• Wereldoorlog IV ligt achter ons. De wereld is één grote puinhoop; corrupte regering, verwoeste steden, bijna geen vegetatie meer door de biowapens en alles wat nog maar naar verzet ruikt, wordt met harde hand in de kiem gesmoord. Het leven is hard, voor iedereen. Wat heb je aan geld als je er geen eten is om te kopen? Kleine organisaties bestaan maar ze zijn niet met velen. Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden. Het project bestaat al jaren en bevindt zich volledig onder de radar dankzij hoofdtrainster Valerie en haar rechterhand, die enkel bekend staat als "de technicus". Dit jaar gaat fase drie in. Fase drie is de belangrijkste fase van het project; hierin worden de jongeren overgebracht.



    Invulformulier:

    Volledige naam:
    rol:
    Leeftijd:
    afkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Liefdesstatus:
    Verleden:
    Machten:
    Overig:



    Beschikbare machten:
    Helende krachten, onzichtbaarheid , telepathie, manipulatie van de 4 elementen, etc

    _____________________________
    Regels voor de rollen:
    - Geen perfecte personages.
    - Geen superkrachtige personages
    - Iedere jongere bezit maar 1 kracht
    - Alle trainers bezitten alle krachten maar niet in dezelfde mate als de jongeren zelf. Slechts één kracht is goed ontwikkeld bij hen.
    - 2 tot 3 personages per persoon.



    2 Trainers en 1 hoofdtrainer
    Tolstoy - Valerie Savarin (hoofdtrainster en oprichter van Project Morbid) [1,9]
    Stiff - Noel "No" Cadence Hamish [1,3]
    Haunter - Andrew Nightingale [1,8]

    Vrij personage - (Aleksandr Andreyevich Potemkin-Tavricheski) "De Technicus" [1,9]

    Jongeren.


    JamesPotter - Maureo Pepe Riveros - Teleportatie [1,1]
    CrazyGirlxx - Isabella ''Bella, Bells'' Marie Swan. - Snelheid [1,1]
    Ninuturu - Ryan Wing - Elektriciteit [1,2]
    xxjiggerxx - Melody Kapel - Helende krachten [1,2]
    Jafar - Lilliam Sophia O’Dair - Snelheid van de moleculen beïnvloeden [1,2]
    Jafar - Daelan Jeremiah Galloway - Psychometrie [1,2]
    Linkin - Rin Takashita - Telekinese [1,3]
    Medousa - Jess(ica) Alexis Lane - Helende krachten [1,4]
    Genest - Lilith [Ghost, Night monster] Ophelia Blackthorn.- Duisternis [1,5]
    Curuxa - Fria Yune Meadow Jones - Ijs [1,7]
    Dauntlessone - Sebastian (Bastian) Oliver Brinston - Gedaanteverwisseling [1,8]

    Geen jongeren meer, enkel nog trainers.




    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 21:04 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kies zelf maar, misschien een mannelijke trainer? Sinds Haunter niet echt meer reageert.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    Kies zelf maar, misschien een mannelijke trainer? Sinds Haunter niet echt meer reageert.


    Is goed.^^ Ik ga morgen aan mijn personage beginnen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki



    *Volledige naam:*
    Gabriel "Gabe" Fabio Gamini

    *Rol:*
    Trainer

    *Leeftijd:*
    25 jaar, hij verjaart op 29 juli.

    *Afkomst:*
    Venetië, Italië.

