• Wereldoorlog IV ligt achter ons. De wereld is één grote puinhoop; corrupte regering, verwoeste steden, bijna geen vegetatie meer door de biowapens en alles wat nog maar naar verzet ruikt, wordt met harde hand in de kiem gesmoord. Het leven is hard, voor iedereen. Wat heb je aan geld als je er geen eten is om te kopen? Kleine organisaties bestaan maar ze zijn niet met velen. Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden. Het project bestaat al jaren en bevindt zich volledig onder de radar dankzij hoofdtrainster Valerie en haar rechterhand, die enkel bekend staat als "de technicus". Dit jaar gaat fase drie in. Fase drie is de belangrijkste fase van het project; hierin worden de jongeren overgebracht.



    Invulformulier:

    Volledige naam:
    rol:
    Leeftijd:
    afkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Liefdesstatus:
    Verleden:
    Machten:
    Overig:



    Beschikbare machten:
    Helende krachten, onzichtbaarheid , telepathie, manipulatie van de 4 elementen, etc

    _____________________________
    Regels voor de rollen:
    - Geen perfecte personages.
    - Geen superkrachtige personages
    - Iedere jongere bezit maar 1 kracht
    - Alle trainers bezitten alle krachten maar niet in dezelfde mate als de jongeren zelf. Slechts één kracht is goed ontwikkeld bij hen.
    - 2 tot 3 personages per persoon.



    2 Trainers en 1 hoofdtrainer
    Tolstoy - Valerie Savarin (hoofdtrainster en oprichter van Project Morbid) [1,9]
    Stiff - Noel "No" Cadence Hamish [1,3]
    Haunter - Andrew Nightingale [1,8]

    Vrij personage - (Aleksandr Andreyevich Potemkin-Tavricheski) "De Technicus" [1,9]

    Jongeren.


    JamesPotter - Maureo Pepe Riveros - Teleportatie [1,1]
    CrazyGirlxx - Isabella ''Bella, Bells'' Marie Swan. - Snelheid [1,1]
    Ninuturu - Ryan Wing - Elektriciteit [1,2]
    xxjiggerxx - Melody Kapel - Helende krachten [1,2]
    Jafar - Lilliam Sophia O’Dair - Snelheid van de moleculen beïnvloeden [1,2]
    Jafar - Daelan Jeremiah Galloway - Psychometrie [1,2]
    Linkin - Rin Takashita - Telekinese [1,3]
    Medousa - Jess(ica) Alexis Lane - Helende krachten [1,4]
    Genest - Lilith [Ghost, Night monster] Ophelia Blackthorn.- Duisternis [1,5]
    Curuxa - Fria Yune Meadow Jones - Ijs [1,7]
    Dauntlessone - Sebastian (Bastian) Oliver Brinston - Gedaanteverwisseling [1,8]

    Geen jongeren meer, enkel nog trainers.




    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 21:04 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jafar schreef:
    (...)

    Ik heb Daelan naar Jessica gestuurd c;

    Oh haha, oke ^^

    Ik ga zo terugschrijven ^^ Eerst even m'n serie afkijken, hehe. Duurt nog iets van een half uur.

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 18:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cashby schreef:
    Ik vroeg me af of er misschien nog een rol nodig is?



    Sure, altijd welkom ^^

    Dudes, willen jullie een praattopic of zit het zo wel goed?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    AdIer schreef:
    (...)


    Sure, altijd welkom ^^

    Dudes, willen jullie een praattopic of zit het zo wel goed?

    Ik denk dat een praattopic het beste is, anders spammen we het hele rollentopic nog vol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is er iets dat echt nodig is of mag ik gewoon m'n ding doen?


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Een arts kan wel handig zijn, lijkt me zo.

    Cashby schreef:
    Is er iets dat echt nodig is of mag ik gewoon m'n ding doen?



    Een biotica/bioticus (die dan ook functioneert als arts), wapenexpert(e) of gewoon een trainer/jongere. Als je zelf nog iets weet, ga er maar voor.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Een arts kan inderdaad wel handig zijn, heb er misschien wel een ideetje voor ^^


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Ik stem voor een praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Praattopic


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.



