• Wereldoorlog IV ligt achter ons. De wereld is één grote puinhoop; corrupte regering, verwoeste steden, bijna geen vegetatie meer door de biowapens en alles wat nog maar naar verzet ruikt, wordt met harde hand in de kiem gesmoord. Het leven is hard, voor iedereen. Wat heb je aan geld als je er geen eten is om te kopen? Kleine organisaties bestaan maar ze zijn niet met velen. Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden. Het project bestaat al jaren en bevindt zich volledig onder de radar dankzij hoofdtrainster Valerie en haar rechterhand, die enkel bekend staat als "de technicus". Dit jaar gaat fase drie in. Fase drie is de belangrijkste fase van het project; hierin worden de jongeren overgebracht.



    Invulformulier:

    Volledige naam:
    rol:
    Leeftijd:
    afkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Liefdesstatus:
    Verleden:
    Machten:
    Overig:



    Beschikbare machten:
    Helende krachten, onzichtbaarheid , telepathie, manipulatie van de 4 elementen, etc

    _____________________________
    Regels voor de rollen:
    - Geen perfecte personages.
    - Geen superkrachtige personages
    - Iedere jongere bezit maar 1 kracht
    - Alle trainers bezitten alle krachten maar niet in dezelfde mate als de jongeren zelf. Slechts één kracht is goed ontwikkeld bij hen.
    - 2 tot 3 personages per persoon.



    2 Trainers en 1 hoofdtrainer
    Tolstoy - Valerie Savarin (hoofdtrainster en oprichter van Project Morbid) [1,9]
    Stiff - Noel "No" Cadence Hamish [1,3]
    Haunter - Andrew Nightingale [1,8]

    Vrij personage - (Aleksandr Andreyevich Potemkin-Tavricheski) "De Technicus" [1,9]

    Jongeren.


    JamesPotter - Maureo Pepe Riveros - Teleportatie [1,1]
    CrazyGirlxx - Isabella ''Bella, Bells'' Marie Swan. - Snelheid [1,1]
    Ninuturu - Ryan Wing - Elektriciteit [1,2]
    xxjiggerxx - Melody Kapel - Helende krachten [1,2]
    Jafar - Lilliam Sophia O’Dair - Snelheid van de moleculen beïnvloeden [1,2]
    Jafar - Daelan Jeremiah Galloway - Psychometrie [1,2]
    Linkin - Rin Takashita - Telekinese [1,3]
    Medousa - Jess(ica) Alexis Lane - Helende krachten [1,4]
    Genest - Lilith [Ghost, Night monster] Ophelia Blackthorn.- Duisternis [1,5]
    Curuxa - Fria Yune Meadow Jones - Ijs [1,7]
    Dauntlessone - Sebastian (Bastian) Oliver Brinston - Gedaanteverwisseling [1,8]

    Geen jongeren meer, enkel nog trainers.




    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 21:04 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dan schrijf voor mij maar een mannelijke trainer neer. (:


    FUCKYESH, Project Morbid is er weer. Mijn zus (voorheen Chiroptera) waarschuwde me hier al voor. Paar jaar geleden deed ik er eveneens aan mee.
    Ik wil een jongere met de gave om mensen te helen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volledige naam: Ryan Wing
    Rol: Jongeren
    Leeftijd: 17
    Afkomst: Duitsland
    Karakter: Ryan is vaak nogal stil, hij zal zich niet snel in een gesprek mengen of er een starten, hij is makkelijk te beïnvloeden en volgt liever dan dat hij leid, hij is erg loyaal en beschermt de gene waar hij om geeft zelfs als deze het niet verdienen. Hij vertrouwt mensen te snel en doet al gouw alles wat ze aan hem vragen. Hij is meestal wel vriendelijk tegen iedereen en kan beter omgaan met jongens dan met meiden.
    Uiterlijk:


