• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.



    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Roku
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Divergency
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Nicosia
    Jolanda - Sigil
    Céline - Eunomia
    Annick - PUKKELXDING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Mertin
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas
    Evelien - Starkey
    Xanthe - Expendables



    Eten is op, sorry.

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 16:14 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ha, nu wil ik 'm weten! Mijn Zweeds is nog steeds super basic, maar het gaat steeds beter met het verstaan, spreken en schrijven. (:
    Svenska är jätte bra, haha. :'D

    Allt är forstort! Haha, het is zo lekker om het te schreeuwen als je nog veel huiswerk hebt, of als je iets fout gedaan hebt :Y)
    (Allt är forstort betekent; alles is verpest / geruïneerd)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik ben ook maar eens begonnen in Divergent haha.


    Your make-up is terrible

    Ik vind die extreme coupon mensen echt walgelijk. Ik snap dat mensen zoveel willen besparen, maar om dat zoveel producten op te slaan die je amper tot nooit in je leven zal gebruiken omdat je alleen maar meer en meer hamstert? Ik kan daar echt niet tegen, geef het dan aan mensen die het nodig hebben.


    Your make-up is terrible

    Bumble schreef:
    Ik vind die extreme coupon mensen echt walgelijk. Ik snap dat mensen zoveel willen besparen, maar om dat zoveel producten op te slaan die je amper tot nooit in je leven zal gebruiken omdat je alleen maar meer en meer hamstert? Ik kan daar echt niet tegen, geef het dan aan mensen die het nodig hebben.

    Agree. Wat moet je nu met honderd flessen barbecuesaus? Sla dan nuttige producten in en geef het aan de voedselbank.
    Ik vind het daarnaast nogal gênant om te zien, van die volwassen mensen die staan te huilen bij de kassa omdat het zo spannend is.


    I am an idiot, I move.

    Scarce schreef:
    (...)
    Agree. Wat moet je nu met honderd flessen barbecuesaus? Sla dan nuttige producten in en geef het aan de voedselbank.
    Ik vind het daarnaast nogal gênant om te zien, van die volwassen mensen die staan te huilen bij de kassa omdat het zo spannend is.


    Exactly. En het domme is dat ze houdbare producten meenemen die niet lang goed blijven en daar nemen ze dan honderd dingen van mee. Like, wat moet je daarmee? Dat je wasmiddel flink inslaat kan ik me voorstellen, dat bederft toch niet. Maar dingen als frisdrank? Nee, gewoon nee.


    26 - 02 - '16

    Bumble schreef:
    Ik vind die extreme coupon mensen echt walgelijk. Ik snap dat mensen zoveel willen besparen, maar om dat zoveel producten op te slaan die je amper tot nooit in je leven zal gebruiken omdat je alleen maar meer en meer hamstert? Ik kan daar echt niet tegen, geef het dan aan mensen die het nodig hebben.


    Er zijn er ook genoeg die het doen en het wél aan de mensen doneren die het nodig hebben. Ze zijn gelukkig lang niet allemaal zo egoistisch om het te houden. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vandaag weer gesport, dat voelt altijd goed. ;3 Misschien ga ik ook wel yoga proberen, dat lijkt me interessant. Kon ik maar ergens les in volgen.


    Your make-up is terrible

    De school waar ik in april heenga, doet ook veel met sporten en dergelijke. Dus dan gaat sporten er voor mij ook wel in zitten.


    26 - 02 - '16

    Oh, zo gaaf! Ik wil zo graag iets doen, maar ik heb er helemaal geen geld voor. ;c Thuis doe ik ook wel wat, we hebben een hometrainer en ik doe krachttraining met wat ik heb, soms hardlopen, maar ik wil graag iets anders dan dat.


    Your make-up is terrible

    Muhh, I feel so stupid. Heb perongeluk een fles olie om laten vallen op m'n werk en toen zat de hele vloer van de afdeling daar onder. Echt een mega gedoe om dat schoon te krijgen. M'n collega zal morgen wel boos zijn dat ze op zo'n gladde werkvloer moet staan.


    You are beautiful, you are love.

    MT, als dat nog niet zo was.

    Whooh ik ben blij! Ik ga samen met Annick een proefles yoga volgen. ;3


    Your make-up is terrible

    Oeh ik kom net terug van een super goeie cocktailbar. Ik zou met jullie allemaal er naartoe willen gaan, maar jammer genoeg kan dat niet. Maar als je ooit eens naar Gent komt, dan drinken we daar eentje, want jumjum lekker!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Oeh ik kom net terug van een super goeie cocktailbar. Ik zou met jullie allemaal er naartoe willen gaan, maar jammer genoeg kan dat niet. Maar als je ooit eens naar Gent komt, dan drinken we daar eentje, want jumjum lekker!
    Hahaha, okay. Deal :Y)

    Ik ga vandaag met Nikki naar Den Haag. Daar is sinds gister de Bitcoin Boulevard geopent. Ik kan dus bij een stuk of 6 restaurants en 1 museum met Bitcoins betalen. Happy me :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heb je er dan veel dan?
    Nee echt series ze hebben daar waarschijnlijk dertig verschillende cocktails als het er niet meer waren en ze zijn allemaal heel leuk gepresenteerd. Zo dronk ik eentje met bacardi en martini fiero en daar zat dan een suikerspin bovenop (die hadden ze doen wel niet, dus het waren marshmallows, maar dan nog)en iemand dronk een Experiment #9 en dat is dan bijvoorbeeld in een erlenmeyer. Echt lekker en leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?