• Wereldoorlog IV ligt achter ons. De wereld is één grote puinhoop; corrupte regering, verwoeste steden, bijna geen vegetatie meer door de biowapens en alles wat nog maar naar verzet ruikt, wordt met harde hand in de kiem gesmoord. Het leven is hard, voor iedereen. Wat heb je aan geld als je er geen eten is om te kopen? Kleine organisaties bestaan maar ze zijn niet met velen. Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden. Het project bestaat al jaren en bevindt zich volledig onder de radar dankzij hoofdtrainster Valerie en haar rechterhand, die enkel bekend staat als "de technicus". Dit jaar gaat fase drie in. Fase drie is de belangrijkste fase van het project; hierin worden de jongeren overgebracht.



    Invulformulier:

    Volledige naam:
    rol:
    Leeftijd:
    afkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Liefdesstatus:
    Verleden:
    Machten:
    Overig:



    Beschikbare machten:
    Helende krachten, onzichtbaarheid , telepathie, manipulatie van de 4 elementen, etc

    _____________________________
    Regels voor de rollen:
    - Geen perfecte personages.
    - Geen superkrachtige personages
    - Iedere jongere bezit maar 1 kracht
    - Alle trainers bezitten alle krachten maar niet in dezelfde mate als de jongeren zelf. Slechts één kracht is goed ontwikkeld bij hen.
    - 2 tot 3 personages per persoon.



    2 Trainers en 1 hoofdtrainer
    Tolstoy - Valerie Savarin (hoofdtrainster en oprichter van Project Morbid) [1,9]
    Stiff - Noel "No" Cadence Hamish [1,3]
    Haunter - Andrew Nightingale [1,8]

    Vrij personage - (Aleksandr Andreyevich Potemkin-Tavricheski) "De Technicus" [1,9]

    Jongeren.


    JamesPotter - Maureo Pepe Riveros - Teleportatie [1,1]
    CrazyGirlxx - Isabella ''Bella, Bells'' Marie Swan. - Snelheid [1,1]
    Ninuturu - Ryan Wing - Elektriciteit [1,2]
    xxjiggerxx - Melody Kapel - Helende krachten [1,2]
    Jafar - Lilliam Sophia O’Dair - Snelheid van de moleculen beïnvloeden [1,2]
    Jafar - Daelan Jeremiah Galloway - Psychometrie [1,2]
    Linkin - Rin Takashita - Telekinese [1,3]
    Medousa - Jess(ica) Alexis Lane - Helende krachten [1,4]
    Genest - Lilith [Ghost, Night monster] Ophelia Blackthorn.- Duisternis [1,5]
    Curuxa - Fria Yune Meadow Jones - Ijs [1,7]
    Dauntlessone - Sebastian (Bastian) Oliver Brinston - Gedaanteverwisseling [1,8]

    Geen jongeren meer, enkel nog trainers.




    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 21:04 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    CrazyGirlxx -> ZaIa, de I is een hoofdletter i.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Yaaay


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb er heeel veel zin in

    Het speeltopic


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik zet een tijdelijke pauze op mijn personage.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volledige naam: Valerie Savarin

    Leeftijd: Valerie is er in het echt in 23 maar ze heeft dit nog nooit tegen iemand verteld. Uit ervaring heeft ze geleerd dat het beter is om ouder over te komen dan je werkelijk bent, het dwingt van tijd tot tijd het nodige respect af.

    afkomst: Ze is opgegroeid in Northampton (Engeland) in een sloppenwijk. Samen met haar broer heeft ze dertien jaar lang op straat gewoond.

    Karakter: Valerie heeft een heel sterkte persoonlijkheid, ze is gehard door de jaren zonder ouders, huis of voedsel. In de ogen van anderen zal ze al snel omschreven worden als koud, gevoelloos en rechtuit maar ook als constructief voor rede vatbaar en als een geweldige toneelspeler. Door haar cynisme en sarcasme komt ze soms gemeen over, alhoewel de meeste mensen het als eerder 'charmant' ervaren. Ze vinden het wel iets hebben. Ze zal ook altijd haar best doen om op te leven aan de verwachtingen die over haar bestaan. Sterk, krachtig en 'straight forward'. Deze goed geconstrueerde façade valt amper te doorbreken. Wanneer je haar echter iets beter leert kennen en je de kans krijgt om haar te doorgronden zal je ontdekken dat ze wel echt gewoon het beste wil voor iedereen, ook al moet ze daar soms anderen (of andere dingen) voor opgeven.
    Uiterlijk:




    Valerie is niet fantastisch lang, maar rond de 1m70, daarom zal ze zich vaak beroepen op hoge hakken of zelfs plateauzolen. Haar lange, natuurlijk golvende haren draagt ze meestal opgestoken in een hoge paardenstaart of een nonchalante dot. Ze zijn van een donkerbruine tint met een donkerrode schijn erdoor. Mahonie, als ze haar broer mag geloven. Valerie's ogen hebben ongeveer dezelfde kleur als haar haren, alleen nog donkerder waardoor ze aanleunen tegen zwart. Haar lichaamsbouw vertoont nog steeds de gevolgen van de lange jaren op straat en de jaren van intensieve training erna. De spieren in haar lichaam zijn sterk maar niet opvallend. Hierdoor is haar grootste troef haar lenigheid en snelheid. Op haar rug heeft ze een ruwe verzameling littekens, de oorzaak daarvan is onbekend. Al heeft ze wel een aantal vermoedens, deze wil ze echter met niemand delen. Deze zijn enkel zichtbaar als ze bepaalde topjes draagt, wat maar heel uitzonderlijk voorvalt.

    Verleden: Valerie praat niet vaak over haar verleden, dit maakt haar zo mysterieus en onbereikbaar tegenover anderen. Bijna niemand weet iets van haar af. Het enige wat ze kwijt wil is dat ze geen familie meer heeft nadat haar broer overleden is en dat ze afkomstig is uit Engeland. In de realiteit is haar broer nog in leven maar heeft hij haar moeten laten vallen. De reden hiervoor is haar tot op heden nog onbekend.

    Machten: Naast de zwakke ontwikkeling (door trainen en leren) van de machten van de jongeren heeft ze maar één andere macht. Zij zelf beschouwd dit niet als een macht of een gave maar gewoon als een goed instinct. Liegen tegen haar is zo goed als onmogelijk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Volledige naam: Aleksandr Andreyevich Potemkin-Tavricheski staat enkel zo bekend bij Valerie, voor ieder ander is hij "De Technicus"
    rol: Niemand weet echt goed wat hij uitvoert, dit is vrij in te vullen.
    Leeftijd: 27
    afkomst: Rusland.
    Karakter: De Technicus is cynisch, sarcastisch en heeft staalharde zenuwen. Je kan hem niet boos krijgen maar krijgt hem wel makkelijk aan het lachen te krijgen. Hij is doortastend en berekend. Hij is wel altijd in voor een goed potje schaken. Eigenlijk is hij een botsing van twee tegenovergestelde trekken; zijn harde Russische opvoeding en zijn vrolijke karakter dat door die opvoeding lichtelijk de kop ingedrukt is geweest.
    Uiterlijk: De Technicus is standaard in het zwart gekleed, maakt niet uit hoe warm het wordt.



    Verleden: Hij weigert iets over zijn verleden te vertellen. Het enige wat hij kwijt wil is dat "het slecht is en Valerie hem gered heeft van een zekere ondergang"
    Machten: Aleksandr geeft geen ene moer om machten en heeft ook nooit de moeite willen doen om er één onder de knie te krijgen, laat staan twaalf.


    [Nog één te gaan :') ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Genest > Morticia.

    Hellfuckingyea, Lilith en Aleksandr zijn beiden Russies.
    En, komt hij niet uit één of andere hospital- serie? Ik herken hem ergens van.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Genest > Morticia.

    Hellfuckingyea, Lilith en Aleksandr zijn beiden Russies.
    En, komt hij niet uit één of andere hospital- serie? Ik herken hem ergens van.


    Noah ook ^^
    Uit ER trouwens :')


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    AdIer schreef:
    (...)
    Noah ook ^^
    Uit ER trouwens :')

    Noah?
    Ja, dat was 'm! Ik vond hem altijd het leukste haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Noah?
    Ja, dat was 'm! Ik vond hem altijd het leukste haha.


    Haunter had me er eerder op gewezen dat er maar elf jongeren zijn voor drie trainers en sinds er geen nieuwe rollen meer bijgemaakt worden, komt Noah erbij. Ik moet haar rol al sinds zaterdag maken maar ik heb gewoon nog geen tijd gehad om het te doen, vandaar.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    AdIer schreef:
    (...)

    Haunter had me er eerder op gewezen dat er maar elf jongeren zijn voor drie trainers en sinds er geen nieuwe rollen meer bijgemaakt worden, komt Noah erbij. Ik moet haar rol al sinds zaterdag maken maar ik heb gewoon nog geen tijd gehad om het te doen, vandaar.

    Ik kwam op een idee, maar ik weet niet of je het goed vind. Oke, dus ik bedacht dat er zich een mol onder de jongeren bevind. Dat iemand zich dus voordoet als jongere, maar eigk informatie doorgeeft aan de trainers. Ik weet niet of je in deze RPG ook camera's laat hangen enzo, maar het is altijd handig omdat diegene er dan echt onder begeeft en shit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ AdIer; Oh, my bad, ik dacht dat je het over Noel had. Noah en Noel lijken op elkaar qua naam.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Medousa Er hangen inderdaad camera's maar ik vind het een goed idee!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Haha, nou dan zal ik er nog maar eentje bij maken!


    Don't walk. Run, you sheep, run.