    Draagt meestal iets met leger kleuren, broek, shirt of vest. Ryan is ongeveer 1,85 lang en groeit nog steeds, hij zal waarschijnlijk 1,95 worden als hij uitgegroeid is, zijn vader was ook zo lang en daar heeft hij het van gekregen.
    Liefdesstatus: Single
    Verleden: Ryan werd vroeger veel gebruikt door andere jongeren om hem heen, omdat hij makkelijk om te praten was, hij werd gebruikt voor kleine dingen maar ook voor ergere, zoals dingen, meestal eten, stelen. Hij heeft wel eens vast gezeten daardoor en is bekend bij het politie bureau, meestal laten ze hem na een dagje wel al weer gaan omdat ze weten dat hij er niks aan kan doen, soms gebruikt de politie hem zelfs maar meestal is hij zo trouw aan de gene die hem rondstuurt dat hij de andere negeert. Toen hij 16 werd en met zijn 'vrienden' op pad was werd hij geraakt door een bliksem schicht, zijn vrienden lieten hem achter maar hij heeft het wonderbaarlijk genoeg overleefd en geeft zichzelf naar huis gesleept, zinds dien mag hij bijna nergens meer heen van zijn moeder zonder zijn zusje van 15, omdat hij anders weer in de problemen zou komen.
    Hij heeft van de bliksem littekens over gehouden,


    Deze zijn nogal gevoelig en hij laat ze bijna nooit aan iemand zien, hij draagt daarom ook wel eens een shirt met aan de ene kant een lange mouw en aan de andere kant niet. De littekens kunnen wel eens hevige pijnen veroorzaken die er voor kunnen zorgen dat hij niks meer anders kan doen dan kermen op de grond. Meestal verzacht water de pijn.
    Hij is door dit avontuur echter wel heel erg geïnteresseerd geraakt in onweer, bliksem en elektriciteit.
    De bliksem heeft de zenuwen en de spieren aangetast, de ene dag kan hij meer dan de andere, dit vind hij erg frustrerend. De ene dag kan hij bijvoorbeeld alles en de andere dsg kan hij zich niet eens optrekken. Zijn rug die ooit zo sterk was is ook niet meer hetzelfde, nu moet hij wel eens gekromt lopen omdat het pijn doet te strekken. Zijn littekens en gevoelige huid kan gebruikt worden om hem pijn toe te brengen, hem te martelen, maar ook om hem plezier of genot te brengen.
    Machten: Elektriciteit [zo wel als het uitstoten en opv[/img]angen als het besturen van apparaten die het gebruiken, is bijna altijd statisch en geeft een schock als je hem aanraakt]
    Overig: Ryan heeft een kat genaamd Chester, deze heeft hij uit een zak in de sloot gered en opgevoed, Chester volgt Ryan bijna overal en luistert erg goed naar hem. [Ik weet niet of huisdieren zijn toegestaan, zo niet dan is deze thuis gebleven]
    Ryan is biseksueel maar heeft verder nog nooit wat gedaan met de liefde, hij weet niet hoe dit voelt en vond het ook niet zo interessant.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 7:59 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Oeh, dit klinkt leuk en er zijn sws al mensen die lange posts schrijven en aangezien ik vanaf volgende week vrijdag weer mijn normale vele tijd heb voor Q....

    Mag ik een meisje die de bewegingssnelheid van moleculen kan beïnvloeden en een jongen waarvan ik nog niet weet welke kracht ik hem ga geven?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 19:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Sure go ahead. ^^

    Ik ga vanaf nu even een stop zetten op de jongeren tot ik even tijd heb gehad om uit te rekenen hoeveel we er al hebben.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 19:39 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Zal ik een man of vrouw aanmaken?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    Zal ik een man of vrouw aanmaken?


    Vrouw. Vrouw. Vrouw.


    Ik wacht nog eventjes, misschien dat ik mee ga doen, maar ik weet het nog niet zeker.

    Vandinha schreef:
    (...)
    Vrouw. Vrouw. Vrouw.

