• Wereldoorlog IV ligt achter ons. De wereld is één grote puinhoop; corrupte regering, verwoeste steden, bijna geen vegetatie meer door de biowapens en alles wat nog maar naar verzet ruikt, wordt met harde hand in de kiem gesmoord. Het leven is hard, voor iedereen. Wat heb je aan geld als je er geen eten is om te kopen? Kleine organisaties bestaan maar ze zijn niet met velen. Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden. Het project bestaat al jaren en bevindt zich volledig onder de radar dankzij hoofdtrainster Valerie en haar rechterhand, die enkel bekend staat als "de technicus". Dit jaar gaat fase drie in. Fase drie is de belangrijkste fase van het project; hierin worden de jongeren overgebracht.



    Invulformulier:

    Volledige naam:
    rol:
    Leeftijd:
    afkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Liefdesstatus:
    Verleden:
    Machten:
    Overig:



    Beschikbare machten:
    Helende krachten, onzichtbaarheid , telepathie, manipulatie van de 4 elementen, etc

    _____________________________
    Regels voor de rollen:
    - Geen perfecte personages.
    - Geen superkrachtige personages
    - Iedere jongere bezit maar 1 kracht
    - Alle trainers bezitten alle krachten maar niet in dezelfde mate als de jongeren zelf. Slechts één kracht is goed ontwikkeld bij hen.
    - 2 tot 3 personages per persoon.



    2 Trainers en 1 hoofdtrainer
    Tolstoy - Valerie Savarin (hoofdtrainster en oprichter van Project Morbid) [1,9]
    Stiff - Noel "No" Cadence Hamish [1,3]
    Haunter - Andrew Nightingale [1,8]

    Vrij personage - (Aleksandr Andreyevich Potemkin-Tavricheski) "De Technicus" [1,9]

    Jongeren.


    JamesPotter - Maureo Pepe Riveros - Teleportatie [1,1]
    CrazyGirlxx - Isabella ''Bella, Bells'' Marie Swan. - Snelheid [1,1]
    Ninuturu - Ryan Wing - Elektriciteit [1,2]
    xxjiggerxx - Melody Kapel - Helende krachten [1,2]
    Jafar - Lilliam Sophia O’Dair - Snelheid van de moleculen beïnvloeden [1,2]
    Jafar - Daelan Jeremiah Galloway - Psychometrie [1,2]
    Linkin - Rin Takashita - Telekinese [1,3]
    Medousa - Jess(ica) Alexis Lane - Helende krachten [1,4]
    Genest - Lilith [Ghost, Night monster] Ophelia Blackthorn.- Duisternis [1,5]
    Curuxa - Fria Yune Meadow Jones - Ijs [1,7]
    Dauntlessone - Sebastian (Bastian) Oliver Brinston - Gedaanteverwisseling [1,8]

    Geen jongeren meer, enkel nog trainers.




    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 21:04 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Medousa schreef:
    (...)
    Het gaat niet over degene die m eerder had gereserveerd, maar wie de rol het eerst heeft ingevuld. Dat zei de topicmaakster.



    Oh, op die manier - dat heb ik dan verkeerd begrepen (:, dan is er niets aan te doen.


    " Death " - what a delicious word.

