• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.



    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Roku
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Divergency
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Nicosia
    Jolanda - Sigil
    Céline - Eunomia
    Annick - PUKKELXDING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Mertin
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas
    Evelien - Starkey
    Xanthe - Expendables



    Eten is op, sorry.

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 16:14 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DarkSavior schreef:
    (...)Lol. Slim hoor (cat)
    Ach, het kan altijd erger. Wees blij dat je niet de suikervrije gummiberen had. Trust me, die wil je niet eten ;x

    Yes indeed... Eigen ervaring, of heb je ook die post op 9Gag gelezen?


    Tijd voor koffie.

    Ik zal de foto's van de fotoshoot binnenkort nog even in m'n fotoalbum op Quizlet zetten. Tot die tijd kunnen alleen mensen die mij op Facebook hebben de foto's zien.


    26 - 02 - '16

    Meliorism schreef:
    Ik zal de foto's van de fotoshoot binnenkort nog even in m'n fotoalbum op Quizlet zetten. Tot die tijd kunnen alleen mensen die mij op Facebook hebben de foto's zien.

    Ze zijn echt prachtig, Erieka. *-*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ze zijn echt prachtig, Erieka. *-*


    Dankjewel (:


    26 - 02 - '16

    Meliorism schreef:
    Ik zal de foto's van de fotoshoot binnenkort nog even in m'n fotoalbum op Quizlet zetten. Tot die tijd kunnen alleen mensen die mij op Facebook hebben de foto's zien.


    Ik zie ze nu pas! Je ziet er echt heel mooi uit (:


    Tijd voor koffie.

    SherIock schreef:
    (...)
    Yes indeed... Eigen ervaring, of heb je ook die post op 9Gag gelezen?
    Bekijk het filmpje wat ik geplaatst heb en dat wat ik erbij heb geschreven.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 21:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SherIock schreef:
    (...)

    Ik zie ze nu pas! Je ziet er echt heel mooi uit (:

    Dankje (;


    26 - 02 - '16

    Dat is toch wel een groot verschil met de middelbare school. Ik zit nu huiswerk te maken omdat ik het daadwerkelijk interessant vind en niet omdat de leraar anders boos op me wordt.


    I am an idiot, I move.

    Ik raak nu toch wel nerveus om morgen, ook door dit. Mijn zusje kwam al veel eerder met het nieuws doordat ze iemand kent die op Schiphol werkt en daar allerlei veiligheidsmaatregelen genomen werden. Nu schijnen die heel gemakkelijk omzeilt te kunnen worden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik raak nu toch wel nerveus om morgen, ook door dit. Mijn zusje kwam al veel eerder met het nieuws doordat ze iemand kent die op Schiphol werkt en daar allerlei veiligheidsmaatregelen genomen werden. Nu schijnen die heel gemakkelijk omzeilt te kunnen worden.
    Wow.... dat zou wel echt heel erg zijn :o


    Life is hard and then we die

    Weet iemand "trucjes" tegen misselijkheid? Ik heb er ineens last van. ><


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het een beetje vergezocht xd.
    Een of andere hoogleraar heeft al bij Pauw en Witteman zitten uitleggen dat het maken van zo'n bom zo ingewikkeld is, dat terroristen dat waarschijnlijk niet eens kunnen. En dan zouden ze ook nog dat vliegtuig moeten onderhouden, eentje waarna de halve wereld zoekt, en het dan ook nog naar Den Haag moeten vliegen.


    I am an idiot, I move.

    Scarce schreef:
    Ik vind het een beetje vergezocht xd.
    Een of andere hoogleraar heeft al bij Pauw en Witteman zitten uitleggen dat het maken van zo'n bom zo ingewikkeld is, dat terroristen dat waarschijnlijk niet eens kunnen. En dan zouden ze ook nog dat vliegtuig moeten onderhouden, eentje waarna de halve wereld zoekt, en het dan ook nog naar Den Haag moeten vliegen.


    Er staat in hoe makkelijk ze hierheen kunnen vliegen.
    Dat van die radioactieve bom vind ik ook wat vergezocht, maar ze kunnen hem ook helemaal volstoppen met explosieven, dat heeft ook behoorlijk wat nut.


    Your make-up is terrible

    Jag måste gå studera på svenska, men jag vill inte. Men svenska är mycket trevligt. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Beetje dwaas om hier te posten, maar zo weten jullie het ook Horizons > Cavalier


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?