    Aight - overduidelijk. Zal morgen een beginnetje maken, weet al iets voor haar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volledige naam: melody kapel
     rol: jongeren, meisje
    Leeftijd: 16 jaar bijna 17
    afkomst: belgie
    Karakter: melody ziet er lief en onschuldig uit en dat is ze ook. Soms heeft ze haar eigen dingetjes. Ze vertrouwd mensen snel en meestal vertrouwen mensen haar ook snel. Mensen noemen haar ook wel het meisje met het hart van goud en dat klopt ookwel. Ze is grappig en loyaal.ze heeft wel haar eigen wil en is eigenwijs. Soms is ze ook een tikkeltje brutaal. Ze doet waar ze zin in heeft en raakt niet snel van streek. Wel is ze heel hyper.Ze moet snel blozen en is dus snel gevleid wat haar schattig maakt. Ze is grappig en kan mensen snel inschatten. Soms ziet ze nauwelijks tot niet het slechte in mensen. Ook is ze erg ongeduldig en geeft zich snel over aan de liefde.
    Uiterlijk:


    Ze heeft lichtblond haar en heeft heldere blauwe ogen die in de nacht op kristallen lijken. Ze is 1.67 en heeft een redelijk slank postuur. Sommige vinden haar lijken op een engel.
     Liefdesstatus:single, maar ze heeft 3 vriendjes gehad en 1 ervan had haar misbruikt
     Verleden: ze heeft niet een heel apart verleden. Ze is gewoon geboren en is opgegroeid in brussel. Op haar 14de kreeg ze haar eerste vriendje en daar heeft ze 1 jaar mee gehad. Door haar 2de vriendje werd ze misbruikt en moest ze nare dingen doen zoals stelen, maar ze bleef het goede in hem zien. Haar derde vriendje was aardig voor haar, maar die is op een vreemde manier verdwenen.
    Machten: helende krachten. Ze kan dieren, planten en mensen genezen. Planten kan ze ook tot leven wekken. Als ze een diet tot leven wil wekken heeft ze weer een ander dier nodig en ze kan mensen tot leven wekken, maar daar moet ze wel haar eigen leven voor geven.
    Overig: ze heeft een hond genaamd coco. Ze houdt van dieren en de natuur.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 19:37 ]

    Volledige naam: Lilliam Sophia O’Dair

    Rol: Jongere

    Leeftijd: 17, jarig op 15 December

    Afkomst: Australie, Gold Coast

    Karakter: Hoewel Lilliam soms nog wel een grapje kan waarderen, is ze toch over het algemeen een serieuze meid en redelijk snel geïrriteerd als ze in die serieuze staat is. Ze is slim en leest graag veel om te ontspannen, maar ook om te leren. Ze is een echte beta en kan zich helemaal op laten gaan in natuurkundige formules en scheikundige verschijnselen. Met haar inzicht zit het wel snor en ze vindt het helemaal niet erg om te studeren. Af en toe kan ze wel een ontzettende betweter zijn, omdat, wanneer ze iets beter weet, niet bang is om dit te vermelden. Ongevraagd en tegen mensen die ze eigenlijk helemaal niet zo kent, maar als deze haar opmerkingen vervelend vinden, kan het haar vrij weinig schelen. Wat dat betreft is ze zich niet altijd even bewust van de meningen van anderen en houdt ze er net zo min rekening mee. Hier komt ook haar eigenwijze kant vandaan. Ze weet veel en ziet snel in wanneer haar ideeën verstandig en de waarheid zijn. Dit maakt dat ze slecht luistert naar anderen. Ze is een perfectionist en wat ze in haar hoofd heeft gehaald moet ook precies op de juiste wijze uitgevoerd worden. Over het algemeen denkt Lilliam dan ook eerst voor ze iets doet.
    Wanneer iets niet gaat zoals het moet, kan Lilliam redelijk snel in paniek raken. Ze is overduidelijk niet iemand die het hoofd in een crisissituatie koel houdt, maar zal eerst even helemaal in de stres schieten. voor ze haar kennis gebruikt om oplossingen te bedenken. Het kost even tijd voor ze het als een situatie uit één van haar boeken ziet en hierdoor blokkeert haar kennis dan ook vaak even, voor ze weer koelbloedig en rustig kan denken. Op zich redt ze zichzelf dus prima in moeilijke situaties, ze is alleen niet de snelste en moet eerst zichzelf herpakken. Lilliam is door haar redelijk fijne verleden ook niet gewend om zich in echt moeilijke situaties te bevinden, dus waarschijnlijk zal het haar met de jaren steeds beter afgaan problemen meteen op te lossen in plaats van eerst met een pessimistische blik te kijken en te denken dat er geen uitweg is.
    Wanneer Lilliam een beetje los komt en niet haar serieuze dagelijkse zelf is, bijvoorbeeld wanneer iemand jarig is, of ze iets leuks gaat doen, is Lilliam best een gezellige meid en kan ze de redelijk normale grapjes toch nog wel goed hebben. Ze maakt ze echter nooit zelf, maar lacht gezellig mee. Lilliam kan diepgaande of sarcastische humor vaak het best waarderen. Flauwe humor is niet voor haar weggelegd. Wel blijft ze altijd haar betweterige zelf, in iedere situatie.
    Lilliam is in haar ogen en die van de meesten een zeer rechtvaardige meid. Ze zal haar kennis dus ook nooit gebruiken voor slechte dingen en volgt over het algemeen toch redelijk braaf de regels op, tenzij zij deze absurd acht en het dus volledig oneens is met de regels. Dan kan ze ze nog wel eens laten voor wat ze zijn en komt die eigenwijze kant weer naar boven. Toch weet ze gelukkig in de meeste dingen de logica te vinden en verzet ze zich niet. Hierdoor is Lilliam nooit een hele vervelende puber geweest. Ze kon immers bijna altijd wel begrip opbrengen voor de regels van haar ouders of andere volwassenen. Pas als dit niet het geval was, was het ruzie geblazen. Lilliam moest dan immers per se haar gelijk krijgen en heeft dit niet van een vreemde geërfd.

    Uiterlijk: Lilliam heeft lange lichtbruine haren, hoewel deze bij gebrek aan Australisch zonlicht ietwat donkderder kleuren. Haar ogen zijn grijs met om de pupil een randje met een wat bruinere tint. Ze heeft rond haar neus vaak lichte sproetjes, die donkerder kleuren door de zon en op haar bovenlip heeft ze één moedervlek. Verder is haar gezicht egaal. Lilliam haar lengte is niet heel opvallend, 1,66m en haar huid is gewoon blank. Ze heeft een gemiddeld figuurtje en is dus niet te dik en niet te dun. Veel vet heeft ze niet en de rondingen worden voornamelijk gevormd door spieren. Verder heeft Lilliam niet echt een bepaalde kledingstijl. Ze draagt altijd gewoon waar ze zin in heeft, van geleurde zomerjurkjes met bijpassende hakjes tot een lekkere ruime trui en een simpele jeans met afgetrapte gympen. Wat make-up betreft gebruikt ze altijd maskara en oogpotlood, soms ook lipgloss en oogschaduw. Foundation gebruikt ze nooit. Ze vindt het namelijk niet erg om iets aan haar uiterlijk te doen, maar dat gaat haar iets te ver. Haar haar draagt ze meestal gewoon los, tenzij het haar echt in de weg zit. Tijdens het lezen bijvoorbeeld. Dan stopt ze het in een staart. Verder heeft Lilliam fixatie disparatie en heeft dus een bril die ze voornamelijk gebruikt bij het lezen. Verder heeft ze hem liever niet op, want ze vindt hem niet super mooi en irritant. Daarbij kan ze ook prima zonder. Alleen bij lang lezen krijgt ze hoofdpijn, wanneer ze hem niet draagt.




    Liefdesstatus: Single
    Thuis in Australie heeft ze een tijd een vriendje gehad. Hij heeft het echter uitgemaakt. Iets waar ze toch best een tijd mee gezeten heeft. Lilliam is hierdoor niet echt bezig met relaties of wat dan ook.

    Verleden: Lilliam heeft een toch redelijk saai en normaal verleden. Ze is op 15 December 17 jaar geleden geboren in de Australische stad Gold Coast. Hier is ze opgegroeid en heeft ze eigenlijk altijd gewoond met haar vader, haar moeder en haar broertje Jack (vier jaar jonger). Twee jaar terug zijn haar ouders wel gescheiden en nu vanaf toen woonde ze met haar vader en haar broertje. Haar moeder had altijd al een vrije geest en heeft besloten weg te gaan bij haar vader. Lilliam vond het op zich wel moeilijk zo zonder haar moeder, maar haar vader en broertje hebben er meer last van ondervonden dan zij. Ondertussen had Lilliam ook haar eerste vriendje, Zane. De twee hebben meer dan een jaar iets met elkaar gehad, waarna Zane besloot er een punt achter te zetten. Hij zei niks meer voor Lilliam te voelen en ging er vervolgens met een ander vandoor. Hier heeft Lilliam nog steeds af en toe moeite mee. Lilliam heeft altijd ontzettend goed haar best gedaan op school en blonk uit in de exacte vakken. Ze is met surfen begonnen op haar elfde en doet dit nog steeds erg graag. Ze heeft zoals iedereen die nu weer de sport beoefend na de oorlogen etc. een zelfgemaakt board. Omdat haar vader toch altijd wel van hoge stand is geweest, heeft het gezin bijna iedere dag wel iets te eten gehad. De jacht op kangoeroes in Australië zorgt ervoor dat het in het land allemaal nog best oké is. Beter in ieder geval dan op sommige andere plekken.

    Machten: Ze kan de beweegsnelheid van molecullen beïnvloeden. Hierdoor kan ze voorwerpen en organismen stilzetten op elke plaats door middel van moleculaire bevriezing –het lijkt op de tijd stilzetten, maar dan bij één voorwerp/organisme of, wanneer de gebruiker goed getraind is, een deel van een persoon-, maar ze kan de molecullen ook in dermate versnellen dat het voorwerp als het ware uit elkaar spat. Dit laatste heeft ze minder goed onder controle dan het eerste en wanneer ze zenuwachtig of in paniek is, heeft ze geen van de twee goed onder controle. Deze emotie heeft dus heel veel effect op haar krachten. De kracht is gekoppeld aan haar handen.

    Overig: Bij Lilliam haar serieuze kant hoort haar hobbie lezen. Ze leest echt van alles. Zolang het maar origineel, interessant en het liefst ook nog spannend is. Haar voorkeur gaat uit naar thrillers en fantasyboeken, maar ze vindt het ook geen probleem om de meer lerende boeken te lezen over biologie, sterrenkunde of iets scheikundigs. Geschiedenisboeken en historische verhalen zijn minder haar ding.
    De wat sportievere kant van Lilliam komt naarvoren in haar hobbie surfen. Dit deed ze thuis in Australie heel veel en heel graag en ze was ook zeker niet slecht. Ook zwemmen gaat haar niet verkeerd af, maar dit is wat sporten betreft niet haar grote talent.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 17:06 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou hierbij graag Theo James willen faceclaimen, evenals de naam " Noel " – voor mijn mannelijke trainer.


    Mijn topics.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volledige naam: Daelan Jeremiah Galloway

    Rol: Jongere

    Leeftijd: 20, jarig op 3 September

    Afkomst: Canada, Saskatoon

    Karakter: Grapjas, totaal niet serieus en vaak een etter die zich niet aan de regels houdt. Dat zijn toch wel woorden die bij het dagelijkse gedrag van Daelan Galloway horen. Hij vindt het geweldig om mensen voor de gek te houden en vervelende personen eens flink beet te nemen, ongeacht welke regels er gelden. Hij kan dan ook ontzettend eigenwijs zijn en vaak ziet hij het juist als een sport om de regels te overtreden en daarmee mensen even flink te irriteren. Regels zijn geen gedragscode, ze zijn een uitdaging.
    Daelan is niet bang voor boze opmerkingen of straf. Zijn hele leven is hij al een kwajongen en nog nooit is een straf groot genoeg geweest hem te temmen. De jongen heeft problemen met serieus zijn en doet liever luchtig over problemen, dan dat hij er eens goed over zal praten. Alleen als het echt moet, zal hij serieus zijn, maar dan kan hij nog steeds heel slecht omgaan met zijn eigen emoties en gevoelens en met die van anderen. Daelan is beter in grapjes maken en mensen opfleuren dan de problemen daadwerkelijk oplossen. Wel zal hij bij mensen waar hij omgeeft echt alles doen om ze op te vrolijken, maar dit zijn niet heel veel mensen, omdat Daelan zich niet zo snel aan iemand bindt. Daar is hij te vrij voor.
    Daelan is een echte vrouwenverslinder. Hij vindt de dames al snel knap, leuk en interessant, maar binden zal hij zich niet snel aan iemand. Hij is dus ook weer snel op haar uitgekeken en loopt dan vrolijk weer verder naar de volgende. Hij heeft het woord bindingsangst al meerdere keren voorbij zien gaan, maar Daelan zou het zelf zo niet noemen. Hij geniet gewoon van het leven nu hij nog jong is en misschien dat hij later ooit nog iemand tegenkomt waarbij hij de rest van zijn leven zou willen blijven, maar nu ziet hij dat echt niet zitten. De wereld is voor hem nu nog gewoon een grote snoepwinkel. Zijn respect voor vrouwen lijkt hierdoor wel heel laag, maar dat valt wel mij. Hij vindt dat zij net zo vrij mogen leven als hij en zal nooit express iets doen wat ze niet leuk vinden. Wanneer je echter niet doorhebt dat hij niet bij je blijft, breekt hij wel je hart, maar dat is niet zo bedoeld. Hij gaat er eigenlijk gewoon vanuit dat mensen ondertussen wel weten hoe hij in elkaar zit. Als je dan toch toegeeft, wil je het naar zijn idee zelf en is het verder je eigen probleem.

    Uiterlijk: Daelan is een redelijk grote gespierde jongeman en een licht zichtbare sixpack ontbreekt dan ook niet. Hij is 1,86m lang, heeft bruine haren en groene ogen. Daelan vindt het leuk om er goed uit te zien, zodat hij opvalt bij de dames, maar is te lui om heel veel te doen. Hierdoor kan het dat hij zich bij sommige gelegenheden heel netjes kleed, maar over het algemeen toch een versleten spijkerbroek en een lekker zittend shirt draagt. Zijn lichaam houdt hij wel in vorm en wat dat betreft is hij dan weer helemaal niet lui.




    Liefdesstatus: Single

    Verleden: Op 3 September twintig jaar geleden is Daelan Galloway in de omgeving van Saskatoon Canada geboren. Het gezin had het redelijk. De winters in Canada waren erg koud en veel geld om te verwarmen was er niet. De Galloways konden het zich dus niet permitteren nog een kind te nemen. Zo is Daelan enigs kind gebleven. De jongen ging vanaf zijn achtste elke drie dagen mee op jacht met zijn vader om genoeg voedsel en hout te verzamelen. Dit was een belangrijke klus, want zonder prooi was er geen eten en dus moest Daelan het zo snel mogelijk leren. Dat was maar goed ook, toen Daelan veertien was, kreeg zijn vader longontsteking en is hieraan overleden. Daelan heeft sindsdien de rol overgenomen en zorgde ervoor dat hij en zijn moeder genoeg te eten hadden om te overleven. Ondertussen zijn de twee ingetrokken bij goede vrienden en buren, waardoor Daelan zijn taak zwaarder werd, maar hij ook meer mensen de hongerdood bespaarde. Daelan is blij dat zijn moeder nu zonder hem niet alleen achterblijft. Zijn zorgen om haar zijn er wel nog steeds, maar deze zijn overkomelijk.

    Machten: Psychometrie; Het vermogen om door middel van de aanraking van voorwerpen of personen informatie uit het heden, verleden of toekomst over dat voorwerp of een persoon of geschiedenis/gebeurtenis verbonden aan dat voorwerp te verkrijgen. De informatie kan verkregen worden doormiddel van beelden, een visoen, een bepaalde indruk, gevoel, geur en smaak.

    Overig: Daelan is een goede jager. Hij heeft behendige vingers waarmee hij makkelijk vallen zet en beheerst het pijl en boog schieten zeer goed. Daelan is graag buiten en voelt zich snel opgesloten, je zou het een lichte vorm van claustrofobie kunnen noemen, omdat hij toch best wel eens in paniek kan raken in hele kleine ruimtes. Zijn moeder heeft hem ook altijd een vrije geest genoemd, die je beter op geen enkele manier gevangen kon houden, wat ook weer slaat op het feit dat hij zich moeilijk bindt. De reden hiervoor is onduidelijk, hoewel het wel sterker is geworden na het verlies van zijn vader. Daelan houdt er dan ook van om buiten te wandelen en hard te lopen en van kou heeft hij niet heel veel last. Hij is er redelijk aan gewend.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 20:02 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Linkin wil graag een jongen reserveren


    "Find peace in who and what you are." — Saphira