    Volledige naam † Lilith i]Ghost, Night monster[/i Ophelia Blackthorn.
    Rol † Vrouwelijke jongere.
    Leeftijd † 19, verjaard op de tiende van maart.
    Afkomst † Russia.
    Karakter †
    Lilith is een zwijgzaam individu, wat door anderen wordt beschouwd als asociaal, waardoor ze geen vrienden heeft gemaakt in haar leven. Ze verliest zich vaak in een boek, iets dat ze altijd wel bij zich schijnt te hebben, en ze herinnert zich hoe haar moeder regelmatig tegen haar aan zat te zeuren dat ze het thuis moest laten. Haar vrouwelijke ouder wilde namelijk dat ze eens sociaal zou zijn, anders zou niemand naar haar toe willen komen, waar haar kind op reageerde met; "Geweldig, laten we het hopen". Ze slaat personen vaker gade dan dat ze er überhaupt over nadenkt om contact met hen te zoeken - Lilith noemt hen "dolende zielen", gedoemd om in een lichamelijk omhulsel rond te lopen. Het is overduidelijk dat ze niet voor anderen op eieren gaat lopen, daardoor is ze niet bang om de waarheid te vertellen en heeft ze een afkeer aan degenen die liegen en bedriegen.
          Wanneer ze echter haar mond open trekt, zal ze haar raadselachtige woorden gebruiken, voornamelijk poëtische, om te communiceren. Ze zal haar lichte goedkeuring echter niet laten blijken, mocht je weten waar ze het over heeft. Al bij al is ze een lieflijk mens, welke echter geteisterd wordt door de velen problemen die door de duisternis opgezogen is. Haar kracht kan zo nu en dan een eigen leventje leiden, waardoor die geactiveerd raakt en het resulteert dat het opnieuw ontwaakt. Lilith kan het niet goed in de hand houden, wat voor ongelooflijke humeurwisselingen zorgt. Desondanks ze uitblinkt in poëzie zal ze dit aan niemand laten lezen, want de enige manier dat een mens hetgeen in handen zou kunnen krijgen, is opzettelijk ernaar zoeken. Hetzelfde geldt voor haar kunst, welke - net zoals haar poëzie - redelijk verontrustend is. Zo heeft ze schetsen met mensen die op bovennatuurlijke wezens lijken, waar voornamelijk veel bloed bij is getekend, een vrouw die zichzelf wurgt met haar eigen haarlokken en personen waar de ziel uit lijkt te stappen. Eveneens mag haar eigen versie van een "duivel" niet ontbreken, wat ze simpelweg zichzelf vindt.
          Bovendien is de jongevrouwe met haren zo zwart als inkt sarcastisch, een feitelijke eigenschap waar enkelen zich op den duur aanzienlijk aan kunnen ergeren. In plaats van dit te veranderen, blijft ze zichzelf, terwijl ze geamuseerd een comeback zal maken. Ze is intelligent, koppig en heeft zo haar sombere buien. Een positieve kijk op het leven heeft ze dan ook niet, maar zij noemt dit "realistisch-zijn", waar - onder andere haar familie - zich niet in kunnen vinden. Haar familie en vrienden, welke grofweg mensen zijn die kennissen genoemd kunnen worden, beweren vaak dat het deels komt doordat ze bang zal zijn - bang voor hetgeen dat, wanneer ze erbij probeert te passen, ze alsnog niet wordt geaccepteerd. Dit is echter niet zo ; haar opinie is namelijk echt dat ze dit een krankzinnige wereld vindt. Het ogenblik dat ze überhaupt naar één of andere sociale gelegenheid zal gaan, is wanneer een "vriendin" - die ze dus niet heeft - haar zal dwingen, of als ze haar oog heeft laten vallen op een jongeman met een verknipt innerlijk.
    Uiterlijk †
    O1; O2; O3.
    Lilith haar haarlokken hebben de kleur zo zwart als houtskool, echter lijkt dit absoluut niet zo wanneer de zon erop schijnt. Het zal lichter zijn, waardoor het eerder donkerbruin lijkt dan inktzwart. Deze komen tot bij haar onderrug en zijn van zichzelf stijl, al houdt ze ervan om het bij belangrijke gelegenheden te laten krullen. Een neus piercing heeft zij, een ringetje, iets wat zij eerder wilde doen om enkel te kijken hoe het haar stond. Momenteel heeft ze deze niet meer, een jaar geleden had ze het eruit gehaald. Fragiel wit lijkt haar huid wel, als breekbaar porselein, net zoals haar binnenste. Zo erg dat het bijna onnatuurlijk lijkt, al deert haar dit niets, zij vindt het erg magisch. Ze kan echter niet al te lang in de zon zitten, want dan zal haar huid verbranden.
          Haar lippen zijn vol en sensueel gevormd, hebben een rozige kleur - al stift ze deze regelmatig donkere kleuren, zoals rood ofwel zwart. Daarbij heeft ze een kleine lengte van ongeveer 163M, wat haar niet goed doet, om de reden dat zij net een klein popje lijkt, ondanks haar heftige uiterlijk. Sierlijke, vrouwelijke vormen heeft zij wel, maar niet opmerkelijk en direct in het oog voor iemand. Ze heeft een kleine schoonheidsmarkering net boven haar lip. Het meisje heeft grote, amandelvormige, grijsgroene poelen waar de diepte van haar emoties in dwalen. Hierdoor, mocht ze het doorhebben, kijkt ze vaak zowat niemand in de ogen, want dit is de enige manier om te merken hoe kapot ze in feite van binnen is.


    I'm a lonely soul, walking the earth -
    waiting till my old friend offers me eternal sleep.

    Liefdesstatus † Gecompliceerd; gezien haar laatste vriend, momenteel ex- en tevens enige, haar telkens beschrijft als "koud" en "kil" - wat voor Lilith zorgt dat ze mannen enkel als dolende zielen ziet, niet in staat om te daten.
    Verleden:
    Machten †
    Lilith heeft de kracht om de duisternis te controleren, zo kan ze bijvoorbeeld schaduwen oproepen en hierin verdwijnen - waardoor ze vanzelfsprekend een nachtvisie heeft. Eveneens kan ze de "geesten" die hierin ronddwalen besturen, degene die naar de slechte kant neigen althans. Daarbij heeft ze de kracht om een persoon zijn / haar duistere kant op te roepen, hierdoor kan ze de (enkel de negatieve) herinneringen van een mens meemaken. Gezien dit een grote, en vooral zware, macht is, gebruikt ze enkele dan ook niet vaak. Door deze reden is ze regelmatig uitgeput en kampt ze zelf met haar eigen problemen, de duisternis heeft immers "gebruik" van haar gemaakt.
    Extra †
    Favoriete kleur: Zwart of paars.
    Favoriete weer: Stormachtig, wat al te verwachten viel. Regelmatig hoopt ze dat het gebouw, waar ze op dat ogenblik woont, geraakt zal worden, hoewel ze weet dat deze kans vrijwel nihil is.
    • Ze heeft geen rijbewijs, iets dat ze een paar keer probeerde te behalen - elke keer faalde het echter; de auto raakte telkens wel een onderdeel kwijt.
    • Lilith is in bezit van een hond, genaamd "Demon" en ze heeft haar pop vanuit haar jeugd tot hedendaags gehouden. Hiervan is het hoofd er echter af, wat komt doordat haar jongere zusje een jaloerse bui had. Om deze reden heeft Lilith de pop naar haar zusje genoemd, Morgan, en dat is niet met lieflijke redenen.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 0:40 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil graag een meisje met de kracht van Ijs alsjeblieft? (Ik weet niet of dit mag?)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Curuxa schreef:
    Ik wil graag een meisje met de kracht van Ijs alsjeblieft? (Ik weet niet of dit mag?)

    Ze had een stop gezet op de jongeren, en daarbij zijn de mannen (zoals gewoonlijk) in de minderheid.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    (...)
    Ze had een stop gezet op de jongeren, en daarbij zijn de mannen (zoals gewoonlijk) in de minderheid.

    Dat is vaag... In de beginpost staat toch onbeperkt...
    Anyway, dan niet.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Curuxa schreef:
    (...)
    Dat is vaag... In de beginpost staat toch onbeperkt...
    Anyway, dan niet.


    Je kan altijd een trainer nemen, join us ^^


    Vandinha schreef:
    (...)

