen uit Noorwegen. Eigenlijk waren ze best wel smerig.


    I dress to kill, but tastefully

    Pfff ik heb zo'n pijn aan mijn schouders. Heel leuk om iedereen zo hard te beuken tijdens een wedstrijd dat diegene tegen het hek vliegt en dan zeggen dat er niks aan de hand is. Soms haat ik deze sport.


    Take risks and conquer your fears.

    Elwood schreef:
    Ik heb me net misselijk gegeten aan gummiberen waar chocola omheen zat. Die had m'n tante meegenomen uit Noorwegen. Eigenlijk waren ze best wel smerig.
    Lol. Slim hoor (cat)
    Ach, het kan altijd erger. Wees blij dat je niet de suikervrije gummiberen had. Trust me, die wil je niet eten ;x

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 17:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoi! Sorry, ik ben dit topic een beetje vergeten, zeker toen het vol was. (':

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 18:02 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    DarkSavior schreef:
    (...)Lol. Slim hoor (cat)
    Ach, het kan altijd erger. Wees blij dat je niet de suikervrije gummiberen had. Trust me, die wil je niet eten ;x

    Gadverdamme, ik háát suikervrij snoep. Je wordt (of ik in ieder geval) daar zo snel misselijk van. ><


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Gadverdamme, ik háát suikervrij snoep. Je wordt (of ik in ieder geval) daar zo snel misselijk van. ><
    Nou ja, er zit Lycasin in die gummiberen en die zorgen bij een heel groot deel van de mensen die het eten voor ernstige diarrhea. Dit gebeurt al als je een handjevol ervan gegeten hebt.

    Hieronder een review + het effect van die gummiberen:
    Pas op, het wordt later in de video best ranzig. Je wordt hiervoor wel gewaarschuwt!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 18:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Frelissa -> Nicosia. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    DarkSavior schreef:
    (...)Nou ja, er zit Lycasin in die gummiberen en die zorgen bij een heel groot deel van de mensen die het eten voor ernstige diarrhea. Dit gebeurt al als je een handjevol ervan gegeten hebt.

    Hieronder een review + het effect van die gummiberen:
    Pas op, het wordt later in de video best ranzig. Je wordt hiervoor wel gewaarschuwt!

    Ja, dat heb ik ook lol. En de maltitol die erin zit is ook niet zo geweldig voor je darmen naar het schijnt. (':

    *Gaat kijken*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    *Is klaar met kijken*

    Gadverdamme, ik snap niet hoe die gast voor de camera durft te kakken. Ik schaam me in zijn plaats. (':


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wauw... dit moet je echt luisteren. Ik stond versteld. Lees ook even wat eronder staat.


    Your make-up is terrible

    Novoselic schreef:
    *Is klaar met kijken*

    Gadverdamme, ik snap niet hoe die gast voor de camera durft te kakken. Ik schaam me in zijn plaats. (':
    I told you. Zowel hij, als ook die beertjes zijn fucked up :"D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Lol. Slim hoor (cat)
    Ach, het kan altijd erger. Wees blij dat je niet de suikervrije gummiberen had. Trust me, die wil je niet eten ;x

    Ik heb het wel weer gehad met gummibeertjes... Zeker na dat filmpje. Getver


    I dress to kill, but tastefully