• Wereldoorlog IV ligt achter ons. De wereld is één grote puinhoop; corrupte regering, verwoeste steden, bijna geen vegetatie meer door de biowapens en alles wat nog maar naar verzet ruikt, wordt met harde hand in de kiem gesmoord. Het leven is hard, voor iedereen. Wat heb je aan geld als je er geen eten is om te kopen? Kleine organisaties bestaan maar ze zijn niet met velen. Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden. Het project bestaat al jaren en bevindt zich volledig onder de radar dankzij hoofdtrainster Valerie en haar rechterhand, die enkel bekend staat als "de technicus". Dit jaar gaat fase drie in. Fase drie is de belangrijkste fase van het project; hierin worden de jongeren overgebracht.



    Invulformulier:

    Volledige naam:
    rol:
    Leeftijd:
    afkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Liefdesstatus:
    Verleden:
    Machten:
    Overig:



    Beschikbare machten:
    Helende krachten, onzichtbaarheid , telepathie, manipulatie van de 4 elementen, etc

    _____________________________
    Regels voor de rollen:
    - Geen perfecte personages.
    - Geen superkrachtige personages
    - Iedere jongere bezit maar 1 kracht
    - Alle trainers bezitten alle krachten maar niet in dezelfde mate als de jongeren zelf. Slechts één kracht is goed ontwikkeld bij hen.
    - 2 tot 3 personages per persoon.



    2 Trainers en 1 hoofdtrainer
    Tolstoy - Valerie Savarin (hoofdtrainster en oprichter van Project Morbid) [1,9]
    Stiff - Noel "No" Cadence Hamish [1,3]
    Haunter - Andrew Nightingale [1,8]

    Vrij personage - (Aleksandr Andreyevich Potemkin-Tavricheski) "De Technicus" [1,9]

    Jongeren.


    JamesPotter - Maureo Pepe Riveros - Teleportatie [1,1]
    CrazyGirlxx - Isabella ''Bella, Bells'' Marie Swan. - Snelheid [1,1]
    Ninuturu - Ryan Wing - Elektriciteit [1,2]
    xxjiggerxx - Melody Kapel - Helende krachten [1,2]
    Jafar - Lilliam Sophia O’Dair - Snelheid van de moleculen beïnvloeden [1,2]
    Jafar - Daelan Jeremiah Galloway - Psychometrie [1,2]
    Linkin - Rin Takashita - Telekinese [1,3]
    Medousa - Jess(ica) Alexis Lane - Helende krachten [1,4]
    Genest - Lilith [Ghost, Night monster] Ophelia Blackthorn.- Duisternis [1,5]
    Curuxa - Fria Yune Meadow Jones - Ijs [1,7]
    Dauntlessone - Sebastian (Bastian) Oliver Brinston - Gedaanteverwisseling [1,8]

    Geen jongeren meer, enkel nog trainers.




    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 21:04 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Wat raar is, want ik had gister al gezegd dat ze me waarschijnlijk verkeerd begrepen had.

    Maar ik heb net opnieuw gekeken; is dit alleen tegen de trainers? Want dan is het goed haha. :x



    Ik heb het ook nu nog maar gezien. Het mag dan wel vakantie zijn, dat betekent niet dat ik meer tijd heb.

    Het is inderdaad enkel tegen Noël en Andrew, het is vrij voor jou om nu aan te kloppen bij het kantoor of direct (zoals de andere jongeren) naar je kamer te gaan op die gang. Dat heb ik opengelaten.

    Wat wou jij anders misschien?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Volgens mij had ze het zo gelezen dat Valerie het niet enkel tegen de trainers zei, maar eveneens tegen de jongeren - als mededeling. Dat bedoelde ze niet, dus ik denk dat het zo wel goed is? Dat is wat ik denk althans.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ Adler: Nee, dat eerste had ik alleen tegen Stiff :'D. Ik snap dat je het wel wat drukker hebt dan telkens te kijken in het rollentopic xd.

    All: Oooh, dan is het goed. Ik dacht het heel anders, want ik had alleen het laatste stukje gelezen. My apologies then.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb mijn personage trouwens bijgewerkt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nvm. Ik heb het al gelezen, hehehhe. Was mijn Alvaro-rol trouwens goed? Ik moet alleen zijn verleden nog doen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 0:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Don't die already xd.


    † Love? I want to sleep.

    Stiff schreef:
    Nu het drama over is – met welke reden worden de jongeren naar het eiland gestuurd, voor hen dan – aangezien ze niet weten dat ze " speciaal " zijn?

    Ik bladerde het rollentopic nogmaals door en vond deze vraag, tot nog toe niet beantwoord. Eigenlijk vraag ik me eveneens af wat voor reden het is.

    Username-change:
    Genest > Morticia.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry ben op dit moment even heel druk met school. Wantja leraren plannen alles altijd lekker tegelijk. Denk dat dat nog tot en met het weekend gaat duren.

    Ik heb mij voor wat dingen uitgeschreven, want het gaat allemaal niet zo lekker bij mij, maar hier wil ik wel aan mee blijven doen, dus zal zsm reageren wat waarschijnlijk morgen of overmorgen wordt, want heb nu hele erge hoofdpijn. Zijn er vrijwilligers waar ik Daelan of Lilliam heen kan sturen zodra ik kan reageren?


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Ik heb mij voor wat dingen uitgeschreven, want het gaat allemaal niet zo lekker bij mij, maar hier wil ik wel aan mee blijven doen, dus zal zsm reageren wat waarschijnlijk morgen of overmorgen wordt, want heb nu hele erge hoofdpijn. Zijn er vrijwilligers waar ik Daelan of Lilliam heen kan sturen zodra ik kan reageren?

    Je kan iemand naar mijn personage toesturen? :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    je kan ook iemand naar mijn personage sturen :)

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik bladerde het rollentopic nogmaals door en vond deze vraag, tot nog toe niet beantwoord. Eigenlijk vraag ik me eveneens af wat voor reden het is.

    Username-change:
    Genest > Morticia.[/grey][/face]


    ik zal er waarschijnlijk over gelezen hebben, mijn excuses.
    Ze zijn uitgenodigd door de organisatie zelf. De ouders werd aangeboden dat hun kinderen deftig onderwijs en een intense fysieke opleiding zouden verkrijgen, iets wat niet gebruikelijk is in de rest van de wereld. Voor hen is het dus een kans om te leren overleven in de nieuwe wereld.

    Usernames zal ik dit weekend aanpassen c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vroeg me af of er misschien nog een rol nodig is?


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cashby schreef:
    Ik vroeg me af of er misschien nog een rol nodig is?

    Die zijn altijd wel prettig, denk ik zo.
    Join us! :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Je kan iemand naar mijn personage toesturen? :]


    Ik heb Daelan naar Jessica gestuurd c;


    Happy Birthday my Potter!