• Wereldoorlog IV ligt achter ons. De wereld is één grote puinhoop; corrupte regering, verwoeste steden, bijna geen vegetatie meer door de biowapens en alles wat nog maar naar verzet ruikt, wordt met harde hand in de kiem gesmoord. Het leven is hard, voor iedereen. Wat heb je aan geld als je er geen eten is om te kopen? Kleine organisaties bestaan maar ze zijn niet met velen. Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden. Het project bestaat al jaren en bevindt zich volledig onder de radar dankzij hoofdtrainster Valerie en haar rechterhand, die enkel bekend staat als "de technicus". Dit jaar gaat fase drie in. Fase drie is de belangrijkste fase van het project; hierin worden de jongeren overgebracht.



    Invulformulier:

    Volledige naam:
    rol:
    Leeftijd:
    afkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Liefdesstatus:
    Verleden:
    Machten:
    Overig:



    Beschikbare machten:
    Helende krachten, onzichtbaarheid , telepathie, manipulatie van de 4 elementen, etc

    _____________________________
    Regels voor de rollen:
    - Geen perfecte personages.
    - Geen superkrachtige personages
    - Iedere jongere bezit maar 1 kracht
    - Alle trainers bezitten alle krachten maar niet in dezelfde mate als de jongeren zelf. Slechts één kracht is goed ontwikkeld bij hen.
    - 2 tot 3 personages per persoon.



    2 Trainers en 1 hoofdtrainer
    Tolstoy - Valerie Savarin (hoofdtrainster en oprichter van Project Morbid) [1,9]
    Stiff - Noel "No" Cadence Hamish [1,3]
    Haunter - Andrew Nightingale [1,8]

    Vrij personage - (Aleksandr Andreyevich Potemkin-Tavricheski) "De Technicus" [1,9]

    Jongeren.


    JamesPotter - Maureo Pepe Riveros - Teleportatie [1,1]
    CrazyGirlxx - Isabella ''Bella, Bells'' Marie Swan. - Snelheid [1,1]
    Ninuturu - Ryan Wing - Elektriciteit [1,2]
    xxjiggerxx - Melody Kapel - Helende krachten [1,2]
    Jafar - Lilliam Sophia O’Dair - Snelheid van de moleculen beïnvloeden [1,2]
    Jafar - Daelan Jeremiah Galloway - Psychometrie [1,2]
    Linkin - Rin Takashita - Telekinese [1,3]
    Medousa - Jess(ica) Alexis Lane - Helende krachten [1,4]
    Genest - Lilith [Ghost, Night monster] Ophelia Blackthorn.- Duisternis [1,5]
    Curuxa - Fria Yune Meadow Jones - Ijs [1,7]
    Dauntlessone - Sebastian (Bastian) Oliver Brinston - Gedaanteverwisseling [1,8]

    Geen jongeren meer, enkel nog trainers.




    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 21:04 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Niemand is eeuwig single.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkin schreef:
    Niemand is eeuwig single.


    Het was meer een grapje aan de hand van zijn innerlijk, maar ik zal het er wel uithalen, als het niet gewaardeerd wordt c;


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Het was meer een grapje aan de hand van zijn innerlijk, maar ik zal het er wel uithalen, als het niet gewaardeerd wordt c;


    Wie zegt dat het niet gewaardeerd wordt? Het wordt wel gewaardeerd maar het klinkt altijd zo, ja hoe zeg ik dat, stomzinnig. Om het normaal uit te drukken.
    Eeuwige single. Het klinkt gewoon onlogisch.

    Maar doe wat je wilt, ik hou je niet tegen hoor :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    In mijn ogen bestaan eeuwige vrijgezellen wel (denk aan crazy old cat ladies ^^), maar ik ben dan altijd bang dat juist die personages zich in de RPG meteen in een relaie storten (':
    Ik vind 't wel een grappig detail though.


    Vandinha schreef:
    In mijn ogen bestaan eeuwige vrijgezellen wel (denk aan crazy old cat ladies ^^), maar ik ben dan altijd bang dat juist die personages zich in de RPG meteen in een relaie storten (':
    Ik vind 't wel een grappig detail though.


    Wasn't planning on doing that any time soon :Y) Maar ik heb het verwijderd, hoewel dat niks veranderd.


    Happy Birthday my Potter!

    Het is jouw character sheet; wat deert dat "eeuwige" dan nog? Het is maar één woordje.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Curuxa een jongere is oké, het zou tof zijn moest je er een jongen van willen maken maar een meisje is ook goed.

    Algemeen: Ik ga de rollen later vanavond of morgen aanvullen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik gaf alleen maar een mening hoor. Pff (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkin schreef:
    Ik gaf alleen maar een mening hoor. Pff (cat)

    Ja, en door jouw ohzo leuke mening heeft ze het weggehaald.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zei alleen niemand is eeuwig alleen. Wth is er verkeerd aan. Jezus. Als er al helemaal niets meer gezegd kan worden. Ik zei volgens mij ook nog dat ik er niet over beslis. Dus dat het nu weg is heb ik niets mee te maken. Want ze heeft het nu zelf gedaan. Ik dwong niemand.
    Pff.
    Klaar nu. Want ik ben hier niet voor andere. Jawel, voor Ninuturu want zij leidde me hierheen. Dus laten we lekker gaan rpgen straks zonder gezeik. Ik ben het een beetje zat. Niks kan er tegenwoordig meer gezegd worden zonder dat het uitloopt op een discussie op ruzie.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 19:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naamsverandering: Vandinha > Stiff

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 19:32 ]


    Hmm ik zit te twijfelen of ik genoeg tijd ga hebben voor een trainer aan te maken.

    Tolstoy schreef:
    @Curuxa een jongere is oké, het zou tof zijn moest je er een jongen van willen maken maar een meisje is ook goed.

    Algemeen: Ik ga de rollen later vanavond of morgen aanvullen.

    Bedankt! Een meisje, toch. Mag ze de kracht ijs hebben?
    Het spijt me, maar ik ben niet zo goed in jongens spelen


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Houdt het dan voor je.

    En als er niemand een trainster aan gaat maken, dan verander ik Lilith daarin.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja. Ik zal mijn mening wel niet meer geven eh. Pff. Waar mensen zich niet druk om kunnen maken. Serieus. Ik had het niet tegen jou, maar jij bemoeit je ermee. Dus als er een iemand iets voor zich moet houden ben jij dat, want als ik het tegen jou zou hebben. Ja, dan reageer je.
    Jezus hey. Ik heb er zo helemaal geen zin meer in. Ik dacht; Oh, na een tijdje weer met rpgen beginnen, leuk. Maar nee, een mening geven wordt dezer tijd niet meer gewaardeerd, want oh oh als iemand iets verkeerd meent, dan vliegen de pannen meteem van het dak.
    Waar gaat de mensheid toch heen zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.