    Volledige naam: Mickey Tyron Donovan
    Rol: Arts
    Leeftijd: 29
    Afkomst: Mioveni, Roemenië
    Karakter:
    Diligent: Mickey is iemand die het werk van anderen nogal snel bewonderd. Hij is leergierig en als iets hem interesseert deinst hij er niet voor terug om te vragen of de persoon die het gemaakt heeft of die veel weet over een bepaald onderwerp de informatie die hij erover heeft zou willen delen. Hij heeft ooit op zangles gezeten, maar eigenlijk alleen omdat hij anderen wilde horen zingen aangezien hij het zelf eigenlijk totaal niet kan. Niet alleen voor iemands werk heeft hij erg veel respect, maar ook voor gewone personen. Zo heeft hij eigenlijk altijd opgekeken naar zijn broer, een man die zijn leefde waagde op het slachtveld om zijn land te verdedigen.

    Leader: Ondanks dat je het misschien niet zo snel van de man zou denken, is hij een echt leiderstype. Vroeger was hij al iemand die zijn vrienden in het rond commandeerde als ze kattenkwaad wilden uithalen en dat is met de jaren niet veranderd. In de ziekenboeg in Roemenië was hij diegene die de meeste beslissingen nam en dat is niet veranderd toen hij besloot om te helpen met het Project. De ziekenboeg is zijn domein en niemand moet het ook maar wagen om hem regels op te leggen. Advies is iets dat hij wel aanvaard, maar het is geen goed idee om te gaan zeggen dat hij iets moet doen. Hij heeft gestudeerd voor dokter, dus hij zou ook wel weten hoe hij een bepaalde wonde of ziekte moet behandelen.

    Blabber Mouth: De man is iemand die best graag met anderen praat, vooral als hij aan het werk is. Waar anderen meestal stilte nodig hebben om zich te kunnen concentreren, heeft hij juist een gesprekspartner nodig. Meestal zijn zijn patiënten het slachtoffer van zijn geprevel over vanalles en nog wat. Mickey gaat geen een onderwerp uit de weg, begint meestal met de vraag of zijn gesprekspartner getrouwd is of een vriendin heeft. Daarna kan het eigenlijk alle richtingen uit, naar versiertrucs tot een misschien wat ongepast onderwerp. Als iemand duidelijk maakt dat hij het liever over iets anders heeft, vind hij het totaal geen probleem om van onderwerp te switchen.

    Witty: Zoals de meeste mensen heeft Mickey een gezonde portie humor. Hij gebruikt meestal woorden om mensen aan het lachen te maken, al kan hij zijn gezichtsuitdrukkingen ook wel gebruiken om hetzelfde doel te bereiken. Het gebeurt wel eens dat hij zichzelf compleet belachelijk maakt om toch minstens een glimlach op iemands gezicht te kunnen toveren, al gebruikt hij meestal subtiele humor. Gewoon een paar zinnen op het juiste moment gezegd zodat ze als grappig beschouwd kunnen worden.

    Resilient: Dat Mickey een best hoge pijngrens heeft, was wel te merken nadat zijn vel aan de rechterkant van zijn lichaam bijna volledig was weg geschroeid. Ondanks het feit dat de pijn bijna ondraaglijk was, probeerde hij toch nog op te staan om te gaan kijken of er misschien nog overlevenden waren, iets dat natuurlijk niet lukte. Vanaf het moment dat hij kon en van zodra zijn verzorgers zeiden dat het mocht, is hij terug begonnen met werken. Toch is hij na het voorval niet heel lang in Roemenië gebleven omdat er veel te veel pijnlijke herinneringen aan vasthingen.

    Faithful: Mickey heeft hij altijd in zichzelf gelooft, anders zou hij zijn studie voor dokter waarschijnlijk nooit hebben kunnen afmaken. Daarbij gelooft hij meestal niet alleen in zichzelf, maar ook in de mensen om hem heen. Volgens hem heeft iedereen zo zijn talenten, iets dat hij iedereen ook altijd duidelijk probeert te maken. Je moet in jezelf geloven, anders is de kans dat je iets van je leven kan maken wel erg klein.

    Uiterlijk:



