• Wereldoorlog IV ligt achter ons. De wereld is één grote puinhoop; corrupte regering, verwoeste steden, bijna geen vegetatie meer door de biowapens en alles wat nog maar naar verzet ruikt, wordt met harde hand in de kiem gesmoord. Het leven is hard, voor iedereen. Wat heb je aan geld als je er geen eten is om te kopen? Kleine organisaties bestaan maar ze zijn niet met velen. Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden. Het project bestaat al jaren en bevindt zich volledig onder de radar dankzij hoofdtrainster Valerie en haar rechterhand, die enkel bekend staat als "de technicus". Dit jaar gaat fase drie in. Fase drie is de belangrijkste fase van het project; hierin worden de jongeren overgebracht.



    Invulformulier:

    Volledige naam:
    rol:
    Leeftijd:
    afkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Liefdesstatus:
    Verleden:
    Machten:
    Overig:



    Beschikbare machten:
    Helende krachten, onzichtbaarheid , telepathie, manipulatie van de 4 elementen, etc

    _____________________________
    Regels voor de rollen:
    - Geen perfecte personages.
    - Geen superkrachtige personages
    - Iedere jongere bezit maar 1 kracht
    - Alle trainers bezitten alle krachten maar niet in dezelfde mate als de jongeren zelf. Slechts één kracht is goed ontwikkeld bij hen.
    - 2 tot 3 personages per persoon.



    2 Trainers en 1 hoofdtrainer
    Tolstoy - Valerie Savarin (hoofdtrainster en oprichter van Project Morbid) [1,9]
    Stiff - Noel "No" Cadence Hamish [1,3]
    Haunter - Andrew Nightingale [1,8]

    Vrij personage - (Aleksandr Andreyevich Potemkin-Tavricheski) "De Technicus" [1,9]

    Jongeren.


    JamesPotter - Maureo Pepe Riveros - Teleportatie [1,1]
    CrazyGirlxx - Isabella ''Bella, Bells'' Marie Swan. - Snelheid [1,1]
    Ninuturu - Ryan Wing - Elektriciteit [1,2]
    xxjiggerxx - Melody Kapel - Helende krachten [1,2]
    Jafar - Lilliam Sophia O’Dair - Snelheid van de moleculen beïnvloeden [1,2]
    Jafar - Daelan Jeremiah Galloway - Psychometrie [1,2]
    Linkin - Rin Takashita - Telekinese [1,3]
    Medousa - Jess(ica) Alexis Lane - Helende krachten [1,4]
    Genest - Lilith [Ghost, Night monster] Ophelia Blackthorn.- Duisternis [1,5]
    Curuxa - Fria Yune Meadow Jones - Ijs [1,7]
    Dauntlessone - Sebastian (Bastian) Oliver Brinston - Gedaanteverwisseling [1,8]

    Geen jongeren meer, enkel nog trainers.




    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 21:04 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Genest schreef:
    (...)
    Ze heeft al enkele keren vermeldt dat de trainers in de minderheid zijn. Ja, alle gekheid op een stokje, die zijn ook nodig voor de roleplay. Momenteel zijn er twee trainers en jongeren in overvloed, die ook nog in groepen opgedeeld moeten worden.


    Ik wil wel een trainer spelen, mits het geen probleem is dat ik niet elke dag post en vaak langere stukken post (als het even lukt en genoeg interactie heb 300+) Maar ik heb dus niet zo super veel tijd enzo aangezien ik ook nog school heb enzo. Dus als dat een probleem is, ja dan heb je niks aan mij.

    Genest schreef:
    (...)
    Ze heeft al enkele keren vermeldt dat de trainers in de minderheid zijn. Ja, alle gekheid op een stokje, die zijn ook nodig voor de roleplay. Momenteel zijn er twee trainers en jongeren in overvloed, die ook nog in groepen opgedeeld moeten worden.

    Oh, sorry hoor. Het was niet zo bedoeld...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    @Dauntlessone Als het een jongen is dan mag het nog.

    Dit is de laatste jongens, vanaf nu enkel nog trainers! (Wanneer er daar genoeg van zijn, gaat de RPG van start)


    @Haunter Geen probleem, ik heb zelf ook veel werk dus ik begrijp het volledig. Zolang je niet na twee weken stopt omdat het niet meer te combineren valt, is het goed voor mij.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    @Tolstoy, nee niet na 2 weken hoor. Het was meer voor de: niet dat er dadelijk van me verwacht wordt dat ik 5 keer per dag post. Maar dan maak ik zo mijn rol aan :)

    @Medousa Ik heb de rollen aangevuld en blijkbaar had iemand voor jou al helende krachten, gelieve dit aan te passen dus ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Was de duisternis trouwens goed gekeurd? Omdat het best een "grote" kracht is, al brengt 't ook z'n offers mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Genest Ik doe niet aan goedkeuren, ik ga er gewoon vanuit dat iedereen verantwoordelijk zal omgaan met zijn krachten in de RPG. Wanneer dit niet gebeurt en/of er klachten komen; dan stuur ik wel even een pb. So, no worries. Zolang je niet overdrijft is alles goed ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Volledige naam: Andrew Nightingale
    rol: trainer
    Leeftijd: 25
    afkomst: Nelson, Zuider Eiland, Nieuw Zeeland
    Karakter: Koppigheid is toch wel een van de meest kenmerkende eigenschappen die Andrew heeft. Wat ook gepaard gaat met een gezonde hoeveelheid trots. Als hij iets in gedachten heeft, moet dat ook gebeuren en manieren van andere worden vaak niet eens overwogen, alleen als zijn eigen idee mislukt. Dat zorgt ervoor dat hij een goede hoeveelheid doorzettingsvermogen en wilskracht bezit om met veel vallen en opstaan toch te blijven proberen, iets dat meestal wel lukt, uiteindelijk. Al kan Andrew soms een beetje doordraaien en wordt hij te perfectionistisch waardoor het vaak wel langer duurt totdat het eindelijk af is. Maar vaak levert het wel mooie oplossingen en resultaten op die hem veel voldoening geven. Andrew is iemand die hard kan werken om iets te bereiken, hij is niet iemand die graag stil zit, ook al zou hij dat soms eens wat meer moeten doen. Iets waar hij dan ook niet tegen kan, is verplicht thuis zitten door bijvoorbeeld een verwonding. Verder is hij wel iemand die zijn woord houd, als hij iets beloofd dan doet hij het ook al kost het nog zoveel moeite, want hij wil het eindresultaat er wel zo goed mogelijk uit laten zien. Al kan dat er soms toe leiden dat Andrew iets te snel ja zegt, in dat opzicht is hij wel een beetje impulsief, en dat hij zich teveel op de hals haalt. Soms kunnen mensen Andrew bot vinden overkomen, dit komt doordat hij erg eerlijk is en misschien iets te vaak dingen zegt die hij beter niet kan zeggen. Verder neemt hij graag de leiding, dwingt hij respect af en is hij niet bang om zijn kracht te gebruiken om respect te krijgen.
    Uiterlijk:

    De bruine stekeltjes, samen met een beginnend baardje sieren Andrew’s gezicht. Zijn oogkleur zit tussen groen en blauw in, met een heel klein grijs erin gemixt, maar hij draagt meestal een zonnebril om het te verbergen. Verder heeft hij een kleine oorbel in zijn linker oor, een zwart ringetje, en draagt hij een ketting met een plectrum en een elektrische gitaar eraan. Ook heeft hij altijd een groot horloge en een stapel aan dunne armbandjes om. En op zijn onderarmen staan tatoos van gitaren. Weer of geen weer, je ziet Andrew altijd in een simpel shirt soms met blouse erover, mogelijk korte spijkerbroek en een stel afgetrapte sneakers of gewoon op blote voeten. Onder zijn shirt houd hij een litteken verborgen dat schuin over de rechterkant van zijn buik loopt van een operatie die hij lang geleden heeft gehad.
    Liefdesstatus: Single, na meerdere redelijk serieuze relaties.
    Verleden: Andrews verleden is niet heel spannend. Hij heeft liefhebbende ouders, geen vervelende broers of zussen en niet echt veel opmerkelijke dingen beleefd. Zoals alle kiwi’s was hij veel buiten en hield hij er ook van. Verder hield hij van gitaarspelen en deed dit naast buitenspelen de rest van de dag. Op school ging alles wel prima, totdat hij een keer met hevige buik klachten naar het ziekenhuis is gebracht. Daar heeft hij dan ook het litteken aan over gehouden, aan de spoedoperatie die is uitgevoerd.
    Machten: Naast alle krachten van de jongeren bezit hij nog een speciale kracht, namelijk pijn. Zo kan Andrew door aanrakingen of door naar iemand te kijken deze pijn bezorgen op een door hem uitgezochte plek. Verder kan hij pijn van andere voelen (zowel fysiek als mentaal) en kan hij pijn bij iemand weg halen (bijvoorbeeld iemand heeft zijn voet gekneusd, dan kan Andrew de pijn laten verdwijnen, maar de kneuzing zelf niet, nou ja, misschien met zijn minder ontwikkelde helende krachten, maar niet met zijn speciale kracht.
    Overig: Andrew heeft een liefde voor gitaar spelen en buiten zijn.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 19:22 ]

    Tolstoy schreef:
    @Medousa Ik heb de rollen aangevuld en blijkbaar had iemand voor jou al helende krachten, gelieve dit aan te passen dus ^^

    Dat weet ik. Ik was van plan om het van het weekend te veranderen als ik een nieuwe laptop heb, want het is nogal moeilijk zoeken naar andere krachten op mijn mobiel. De meeste sites laden namelijk niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volledige naam: Sebastian (Bastian) Oliver Brinston
    rol: Jongere
    Leeftijd: 19
    afkomst: Schotland
    Karakter: Sebastian is zeg maar de eeuwige tweede. Hij blinkt nergens in uit, maar is zo iemand die overal gemiddeld op scoort. Hij is iemand die vaak over het hoofd wordt gekeken en die soms zelfs gewoon helemaal vergeten wordt aangezien hij hoewel zijn uiterlijk nogal opvallend is totaal niet opvalt. Natuurlijk is hem dit door de jaren heen wel duidelijk geworden en soms ergert hij zich er enorm aan, maar toch heeft hij geleerd dat het geen slechte eigenschap is in een oorlog als mensen je niet belangrijk genoeg vinden en als een bedreiging zien, maar je ook niet te zwak bent zodat je nutteloos en overbodig bent. Hij is rustig en houdt zijn mening voor zich al zijn hij wanneer hij het ergens niet mee akkoord is laten merken door een betrekkelijke blik bijvoorbeeld. Vaak wordt hij met het beeld van een grote broer geassocieerd. Een aardige, zorgzame jongen die zich nogal moeilijk kan concentreren. Zijn gedachten dwalen vaak af naar de meest vreemde plaatsen. Wat zijn omgang met andere betreft is hij best sociaal. Hij zal wel uit zichzelf een gesprek met iemand aanknopen over koetjes en kalfjes en vind het niet erg om in een groep te werken, al is een leidinggevende positie niks voor hem. Hij gaat zowel met jongens als met meisjes om en is eigenlijk iemand die makkelijk in de zogenaamde 'friend zone' belandt, maar zich daar niet druk over maakt. Hij maakt zich eigenlijk over nogal weinig druk, wat hij soms misschien beter wel zou doen.

    Uiterlijk: Wat zijn uiterlijk betreft is Sebastian een echte Schot. Hij is ongeveer 2.00 meter lang en heeft een bleke huid die weigert bruin te worden, maar meteen naar kreeftenrood overgaat wanneer hij te lang in de zon heeft gezeten. Zijn haar is ros net zoals zijn de lichte baardhaartjes op zijn kin en kaak. Zijn gezicht is bedekt met kleine sproeten en over de kleur van zijn ogen is niemand het echt eens. Sommigen zeggen dat ze groen zijn anderen zeggen dan weer grijs, maar toch is iedereen het er over eens dat er bruine stipjes inzitten. Hij is niet bepaald super gespierd, maar lijdt ook niet aan overgewicht, helemaal gemiddeld dus behalve dan in lengte torent hij boven de meeste uit, waardoor hij vaak een intimiderende eerste indruk maakt, al is hij eigenlijk alles behalve intimideren.
    Liefdesstatus: Single
    Verleden: Sebastian had twee zussen en twee broers. Zijn broers waren beiden enkele jaren ouder dan hem en tijdens de oorlog moesten zij verplicht mee gaan vechten, Bastian was op dat moment nog te jong. Na de oorlog kwam maar een van hen terug, hij wist niet wat er met de andere broer gebeurt was, maar de kans was enorm groot dat hij het gewoon niet overleefd had. Doordat ze in de highlands wonen hadden ze eigenlijk nog een best aangenaam leven. Samen met enkele families in de buurt hadden ze een soort schooltje opgestart, aangezien de normale scholen platgebombardeerd waren. Hun familie overleefde door het kweken van schapen en kippen en ruilhandel te voeren met de omliggende families. De kinderen moesten ook helpen bij het verzorgen van de dieren of gingen samen met hun vader jagen.
    Machten: Gedaanteverwisseling: Sebastian kan zowel in dieren als in mensen veranderen, al zijn mensen makkelijker dan dieren. Hij moet ook opletten hoe lang hij een andere gedaante neemt. Hij kan niet te lang een dier blijven omdat anders zijn dierlijke instinct het zal overnemen en hij dan dus meer als dier dan als mens denkt. Ook is het niet altijd plezierig, en zeker in het begin niet om van gedaante te veranderen. Het is vaak een pijnlijk proces. Bij hevige emoties durven zijn ogen ook wel vanzelf een andere kleur aan te nemen.
    Overig: Sebastian heeft een Schots accent, dus soms komt hij nogal onverstaanbaar over.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 7:30 ]

    klaar

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 15:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rollen zijn bijgewerkt.
    Komaan jongens, nog één trainer en we kunnen eraan beginnen!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Maar er staat toch 2 trainers en 1 hoofdtrainer en die zijn er toch al moet de hoofdtrainer nog ingevuld worden, of heb ik nu wat over het hoofd gezien?

    Haunter schreef:
    Maar er staat toch 2 trainers en 1 hoofdtrainer en die zijn er toch al moet de hoofdtrainer nog ingevuld worden, of heb ik nu wat over het hoofd gezien?


    Ah shit, nee, ik zit met mijn hoofd weer eens ergens anders. Je hebt gelijk, ik ga het speeltopic vanmiddag aanmaken. Negeer maar gewoon wat ik eerder zei :')


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.