    Je kan altijd een trainer nemen, join us ^^

    Ow well, why not? Ik kom joinen :Y)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Curuxa schreef:
    (...)
    Dat is vaag... In de beginpost staat toch onbeperkt...
    Anyway, dan niet.

    Dat is ook een beetje kortaf ...
    Er stond overigens;


    "Mededeling: Er mogen terug rollen aangemaakt worden, wat betreft de krachtenverdeling: wie het eerste een volledige rol indient, heeft de kracht. 

    Plus: We komen nog trainers te kort!"


    En als we straks nog trainers te kort hebben, verander ik die van mij wel daarin. Dan moet ik het eigenlijk wel op tijd weten.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 13:32 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ^

    Tolstoy schreef:
    Ik ga vanaf nu even een stop zetten op de jongeren tot ik even tijd heb gehad om uit te rekenen hoeveel we er al hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, en daarna - op pagina 3 - staat dat er weer jongeren aangemaakt mochten worden, maar dat er trainers te kort komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil toch niet mee doen. Verwacht dus geen rol van mij :/


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ehm, mag ik nou een jongere of niet :x...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Curuxa schreef:
    Ehm, mag ik nou een jongere of niet :x...


    Ik denk dat het het handigst is, als je even wacht op een reactie van de topic maakster. Die komt vast snel weer online, maar voor nu zou ik even geduld hebben als ik jou was ^^


    Happy Birthday my Potter!

    ^ Even afwachten tot de topicmaakster er wat van zegt, denk ik. Wij kunnen wel wat zeggen, maar wij beslissen niet en zijn ook niet de topicmaakster.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jafar schreef:
    Volledige naam: Daelan Jeremiah Galloway

    Rol: Jongere

    Leeftijd: 20, jarig op 3 September

    Afkomst: Canada, Saskatoon

    Karakter: Grapjas, totaal niet serieus en vaak een etter die zich niet aan de regels houdt. Dat zijn toch wel woorden die bij het dagelijkse gedrag van Daelan Galloway horen. Hij vindt het geweldig om mensen voor de gek te houden en vervelende personen eens flink beet te nemen, ongeacht welke regels er gelden. Hij kan dan ook ontzettend eigenwijs zijn en vaak ziet hij het juist als een sport om de regels te overtreden en daarmee mensen even flink te irriteren. Regels zijn geen gedragscode, ze zijn een uitdaging.
    Daelan is niet bang voor boze opmerkingen of straf. Zijn hele leven is hij al een kwajongen en nog nooit is een straf groot genoeg geweest hem te temmen. De jongen heeft problemen met serieus zijn en doet liever luchtig over problemen, dan dat hij er eens goed over zal praten. Alleen als het echt moet, zal hij serieus zijn, maar dan kan hij nog steeds heel slecht omgaan met zijn eigen emoties en gevoelens en met die van anderen. Daelan is beter in grapjes maken en mensen opfleuren dan de problemen daadwerkelijk oplossen. Wel zal hij bij mensen waar hij omgeeft echt alles doen om ze op te vrolijken, maar dit zijn niet heel veel mensen, omdat Daelan zich niet zo snel aan iemand bindt. Daar is hij te vrij voor.
    Daelan is een echte vrouwenverslinder. Hij vindt de dames al snel knap, leuk en interessant, maar binden zal hij zich niet snel aan iemand. Hij is dus ook weer snel op haar uitgekeken en loopt dan vrolijk weer verder naar de volgende. Hij heeft het woord bindingsangst al meerdere keren voorbij zien gaan, maar Daelan zou het zelf zo niet noemen. Hij geniet gewoon van het leven nu hij nog jong is en misschien dat hij later ooit nog iemand tegenkomt waarbij hij de rest van zijn leven zou willen blijven, maar nu ziet hij dat echt niet zitten. De wereld is voor hem nu nog gewoon een grote snoepwinkel. Zijn respect voor vrouwen lijkt hierdoor wel heel laag, maar dat valt wel mij. Hij vindt dat zij net zo vrij mogen leven als hij en zal nooit express iets doen wat ze niet leuk vinden. Wanneer je echter niet doorhebt dat hij niet bij je blijft, breekt hij wel je hart, maar dat is niet zo bedoeld. Hij gaat er eigenlijk gewoon vanuit dat mensen ondertussen wel weten hoe hij in elkaar zit. Als je dan toch toegeeft, wil je het naar zijn idee zelf en is het verder je eigen probleem.

    Uiterlijk: Daelan is een redelijk grote gespierde jongeman en een licht zichtbare sixpack ontbreekt dan ook niet. Hij is 1,86m lang, heeft bruine haren en groene ogen. Daelan vindt het leuk om er goed uit te zien, zodat hij opvalt bij de dames, maar is te lui om heel veel te doen. Hierdoor kan het dat hij zich bij sommige gelegenheden heel netjes kleed, maar over het algemeen toch een versleten spijkerbroek en een lekker zittend shirt draagt. Zijn lichaam houdt hij wel in vorm en wat dat betreft is hij dan weer helemaal niet lui.




    Liefdesstatus: De eeuwige single.

    Verleden: Op 3 September twintig jaar geleden is Daelan Galloway in de omgeving van Saskatoon Canada geboren. Het gezin had het redelijk. De winters in Canada waren erg koud en veel geld om te verwarmen was er niet. De Galloways konden het zich dus niet permitteren nog een kind te nemen. Zo is Daelan enigs kind gebleven. De jongen ging vanaf zijn achtste elke drie dagen mee op jacht met zijn vader om genoeg voedsel en hout te verzamelen. Dit was een belangrijke klus, want zonder prooi was er geen eten en dus moest Daelan het zo snel mogelijk leren. Dat was maar goed ook, toen Daelan veertien was, kreeg zijn vader longontsteking en is hieraan overleden. Daelan heeft sindsdien de rol overgenomen en zorgde ervoor dat hij en zijn moeder genoeg te eten hadden om te overleven. Ondertussen zijn de twee ingetrokken bij goede vrienden en buren, waardoor Daelan zijn taak zwaarder werd, maar hij ook meer mensen de hongersnood bespaarde. Daelan is blij dat zijn moeder nu zonder hem niet alleen achterblijft. Zijn zorgen om haar zijn er wel nog steeds, maar deze zijn overkomelijk.

    Machten: Psychometrie; Het vermogen om door middel van de aanraking van voorwerpen of personen informatie uit het heden, verleden of toekomst over dat voorwerp of een persoon of geschiedenis/gebeurtenis verbonden aan dat voorwerp te verkrijgen. De informatie kan verkregen worden doormiddel van beelden, een visoen, een bepaalde indruk, gevoel, geur en smaak.

    Overig: Daelan is een goede jager. Hij heeft behendige vingers waarmee hij makkelijk vallen zet en beheerst het pijl en boog schieten zeer goed. Daelan is graag buiten en voelt zich snel opgesloten, je zou het een lichte vorm van claustrofobie kunnen noemen, omdat hij toch best wel eens in paniek kan raken in hele kleine ruimtes. Zijn moeder heeft hem ook altijd een vrije geest genoemd, die je beter op geen enkele manier gevangen kon houden, wat ook weer slaat op het feit dat hij zich moeilijk bindt. De reden hiervoor is onduidelijk, hoewel het wel sterker is geworden na het verlies van zijn vader. Daelan houdt er dan ook van om buiten te wandelen en hard te lopen en van kou heeft hij niet heel veel last. Hij is er redelijk aan gewend.


    Ik heb Daelan aangepast en afgemaakt. Hopelijk is hij goed zo? Nogmaals, als de kracht te sterk is, maar ik hem zwakker c;


    Happy Birthday my Potter!