    Mickey heeft eigenlijk een vrij normaal uiterlijk, is alleen wat aan de kleine kant met zijn 1.65m. Dit wilt echter niet zeggen dat er makkelijk met hem te sollen valt. Natuurlijk kan hij grapjes over zijn lengte wel verdragen, maar het is zeker geen goed idee om hem er echt mee te gaan pesten. Het is niet omdat hij klein is dat hij zijn mannetje niet kan staan. De man zou het niet snel toegeven, maar eigenlijk is hij verschrikkelijk ijdel, vooral als het op zijn haar aankomt. Hij kan makkelijk een paar uur voor de spiegel staan om zijn haar perfect in model te krijgen en kan er dan ook niet tegen als mensen er met hun handen doorheen gaan woelen, hoe ‘aaibaar’ het er ook uitziet. Het enige dat misschien wel opvalt zijn zijn helder groene kijkers waar niet alleen een ondeugende glinstering in te vinden is, maar waar ook altijd een angstige uitdrukking in te zien is als je goed kijkt. Waar die angst juist voor staat weet niemand, zelfs hij weet zelf niet precies waar hij juist zo bang voor is. Misschien is hij bang dat het verleden zich herhaalt, dat er door zijn fout weer iemand zou moeten sterven. Meestal is er wel een glimlach op zijn gezicht te zien, een oprechte glimlach die bedoelt is om anderen op hun gemak te stellen. Voor de rest staat bijna heel de rechterkant van zijn lichaam onder de brandwonden, van zijn scheenbeen tot aan zijn kaak. Die zijn er gekomen door een aanslag op de ziekenboeg tijdens rellen in zijn geboortestad. Hij heeft er voor de rest niet erg veel aan overgehouden, alleen de brandwonden die hem elke dag aan de hoeveelheid doden die toen vielen doen denken.

    Liefdesstatus: Verloofd

    Verleden: Mickeys eerste levensjaren zijn niet echt interessant geweest. Hij had twee liefhebbende ouders en een drie jaar oudere broer waar hij vanzelfsprekend naar opkeek. De twee broers deden alles samen, hielden elkaar in de gaten en kwamen voor elkaar op van zodra dat nodig was. Natuurlijk stortte heel zijn leven in elkaar toen Danny besloot om in het leger te gaan. Mickey was dertien toen zijn broer vertrok en hem alleen achterliet. Hijzelf was nog veel te jong om bij het leger te gaan, maar van zodra hij kon ging hij ook. Het enige probleem was zijn lengte en het feit dat de meeste mensen dachten dat hij veel te zwak was. De jongen zou zijn weggestuurd als de verpleegsters die deel uit maakten van het leger geen medelijden met hem gehad hadden. De vrouwen hadden zijn gezicht herkend, de link gelegd met zijn broer. Danny was altijd vriendelijk voor hen geweest en ze twijfelden er niet aan dat Mickey ook een soortgelijk karakter had. In het begin had de jongen zo er zijn bedenkingen bij, maar van zodra hij zijn eerste patiënten begon hij het zelfs leuk te vinden. Daarbij bleef hij zo ook in contact met zijn broer en liep hij niet direct gevaar. Het was toch de bedoeling dat de dokters en verpleegsters zo min mogelijk gevaar liepen, zelfs als ze het slachtveld opgingen om gewonden te gaan halen, kregen ze meestal rugdekking. Niemand had verwacht dat er een rechtstreekse aanval op het ziekenkamp gepleegd zou worden en iedereen in een straal van twee meter zou omkomen. Mickey bevond zich net buiten de cirkel van die twee meter, maar liep toch lelijke brandwonden op. Gelukkig zat zijn broer op dat moment niet in het kamp, maar er waren genoeg mensen om wie hij gaf die daar wel aanwezig geweest waren. Voor Mickey was dat de druppel. Hij kon gewoon niet meer werken in een omgeving waar zo veel vrienden en collega’s gestorven waren. Dat was het moment dat hij besloot om uit Roemenië te vertrekken en zich aan te melden voor project Morbid.
    Machten: Ondanks dat je zou denken dat zijn machten wel iets met heling te maken zou hebben, is dit helemaal niet zo. Mickey is in staat om zand te laten doen wat hij wil zoals het maken van patronen of het gewoon laten opvliegen. Los zand, geen brokken aarde. Hij zou al die korrels zand best kunnen samenvoegen tot één geheel, maar het zou nooit echt een massa kunnen worden zoals mensen die aarde als macht hebben wel kunnen produceren. Natuurlijk heeft hij het zichzelf wel aangeleerd om te helen, maar die macht in niet zo goed ontwikkeld.

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 14:58 ]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Ik ga hem er zo snel mogelijk bijzetten hoor, voel je vrij om bij het kantoor van Valerie aan te kloppen. Alle trainers zijn daar nu aanwezig ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb mijn kracht bijgewerkt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zou ik nog mee kunnen doen?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ja hoor, we kunnen wel wat nieuw leven gebruiken ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    AdIer schreef:
    Ja hoor, we kunnen wel wat nieuw leven gebruiken ^^


    Hahaha, oké. Thanks.^^ Heb je een voorkeur voor een man of een vrouw? Mij maakt het namelijk niet uit.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki