• Wereldoorlog IV ligt achter ons. De wereld is één grote puinhoop; corrupte regering, verwoeste steden, bijna geen vegetatie meer door de biowapens en alles wat nog maar naar verzet ruikt, wordt met harde hand in de kiem gesmoord. Het leven is hard, voor iedereen. Wat heb je aan geld als je er geen eten is om te kopen? Kleine organisaties bestaan maar ze zijn niet met velen. Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden. Het project bestaat al jaren en bevindt zich volledig onder de radar dankzij hoofdtrainster Valerie en haar rechterhand, die enkel bekend staat als "de technicus". Dit jaar gaat fase drie in. Fase drie is de belangrijkste fase van het project; hierin worden de jongeren overgebracht.



    Invulformulier:

    Volledige naam:
    rol:
    Leeftijd:
    afkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Liefdesstatus:
    Verleden:
    Machten:
    Overig:



    Beschikbare machten:
    Helende krachten, onzichtbaarheid , telepathie, manipulatie van de 4 elementen, etc

    _____________________________
    Regels voor de rollen:
    - Geen perfecte personages.
    - Geen superkrachtige personages
    - Iedere jongere bezit maar 1 kracht
    - Alle trainers bezitten alle krachten maar niet in dezelfde mate als de jongeren zelf. Slechts één kracht is goed ontwikkeld bij hen.
    - 2 tot 3 personages per persoon.



    2 Trainers en 1 hoofdtrainer
    Tolstoy - Valerie Savarin (hoofdtrainster en oprichter van Project Morbid) [1,9]
    Stiff - Noel "No" Cadence Hamish [1,3]
    Haunter - Andrew Nightingale [1,8]

    Vrij personage - (Aleksandr Andreyevich Potemkin-Tavricheski) "De Technicus" [1,9]

    Jongeren.


    JamesPotter - Maureo Pepe Riveros - Teleportatie [1,1]
    CrazyGirlxx - Isabella ''Bella, Bells'' Marie Swan. - Snelheid [1,1]
    Ninuturu - Ryan Wing - Elektriciteit [1,2]
    xxjiggerxx - Melody Kapel - Helende krachten [1,2]
    Jafar - Lilliam Sophia O’Dair - Snelheid van de moleculen beïnvloeden [1,2]
    Jafar - Daelan Jeremiah Galloway - Psychometrie [1,2]
    Linkin - Rin Takashita - Telekinese [1,3]
    Medousa - Jess(ica) Alexis Lane - Helende krachten [1,4]
    Genest - Lilith [Ghost, Night monster] Ophelia Blackthorn.- Duisternis [1,5]
    Curuxa - Fria Yune Meadow Jones - Ijs [1,7]
    Dauntlessone - Sebastian (Bastian) Oliver Brinston - Gedaanteverwisseling [1,8]

    Geen jongeren meer, enkel nog trainers.




    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 21:04 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Omg, yes, nu kan ik eindelijk mijn dingen bijwerken. Gaat zo moeilijk op m'n mobiel. Ik probeer mijn best te doen om vanavond nog de andere rol in te leveren. Welke heb je meer nodig: een man of een vrouw? Ik denk een man, right? Dan zal ik die aanmaken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maar, wat weten de andere trainers van die mol en van al die camera's, hebben ze zelf ook een wand/plek met televisies of weten zij hier dan weer niks van af?

    Dat ging ik uitleggen tijdens de vergadering in de rpg zelf ^^

    Ik ga nu even wachten met posten zodat ik Medousa's nieuwe personage daar kan voorstellen aan de andere trainers. Het zal er op neer komen dat hij geen speciale behandeling hoort te krijgen, dat er schermen geïnstalleerd zullen worden in hun bureel of kamer (waar zij ze het liefste willen). Het is echter wel zo dat zij enkel de beelden zien die ze horen te zien (van de algemene plaatsen zoals het eiland, de jongerengang, de eetzaal, de trappen, enzovoort. Alles om toezicht te houden op de jongeren) terwijl Valerie ook kan zien wat er op de verdieping van de trainers gebeurt, wat er in de keukens gebeurt, in de gang van haar kantoor, enzovoort. Zij kan dus het volledige eiland bekijken. (She might forget to mention that)