    *Karakter:* 
    Gabe is iemand die niet echt open staat tot vreemdelingen. Hij vertrouwt ze niet en let altijd op of ze wel betrouwbaar zijn. Toch maakt hij makkelijk contact met anderen, dit betekent echter niet dat hij ze gelijk vertrouwt. Alhoewel hij makkelijk contact maakt benadert hij zelf niet zo snel anderen mensen. Dit is niet omdat hij verlegen is, want dat is hij verre van.
    Gabe is vaak zelfverzekerd en kan goed omgaan met de meeste mensen. Hij kan het echter al wel snel merken als hij niet met iemand over weg kan.
    In de ochtend kun je beter bij hem vandaan blijven want de meeste tijd heeft hij een ochtendhumeur. Nadat hij zijn koffie heeft gehad is hij meer aanspreekbaar. Dus als je met hem moet praten in de ochtend kun je beter koffie voor hem meenemen.
    Gabe is sarcastisch aangelegd en zal dan ook vaak zijn mond open doen om te zeggen wat hij vindt. Hij zal zich niet snel door anderen te laten commanderen en hij zal door anderen ook niet snel geïntimideerd worden. Hij wordt niet snel bang van anderen en als iemand hem dan bedreigt laat hij duidelijk merken dat je die dreigement beter ergens kan stoppen waar de zon niet schijnt.
    Gabe lijkt misschien gemeen maar als je met hem overweg kunt zal je snel merken dat hij ook zijn aardige kant heeft en lief kan zijn. Als hij je mag en vertrouwt zou hij veel voor je doen, maar je moet zijn vertrouwen niet ten schande maken want dan heb je een probleem.
    Gabe zal niet zo snel laten merken dat hij iemand mag, maar je zult het kunnen merken aan de manier waarop hij met je omgaat.
    Hij zal zijn emoties niet snel laten zien dus je moet opletten als je wilt weten hoe hij zich voelt.
    Gabe is redelijk vergevingsgezind, maar er zijn dingen die niet bij hem door de kiezen kunnen. Vergeven, maar niet vergeten. Hij zal je niet zo snel weer vertrouwen als je zijn vertrouwen verspild hebt.
    Gabe is zeker niet naïef en weet het ook al wel snel als iemand hem voor de gek houdt of liegt. Hij houdt niet van schijnheilige personen en zal dat dan ook wel duidelijk maken. Gabe is over het algemeen een eerlijk persoon, maar hij kan ook liegen.

    *Uiterlijk:*
    Gabe heeft een wat bruin getinte huid vanwege zijn Italiaanse afkomst. Hij heeft donker bruine haren die vaak op zwart lijkt. Maar dit is echter niet het geval, het is gewoon erg donker. Zijn ogen hebben ook een bruine kleur en voor een jongen heeft hij redelijk lange wimpers.
    Zijn bouw is stevig, hij sport veel waardoor hij redelijk veel spieren heeft. Een sixpack is dan ook te zien op.zijn buik. Gabe is redelijk lang met zijn 1.89 m.
    Op zijn rug heeft hij wat tattoeages staan die een klein stukje doorlopen op zijn schouders. Net als op zijn zij staat er eentje. Zijn rug is echter niet helemaal vol met tattoeages, hij heeft er maar twee tattoeages op zijn rug, een van die is redelijk groot.
    Gabe draagt vaak een zwarte ketting om zijn nek met een betekenis.

    *Liefdesstatus:*
    Single, maar hij is ook niet echt op zoek naar iemand. Hij gelooft er niet in dat je naar liefde kunt zoeken, het kan je alleen overkomen.

    *Verleden:*
    Gabe is geboren in Italië waardoor hij de Italiaanse taal ook beheerst. Zijn vader was echter Amerikaans. Hij had een zusje die een jaar jonger was dan hem. Over het algemeen konden ze het goed met elkaar overweg. Op een avond was er echter een schietpartij, zijn zusje Lily werd neergeschoten.
    Vanaf die dag kon hij zichzelf niet vergeven vanwege het feit dat hij haar iets had laten ophalen in plaats van zelf te gaan. Niemand weet hiervan echter. Als je over zijn familie begint omzeild hij het onderwerp meestal of wordt hij chagrijnig. Na alle jaren zit hij nog steeds met een schuldgevoel.
    Na die dag is begon hij met messen werpen en tot de dag van vandaag is hij er niet mee opgehouden. Daarom is hij zo precies met werpen.
    Zijn ouders konden niet over haar dood heen komen. Ze geloofden, net als hijzelf, dat het zijn schuld was en ze vertrokken. Vanaf die dag heeft hij voor zichzelf gezorgd en heeft hij verschillende baantjes gehad om te kunnen leven. Maar het meeste deed hij aan vechten.

    *Machten:*
    Naast zijn zwakkere krachten kan hij zichzelf helen. Uit zijn handen komen drie soort van messen waardoor door zijn gave zijn huid automatisch herstelt - denk maar aan x-men wolverine als je die kent. Dus als iemand een mes in zijn zij steekt en die er weer uithaalt heelt zijn huid al snel weer. Zijn huid herstelt dus vanzelf snel, dit kan hij niet bij anderen. Alleen zijn eigen verwondingen gaan automatisch weg.
    Naast dat is hij ook bijzonder goed in messenwerpen, maar dat telt niet als gave. Gabe heeft door de jaren heen veel geoefend waardoor hij bijna altijd hetgeen raakt wat hij wou raken.

    *Overig:*
    Gabe rookt.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 19:51 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:



    *Volledige naam:*
    Gabriel "Gabe" Fabio Gamini

    *Rol:*
    Trainer

    *Leeftijd:*
    25 jaar, hij verjaart op 29 juli.

    *Afkomst:*
    Venetië, Italië.

    *Karakter:* 
    Gabe is iemand die niet echt open staat tot vreemdelingen. Hij vertrouwt ze niet en let altijd op of ze wel betrouwbaar zijn. Toch maakt hij makkelijk contact met anderen, dit betekent echter niet dat hij ze gelijk vertrouwt. Alhoewel hij makkelijk contact maakt benadert hij zelf niet zo snel anderen mensen. Dit is niet omdat hij verlegen is, want dat is hij verre van.
    Gabe is vaak zelfverzekerd en kan goed omgaan met de meeste mensen. Hij kan het echter al wel snel merken als hij niet met iemand over weg kan.
    In de ochtend kun je beter bij hem vandaan blijven want de meeste tijd heeft hij een ochtendhumeur. Nadat hij zijn koffie heeft gehad is hij meer aanspreekbaar. Dus als je met hem moet praten in de ochtend kun je beter koffie voor hem meenemen.
    Gabe is sarcastisch aangelegd en zal dan ook vaak zijn mond open doen om te zeggen wat hij vindt. Hij zal zich niet snel door anderen te laten commanderen en hij zal door anderen ook niet snel geïntimideerd worden. Hij wordt niet snel bang van anderen en als iemand hem dan bedreigt laat hij duidelijk merken dat je die dreigement beter ergens kan stoppen waar de zon niet schijnt.
    Gabe lijkt misschien gemeen maar als je met hem overweg kunt zal je snel merken dat hij ook zijn aardige kant heeft en lief kan zijn. Als hij je mag en vertrouwt zou hij veel voor je doen, maar je moet zijn vertrouwen niet ten schande maken want dan heb je een probleem.
    Gabe zal niet zo snel laten merken dat hij iemand mag, maar je zult het kunnen merken aan de manier waarop hij met je omgaat.
    Hij zal zijn emoties niet snel laten zien dus je moet opletten als je wilt weten hoe hij zich voelt.
    Gabe is redelijk vergevingsgezind, maar er zijn dingen die niet bij hem door de kiezen kunnen. Vergeven, maar niet vergeten. Hij zal je niet zo snel weer vertrouwen als je zijn vertrouwen verspild hebt.
    Gabe is zeker niet naïef en weet het ook al wel snel als iemand hem voor de gek houdt of liegt. Hij houdt niet van schijnheilige personen en zal dat dan ook wel duidelijk maken. Gabe is over het algemeen een eerlijk persoon, maar hij kan ook liegen.

    *Uiterlijk:*
    Gabe heeft een wat bruin getinte huid vanwege zijn Italiaanse afkomst. Hij heeft donker bruine haren die vaak op zwart lijkt. Maar dit is echter niet het geval, het is gewoon erg donker. Zijn ogen hebben ook een bruine kleur en voor een jongen heeft hij redelijk lange wimpers.
    Zijn bouw is stevig, hij sport veel waardoor hij redelijk veel spieren heeft. Een sixpack is dan ook te zien op.zijn buik. Gabe is redelijk lang met zijn 1.89 m.
    Op zijn rug heeft hij wat tattoeages staan die een klein stukje doorlopen op zijn schouders. Net als op zijn zij staat er eentje. Zijn rug is echter niet helemaal vol met tattoeages, hij heeft er maar twee tattoeages op zijn rug, een van die is redelijk groot.
    Gabe draagt vaak een zwarte ketting om zijn nek met een betekenis.

    *Liefdesstatus:*
    Single, maar hij is ook niet echt op zoek naar iemand. Hij gelooft er niet in dat je naar liefde kunt zoeken, het kan je alleen overkomen.

    *Verleden:*
    Gabe is geboren in Italië waardoor hij de Italiaanse taal ook beheerst. Zijn vader was echter Amerikaans. Hij had een zusje die een jaar jonger was dan hem. Over het algemeen konden ze het goed met elkaar overweg. Op een avond was er echter een schietpartij, zijn zusje Lily werd neergeschoten.
    Vanaf die dag kon hij zichzelf niet vergeven vanwege het feit dat hij haar iets had laten ophalen in plaats van zelf te gaan. Niemand weet hiervan echter. Als je over zijn familie begint omzeild hij het onderwerp meestal of wordt hij chagrijnig. Na alle jaren zit hij nog steeds met een schuldgevoel.
    Na die dag is begon hij met messen werpen en tot de dag van vandaag is hij er niet mee opgehouden. Daarom is hij zo precies met werpen.
    Zijn ouders konden niet over haar dood heen komen. Ze geloofden, net als hijzelf, dat het zijn schuld was en ze vertrokken. Vanaf die dag heeft hij voor zichzelf gezorgd en heeft hij verschillende baantjes gehad om te kunnen leven. Maar het meeste deed hij aan vechten.

    *Machten:*
    Naast zijn zwakkere krachten kan hij zichzelf helen. Uit zijn handen komen drie soort van messen waardoor door zijn gave zijn huid automatisch herstelt - denk maar aan x-men wolverine als je die kent. Dus als iemand een mes in zijn zij steekt en die er weer uithaalt heelt zijn huid al snel weer.
    Naast dat is hij ook bijzonder goed in messenwerpen, maar dat telt niet als gave. Gabe heeft door de jaren heen veel geoefend waardoor hij bijna altijd hetgeen raakt wat hij wou raken.

    *Overig:*
    Gabe rookt.


    Done.:Y) Alleen is mijn macht goed of moet ik die veranderen?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ^ Volgens mij niet. Ik wou ook eerst helende krachten, maar toen werd er bekend gemaakt dat je geen zelfde kracht als een ander mag hebben. Maargoed, ik weet niet of dat ook geldt voor trainers.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dus, kunnen we nu eindelijk verder?
    De RPG loopt vast doordat de trainers nog altijd niet in de eetzaal zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb allang gepost met mijn trainer, maar geen antwoord terug.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hier hetzelfde – ik ben aan 't wachten op de hoofdtrainster degene die Andrew speelt.


    Degene die Andrew speelt is al zes dagen niet online geweest, dat was in elk geval gisteren zo. :/


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga Haunter nog één dag geven om online te komen en te antwoorden op mijn bericht. Wanneer dit niet het geval is; post ik morgen een bericht met de hoofdtrainster waarbij Andrew vervangen wordt door Gabe.

    @Magnus Als hij enkel zichzelf kan helen, is dit voor mij in orde. Zoals Zarathos al vermeldde, worden dubbele krachten niet geaccepteerd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Genest > Morticia > Hiraeth.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tolstoy schreef:
    Ik ga Haunter nog één dag geven om online te komen en te antwoorden op mijn bericht. Wanneer dit niet het geval is; post ik morgen een bericht met de hoofdtrainster waarbij Andrew vervangen wordt door Gabe.

    @Magnus Als hij enkel zichzelf kan helen, is dit voor mij in orde. Zoals Zarathos al vermeldde, worden dubbele krachten niet geaccepteerd.


    Oké. Dan ben ik nu officieel klaar.:3


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki