• Wereldoorlog IV ligt achter ons. De wereld is één grote puinhoop; corrupte regering, verwoeste steden, bijna geen vegetatie meer door de biowapens en alles wat nog maar naar verzet ruikt, wordt met harde hand in de kiem gesmoord. Het leven is hard, voor iedereen. Wat heb je aan geld als je er geen eten is om te kopen? Kleine organisaties bestaan maar ze zijn niet met velen. Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden. Het project bestaat al jaren en bevindt zich volledig onder de radar dankzij hoofdtrainster Valerie en haar rechterhand, die enkel bekend staat als "de technicus". Dit jaar gaat fase drie in. Fase drie is de belangrijkste fase van het project; hierin worden de jongeren overgebracht.



    Invulformulier:

    Volledige naam:
    rol:
    Leeftijd:
    afkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Liefdesstatus:
    Verleden:
    Machten:
    Overig:



    Beschikbare machten:
    Helende krachten, onzichtbaarheid , telepathie, manipulatie van de 4 elementen, etc

    _____________________________
    Regels voor de rollen:
    - Geen perfecte personages.
    - Geen superkrachtige personages
    - Iedere jongere bezit maar 1 kracht
    - Alle trainers bezitten alle krachten maar niet in dezelfde mate als de jongeren zelf. Slechts één kracht is goed ontwikkeld bij hen.
    - 2 tot 3 personages per persoon.



    2 Trainers en 1 hoofdtrainer
    Tolstoy - Valerie Savarin (hoofdtrainster en oprichter van Project Morbid) [1,9]
    Stiff - Noel "No" Cadence Hamish [1,3]
    Haunter - Andrew Nightingale [1,8]

    Vrij personage - (Aleksandr Andreyevich Potemkin-Tavricheski) "De Technicus" [1,9]

    Jongeren.


    JamesPotter - Maureo Pepe Riveros - Teleportatie [1,1]
    CrazyGirlxx - Isabella ''Bella, Bells'' Marie Swan. - Snelheid [1,1]
    Ninuturu - Ryan Wing - Elektriciteit [1,2]
    xxjiggerxx - Melody Kapel - Helende krachten [1,2]
    Jafar - Lilliam Sophia O’Dair - Snelheid van de moleculen beïnvloeden [1,2]
    Jafar - Daelan Jeremiah Galloway - Psychometrie [1,2]
    Linkin - Rin Takashita - Telekinese [1,3]
    Medousa - Jess(ica) Alexis Lane - Helende krachten [1,4]
    Genest - Lilith [Ghost, Night monster] Ophelia Blackthorn.- Duisternis [1,5]
    Curuxa - Fria Yune Meadow Jones - Ijs [1,7]
    Dauntlessone - Sebastian (Bastian) Oliver Brinston - Gedaanteverwisseling [1,8]

    Geen jongeren meer, enkel nog trainers.




    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 21:04 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    Rollen zijn aangevuld. (Moest ik één gemist hebben, stuur me dan even een berichtje ^^)

    Mededeling: Er morgen terug rollen aangemaakt worden, wat betreft de krachtenverdeling: wie het eerste een volledige rol indient, heeft de kracht.

    Plus: We komen nog trainers te kort!


    Mijn mannelijke trainer – hierboven gepost – stond er nog niet bij. (:

    Edit – Ik zag dat je alleen de rollen had toegevoegd die al helemaal af waren, mijn fout.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 20:46 ]


    @Vandinha Gewoon even ter informatie, je weet dat Valerie ook echt in het verhaal gespeeld zal worden? (Voor mij is het absoluut geen probleem maar ik merkte net op dat ik dat niet vermeld had en sinds Noël wel een bepaald soort band heeft met haar, dacht ik; ik meld het even.)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    @Vandinha Gewoon even ter informatie, je weet dat Valerie ook echt in het verhaal gespeeld zal worden? (Voor mij is het absoluut geen probleem maar ik merkte net op dat ik dat niet vermeld had en sinds Noël wel een bepaald soort band heeft met haar, dacht ik; ik meld het even.)


    Oh – echt waar?
    Well, het spijt me dan (': – anders had ik het van te voren wel even nagevraagd of je dat een leuk idee vond. Wanneer je het niet ziet zitten moet je het natuurlijk zeggen hoor – dan ga ik gewoon op zoek naar iets/iemand anders! (:


    Vandinha schreef:
    (...)

    Oh – echt waar?
    Well, het spijt me dan (': – anders had ik het van te voren wel even nagevraagd of je dat een leuk idee vond. Wanneer je het niet ziet zitten moet je het natuurlijk zeggen hoor – dan ga ik gewoon op zoek naar iets/iemand anders! (:


    Het was mijn fout hoor. Ik was het vergeten ^^
    Voor mij is dat absoluut geen probleem. c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nou is Rin af, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus dan mag ik een meisje reserveren?
    Is dromen manipuleren goed?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Morgen lukt het niet om Bellla af t maken dus het wordt waarschijnlijk woensdag, mijn excuses.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fuck, ik had een geheel personage in mijn hoofd door enkel de kracht al - nu zal ik een ander moeten zoeken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb trouwens een kracht ingevuld bij Daelan, maar weet niet of hij te sterk is. Anders maak ik hem wel zwakker c;


    Happy Birthday my Potter!

    Genest, welke?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik reserveer, grofweg om zeker te zijn, hierbij "Duisternis" als kracht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Information about Jess(ica) Alexis Lane.
    Volledige naam: Jess(ica) Alexis Lane.
    Rol: Jongere.
    Leeftijd: Jess is geboren op 9 april 1992. Ze is dus 22 jaar.
    Afkomst: Ze is oorspronkelijk geboren in New York, te America, maar is opgevoedt in Japan.

    Karakter: Jess is wat je kunt noemen echt een stoere, rebelse meid. Ze zoekt de problemen en gevaar op. Meestal moet ze de consequenties dan ook verdragen, maar soms kan ze er met wat geluk onderuit komen. Als ze ergens haar ogen op heeft of iets wilt hebben gaat ze ervoor. Niemand kan haar zeggen wat ze moet doen, want dat is toch zinloos. Ze is zo koppig als een ezel. Als iemand een grote bek heeft tegen een van haar dierbare is zij de eerste die een grote bek terug geeft. Geen ruzie met haar hebben, want dat is geen goede keuze. ;]
    Uiterlijk: Al een hele tijd heeft ze halflang blond haar, maar als ze de kans krijgt om haar haar te verven dan doet ze dit. Haar grote donkerbruine ogen bewerkt ze meestal met make-up en ze vindt het leuk om haar lippen te bewerken met rode lipstick. Ze heeft twee tattoo's. Éen tattoo heeft ze gezet omdat ze zal blijven wie ze is, no matter what. De tweede tattoo heeft ze gezet met de betekenis dat ze een maatje heeft gevonden waar ze alles aan kan vertellen; haar hond, een siberische husky.
    Liefdesstatus: Ze heeft op iemand een oogje; hij weet dit al, maar ze blijven gewoon beste vrienden. Ze wilt deze vriendschap niet opgeven.
    Verleden: Deels van haar familie kent ze niet alleen haar moeder en haar oma en opa. Haar moeder heeft een ernstige ziekte van Alzheimer en Jess moet haar er dan meerdere keren aan herinneren dat haar man niet terug zal komen. Haar broer is lang geleden, toen ze 10 jaar was, overleden aan een auto-ongeluk. Hierdoor is ze totaal veranderd in een echte die-hard, want eerst kon ze geen eens een vlinder pijn doen. Haar broer was haar beste vriend en nu nog steeds; ze denkt nog altijd aan hem. Ze hebben niet veel inkomsten en Jess heeft dan ook meerdere baantjes, zoals; serveerster en soms treedt ze ook op met haar band in een pub; waar ze elke vrijdagavond een gezellige zangavond organiseren. Ze woont in een buurt die je liever niet als tussenweg zou nemen om snel naar huis te gaan. Het gaat daar vooral om geld/drugs(zaken) en sexuele handelingen. Je moet er letterlijk voor jezelf op kunnen nemen. Het liefst zou Jess hier niet willen wonen, maar het is niet anders. Ze heeft haar moeder en oma/opa beloofd om voor ze te zorgen. Dit is dan ook wat ze zal doen.
    Macht: Transformatie: Gerelateerd aan shapeshifting maar dan het vermogen om dit bij iemands anders te doen dus om iemands anders te veranderen in een ander uiterlijk, magisch wezen of dier (vleermuis; Pteropus alecto & 2.)
    Overig: Ze speelt zelf gitaar, zowel akoestische als elektrische. Joan Jett is haar grote voorbeeld. Ze rookt ook.

    Ze word natuurlijk nog bijgewerkt.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 0:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Genest schreef:
    Fuck, ik had een geheel personage in mijn hoofd door enkel de kracht al - nu zal ik een ander moeten zoeken.


    Jij had de macht " helende krachten " al wel eerder gereserveerd dan het meisje dat nu een rol heeft ingevuld met deze macht, Mai.


    Vandinha schreef:
    (...)
    Jij had de macht " helende krachten " al wel eerder gereserveerd dan het meisje dat nu een rol heeft ingevuld met deze macht, Mai.

    Het gaat niet over degene die m eerder had gereserveerd, maar wie de rol het eerst heeft ingevuld. Dat zei de topicmaakster.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vandinha schreef:
    (...)
    Jij had de macht " helende krachten " al wel eerder gereserveerd dan het meisje dat nu een rol heeft ingevuld met deze macht, Mai.

    Deert niet, doll - ik heb al een andere kracht, en ik ga haar nu posten. Al was ik de merenhelft van de tijd bezig met foto's zoeken en shizz, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.