    @Medousa Liefst een man.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Alles bekijken? Haha- ik hoop dat de trainers de badkamers overslaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    AdIer schreef:
    Dat ging ik uitleggen tijdens de vergadering in de rpg zelf ^^

    Ik ga nu even wachten met posten zodat ik Medousa's nieuwe personage daar kan voorstellen aan de andere trainers. Het zal er op neer komen dat hij geen speciale behandeling hoort te krijgen, dat er schermen geïnstalleerd zullen worden in hun bureel of kamer (waar zij ze het liefste willen). Het is echter wel zo dat zij enkel de beelden zien die ze horen te zien (van de algemene plaatsen zoals het eiland, de jongerengang, de eetzaal, de trappen, enzovoort. Alles om toezicht te houden op de jongeren) terwijl Valerie ook kan zien wat er op de verdieping van de trainers gebeurt, wat er in de keukens gebeurt, in de gang van haar kantoor, enzovoort. Zij kan dus het volledige eiland bekijken. (She might forget to mention that)

    @Medousa Liefst een man.

    Yea, I was aware of that. Ik ga er nu mee aan de slag, dus je hoeft niet zo lang meer te wachten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Volledige naam: Alvaro Garcia.
    Rol: Een mannelijke trainer vermomt als een jongere.
    Leeftijd:: 25 jaar.
    Afkomst: Spanish.
    Karakter: Alvaro staat stevig in zijn schoenen en kan gemakkelijk over elk obstakel heen komen. Op het eerste gezicht kan hij emotieloos lijken, misschien zelfs saai – echter is dit niet waar. Hij houd namelijk wel van een goed feestje en kan een erg bruisend persoon zijn. Hij kan prima op zichzelf zijn en heeft niet veel behoefte aan mensen om zich heen. Het is niet zo dat hij mensenschuw is, maar hij heeft alleen niet zo sterk de behoefte om in de spotlight te staan. Alvaro kan goed luisteren zonder daarbij zijn eigen ziel bloot te geven. Hij lijkt in eerste instantie heel openhartig, maar is dit eigenlijk helemaal niet. Hij heeft een groot gevoel voor humor.
               Ook al zijn er grote meningsverschillen dan nog kunnen zijn vrienden op hem rekenen, zelf zal hij niet zo snel om hulp vragen. Hij zal eerst proberen zijn eigen problemen op te lossen voordat hij de hulp van iemand inroept. Al zal hij eerder en sneller de hulp van zijn geliefde accepteren.
          Alvaro zoekt in het begin niet de erotiek op bij zijn partner. Hij vind de gesprekken veel belangrijker dan de seksuele daden. Natuurlijk weet hij ook wel dat goede seks een band kan scheppen en hij kan daar ook intens van genieten. Hij word niet snel verliefd, dit moet opgebouwd worden.
    Af en toe mag hij het andere geslacht niet zo. Zo snel zal hij dus niet in een huwelijk springen, maar heel voorzichtig kijken of het juiste moment daar is. Eenmaal als hij getrouwd is, zal hij erg trouw zijn – al word hij wel snel jaloers. Hij stelt trouw en geborgenheid erg op prijs.
               Hij toont veel interesse in de medemens. Hoewel hij wellicht hooghartig kan lijken en zijn gevoelens achter woorden verschuilt, zal hij eerlijk toegeven dat dit enkel uit zelfbescherming is. Al heeft hij zijn eigen emoties goed onder controle, echter kan hij ook hard terug vechten als hij niet goed behandeld is.
    Hij zal bij zichzelf voortdurend op zoek gaan naar fouten en gebreken van zijn innerlijk. Dit zal misschien zo ver gaan dat hij arrogant over kan komen en het van zijn omgeving eisen dat ze aan zijn waarden en normen voldoen. Het zou beter zijn als hij meer gaat letten op de waarden en normen van de ander.
              Wanneer er iemand in nood is, zal hij graag helpen en hij vind dan altijd praktische oplossingen. Hij zal zich nooit opdringen, maar als er hulp word gevraagd is hij er. Hij wacht niet op een beloning.
    Hij is te vertrouwen. Je kunt goed op hem bouwen, zowel zakelijk als privé. Alvaro is namelijk een harde werker. Hij heeft voortdurend een drang naar uitdagingen en is erg nieuwsgierig ingesteld, maar hij heeft vooral een drang naar andere mensen veiligheid te bieden.
    Alvaro is geen opgever en zal zelfs als hij ziek is gewoon gaan werken. Soms ziet hij niet zijn eigen beperkingen, waardoor hij te hoog wil klimmen en werkt dan boven zijn eigen macht. Ook al zal je hem niet horen klagen, hij zal een beetje aandacht wel waarderen. Hij zal jou ook weer verzorgen wanneer je ziek bent.
    Hij kan zich aanpassen aan iedere situatie en omgeving. Hij geeft niet om luxe, hij kan veel beter de natuur in trekken – kamperen. Je zal dan zien dat hij stoer en sterk is en dat hij een soort van overlevingsdrang in zich heeft zitten.
    Uiterlijk: Alvaro is een nette, verzorgde man en kleed zich vooral in casual kleding. Je zult hem zelden in een joggingsbroek zien, alleen is dit echt moet - zal hij dit doen. Hij is een echt sporttype, dus het is dan ook vanzelfsprekend dat zijn buikje een beginnende sixpack begint te vertonen.
    Hij heeft een getint, gespierd lichaam en hij heeft een stoppelbaard. Deze scheert hij soms af en laat deze dan weer staan. Zijn haar steekt hij altijd omhoog met gel en doet vervolgens dan een van zijn luchtjes op.
    Liefdesstatus: Hij is bekend met het woord 'liefde', zeer bekend. Dezer dagen heeft hij echter meer aandacht voor het welzijn van de jongeren en hij kan niet wachten om de jongeren wat bij te leren en in te zien of zij enkele weet hebben van de Machten die zij bezitten. De Machten die ook de rest moet redden.
    Verleden: - komt nog.
    Machten: Duplikatie/multiplicatie. "Het vermogen om zichzelf te splitsen in 2 of meer kopieen van zichzelf voor een bepaalde tijd.
    Overig:

