• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.



    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Roku
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Divergency
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Nicosia
    Jolanda - Sigil
    Céline - Eunomia
    Annick - PUKKELXDING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Mertin
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas
    Evelien - Starkey
    Xanthe - Expendables



    Eten is op, sorry.

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 16:14 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bumble schreef:
    Oooh, wat moet ik hier toch elke keer om lachen.
    The fuck did I just watch. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Yay ik heb een 17/20 voor mijn presentatie en ik was echt ontzettend nerveus.


    Proficiat. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Horizons schreef:
    Yay ik heb een 17/20 voor mijn presentatie en ik was echt ontzettend nerveus.


    Nice!


    26 - 02 - '16

    Bumble schreef:
    Oooh, wat moet ik hier toch elke keer om lachen.


    Hahaha, ik vind hem echt geweldig.

    Frelissa schreef:
    (...)

    We moeten voor Nederlands een interview afnemen van iemand met een, volgens on, interessant beroep. Het was de bedoeling een wildvreemde te contacteren, maar aangezien we werkelijk nergens deftig geholpen werden, hebben we het maar aan een andere vriendin gevraagd. Zij heeft een achtertante die stewardess is.


    Ah, dat is wel cool. Zit je in een leuke groep?

    @Horizons, gefeliciteerd! Super goed gedaan! Waarvoor was het?


    Tijd voor koffie.

    Whooooooop. Ik heb eindelijk te horen gekregen wat mijn huiduitslag is en het is godzijdank geen eczeem of besmettelijk. _O_
    Waarschijnlijk komt het door te veel stress in mijn lijf, zucht. :') Al ben ik nu wel een beetje bang voor die dermatoloog. Ze had echt zo'n psychotisch lachje, toen ik vertelde dat ik drie weken vrij had. Misschien is ze wel stikjaloers. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    EN JEZUS. Wat is het koud in mijn kamer. EN WHOOP. Ik heb mijn skrivuppgift van Zweeds af, woehoeeeee. Mixed feelings all the way en ik ben een beetje melig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    SherIock schreef:
    (...)

    Ah, dat is wel cool. Zit je in een leuke groep?

    @Horizons, gefeliciteerd! Super goed gedaan! Waarvoor was het?


    We mochten de groepjes zelf samenstellen, dus zit ik bij twee goede vriendinnen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Barnabas schreef:
    EN JEZUS. Wat is het koud in mijn kamer. EN WHOOP. Ik heb mijn skrivuppgift van Zweeds af, woehoeeeee. Mixed feelings all the way en ik ben een beetje melig.

    Nou gefeliciteerd! Ik weet maar één zin in het Zweeds en het is niet echt toepasselijk dus laat ik het maar niet zeggen :')
    Geez, het is ook altijd koud in mijn kamer...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    SherIock schreef:
    (...)

    Ah, dat is wel cool. Zit je in een leuke groep?

    @Horizons, gefeliciteerd! Super goed gedaan! Waarvoor was het?
    Dankjewel iedereen. Ik heb een vak communicatieve vorming waarvoor we continu taken moeten maken om al te oefenen voor ons eindwerk. We moesten een werk maken over detergenten waar iemand van mijn groep eerst drie teksten met elkaar moest vergelijken en ik moest twee nieuwe technieken bespreken op een chemische basis. Heb dus over zeolieten en liganden in detergenten gesproken. Het enige vervelende was dat het in het Engels was en ik daar echt heel onzeker over ben. Maar blijkbaar heb ik het ondanks mijn zenuwen nog heel goed gedaan. Zo zie je dat een mooi kleedje alleen maar in je voordeel kan werken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Curuxa schreef:
    (...)
    Nou gefeliciteerd! Ik weet maar één zin in het Zweeds en het is niet echt toepasselijk dus laat ik het maar niet zeggen :')
    Geez, het is ook altijd koud in mijn kamer...

    Ha, nu wil ik 'm weten! Mijn Zweeds is nog steeds super basic, maar het gaat steeds beter met het verstaan, spreken en schrijven. (:
    Svenska är jätte bra, haha. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    En maaaaan. Ik word gek van alle politieke problemen in de wereld. Het is tijd dat iemand er eens voor zorgt dat die kleuters in hun eigen luier schijten, in plaats van de hele zandbak.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jeej, goed bezig geweest. En een paper 48 uur voor de deadline ingeleverd en twee enquêtes ingevuld. *proud*


    I am an idiot, I move.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ha, nu wil ik 'm weten! Mijn Zweeds is nog steeds super basic, maar het gaat steeds beter met het verstaan, spreken en schrijven. (:
    Svenska är jätte bra, haha. :'D
    \


    Oke, wat betekend dat? ''Sven wil je bh stelen'''? :')


    OT: Goedemorgen iedereen! Ugh, laat ik zometeen maar eens beginnen aan mijn kamer op te ruimen, ghehe. x)
    En gisteren gewoon 1 potje tegen de beste darter die er gisteren bij ons was gewonnen! Ik ging best lekker, vond ik. :Y) Whoopwhoop!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blugh. Ik wil niet meer studeren. Ik wil net zoals de buurkinderen lekker buiten spelen (no_chears).


    I am an idiot, I move.

    Ugh. Ik voel me zo ellendig en moe..


    26 - 02 - '16