• Wie van jullie heeft er vandaag allemaal gestemd bij de gemeenteraadsverkiezingen? Als je gestemd hebt, op welke partij?
    Ik heb vandaag wel gestemd op D66. ;)

    De opkomst is lager dan verwacht, maar juist bij de gemeente heb je meer invloed dan landelijk naar mijn idee. Daarbij wil ik gebruik maken van het recht dat ik mag stemmen.


    Caim heeft naar aanleiding van dit topic en de verkiezingen een poll gemaakt over op welke partij jij gestemd hebt. Deze kun je uiteraard ook invullen als je niet mag stemmen, maar wel een idee hebt op wie je zou stemmen als je dat mocht.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 18:18 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb niet gestemd.
    Het is toch allemaal een zootje, ze beloven je van alles maar doen helemaal niks.
    Ik heb er gewoon geen vertrouwen meer in dus ik ga ook niet stemmen.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb lokaal gestemd


    Life is hard and then we die

    Uit een test kwam dat ik het beste op een lokale partij kon stemmen, of de VVD of D66/SP (weet niet meer welke). Nou ja, die laatste twee zou ik nooit van mijn hele leven stemmen, gezien ik meer neig naar de PVV. Dus toen heb ik maar de standpunten van de lokale partij gelezen en daar heb ik dan ook op gestemt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb op de SP gestemd.

    Ik heb op een lokale partij, Hart voor Veghel, gestemd.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Pacifique schreef:
    Ik heb op de SP gestemd.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb niet gestemd i.v.m. dat ik nog 16 ben. Ik weet niet wat ik had gestemd. Lokaal is heel anders dan landelijk en provinciaal. Landelijk en provinciaal zou ik sowieso CDA hebben gestemd, maar ik zou plaatselijk heel goed iets anders hebben gestemd.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben pas zestien, dus ik mocht nog niet stemmen. Ik zou ook niet weten waarop precies, aangezien landelijke stemmingen heel anders kunnen zijn dan regionale.


    Tijd voor koffie.

    Lokaal.

    Ik heb ook D66 gestemd :Y)
    Het verbaasd me écht hoe weinig mensen stemmen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Junns schreef:
    Mocht ik dan eindelijk stemmen, helemaal erop voorbereid. Blijkt dat we in onze gemeente niet kunnen stemmen, omdat ze twee jaar terug gefuseerd zijn en er toen al gemeenteraadsverkiezingen waren.
    Nu moet ik weer twee jaar wachten (huil)
    Ben ik 21 als ik eindelijk voor het eerst mag stemmen

    De reden waarom ik zo graag wil stemmen is omdat vrouwen nog maar heel kort stemrecht hebben, ik vind dat ik daar gebruik van moet maken. Als respect voor de vrouwen die zo hard hebben gevochten om te zorgen dat vrouwen ook mogen stemmen.


    Dat argument heb ik eerder gehoord. Wel van een dame van over de honderd die geboren was voordat het vrouwenkiesrecht was ingevoerd 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Recruit schreef:
    Ik wilde eigenlijk stemmen op de Partij van de Dieren, maar nee hoor (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    je ziet die partijen heel braaf campagnes voeren en mooie beloftes maken. Zodra ze gekozen zijn komen ze met allerlei excuses waarom ze hun beloftes niet konden waarmaken. een ervan is bezuiniging. en ik heb zoiets van: owja? bezuiniging? is helemaal niet erg. Ik doe gewoon lekker mee! ik ga mijn stem bezuinige
    Dus niet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Caim schreef:
    Ik heb ook D66 gestemd :Y)

    Het verbaasd me écht hoe weinig mensen stemmen.


    Ja, mij eigenlijk ook wel. Je hebt stemrecht, dus doe er dan ook wat mee. ;)
    Zelf heb ik niet op een lokale partij gestemd, omdat er bij ons niets goeds uit die partijen kwam.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Minderjarige meldt zich. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it