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 22:26 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe laat is het in de roleplay?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik denk bijna 7 uur dus etenstijd

    xxjiggerxx schreef:
    Ik denk bijna 7 uur dus etenstijd

    Lilith is eigenlijk geen persoon om op tijd te komen, wat al een wonder zou zijn, dus ... ik wacht wel totdat het begonnen is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn topics.


    † Love? I want to sleep.

    Ik ga zo snel mogelijk weer aan mijn rol. Wie wilt Jessica misschien meeten? Dan kan ik dat in een post schrijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nooooo. I didn't want that. Ik denk dat je me verkeerd begrepen had met zijn rol :'D Hahaha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    Nooooo. I didn't want that. Ik denk dat je me verkeerd begrepen had met zijn rol :'D Hahaha.


    Ik heb wat Stephanie (AdIer) in haar post heeft geschreven over Alvaro al overgenomen in mijn post van Noel – maar dat is natuurlijk zo aangepast (:


    Stiff schreef:
    (...)

    Ik heb wat Stephanie (AdIer) in haar post heeft geschreven over Alvaro al overgenomen in mijn post van Noel – maar dat is natuurlijk zo aangepast (:

    Wat raar is, want ik had gister al gezegd dat ze me waarschijnlijk verkeerd begrepen had.

    Maar ik heb net opnieuw gekeken; is dit alleen tegen de trainers? Want dan is het goed haha. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Wat raar is, want ik had gister al gezegd dat ze me waarschijnlijk verkeerd begrepen had.

    Maar ik heb net opnieuw gekeken; is dit alleen tegen de trainers? Want dan is het goed haha. :x


    Ik heb het zojuist pas gelezen – nadat ik mijn post had geplaatst. Daarnaast is aanpassen zo gedaan, natuurlijk.

    En ja – dit is alleen tegen de trainers, ze hebben nu 'n korte bijeenkomst bij Valerie in haar kantoor – dus alleen Noel & Andrew zijn er (: