• Wereldoorlog IV ligt achter ons. De wereld is één grote puinhoop; corrupte regering, verwoeste steden, bijna geen vegetatie meer door de biowapens en alles wat nog maar naar verzet ruikt, wordt met harde hand in de kiem gesmoord. Het leven is hard, voor iedereen. Wat heb je aan geld als je er geen eten is om te kopen? Kleine organisaties bestaan maar ze zijn niet met velen. Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden. Het project bestaat al jaren en bevindt zich volledig onder de radar dankzij hoofdtrainster Valerie en haar rechterhand, die enkel bekend staat als "de technicus". Dit jaar gaat fase drie in. Fase drie is de belangrijkste fase van het project; hierin worden de jongeren overgebracht.



    Invulformulier:

    Volledige naam:
    rol:
    Leeftijd:
    afkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Liefdesstatus:
    Verleden:
    Machten:
    Overig:



    Beschikbare machten:
    Helende krachten, onzichtbaarheid , telepathie, manipulatie van de 4 elementen, etc

    _____________________________
    Regels voor de rollen:
    - Geen perfecte personages.
    - Geen superkrachtige personages
    - Iedere jongere bezit maar 1 kracht
    - Alle trainers bezitten alle krachten maar niet in dezelfde mate als de jongeren zelf. Slechts één kracht is goed ontwikkeld bij hen.
    - 2 tot 3 personages per persoon.



    2 Trainers en 1 hoofdtrainer
    Tolstoy - Valerie Savarin (hoofdtrainster en oprichter van Project Morbid) [1,9]
    Stiff - Noel "No" Cadence Hamish [1,3]
    Haunter - Andrew Nightingale [1,8]

    Vrij personage - (Aleksandr Andreyevich Potemkin-Tavricheski) "De Technicus" [1,9]

    Jongeren.


    JamesPotter - Maureo Pepe Riveros - Teleportatie [1,1]
    CrazyGirlxx - Isabella ''Bella, Bells'' Marie Swan. - Snelheid [1,1]
    Ninuturu - Ryan Wing - Elektriciteit [1,2]
    xxjiggerxx - Melody Kapel - Helende krachten [1,2]
    Jafar - Lilliam Sophia O’Dair - Snelheid van de moleculen beïnvloeden [1,2]
    Jafar - Daelan Jeremiah Galloway - Psychometrie [1,2]
    Linkin - Rin Takashita - Telekinese [1,3]
    Medousa - Jess(ica) Alexis Lane - Helende krachten [1,4]
    Genest - Lilith [Ghost, Night monster] Ophelia Blackthorn.- Duisternis [1,5]
    Curuxa - Fria Yune Meadow Jones - Ijs [1,7]
    Dauntlessone - Sebastian (Bastian) Oliver Brinston - Gedaanteverwisseling [1,8]

    Geen jongeren meer, enkel nog trainers.




    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 21:04 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jaa, jongen voor mij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze is af

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 17:21 ]

    Jafar schreef:
    Volledige naam: Lilliam Sophia O’Dair

    Rol: Jongere

    Leeftijd: 17, jarig op 15 December

    Afkomst: Australie, Gold Coast

    Karakter: Hoewel Lilliam soms nog wel een grapje kan waarderen, is ze toch over het algemeen een serieuze meid en redelijk snel geïrriteerd als ze in die serieuze staat is. Ze is slim en leest graag en veel om te ontspannen, maar ook om te leren. Ze is een echte beta en kan zich helemaal op laten gaan in natuurkundige formules en scheikundige verschijnselen. Met haar inzicht zit het wel snor en ze vindt het helemaal niet erg om te studeren. Af en toe kan ze wel een ontzettende betweter zijn, omdat, wanneer ze iets beter weet, niet bang is om dit te vermelden. Ongevraagd en tegen mensen die ze eigenlijk helemaal niet zo kent, maar als deze haar opmerkingen vervelend vinden, kan het haar vrij weinig schelen. Wat dat betreft is ze zich niet altijd even bewust van de meningen van anderen en houdt ze er net zo min rekening mee. Hier komt ook haar eigenwijze kant vandaan. Ze weet veel en ziet snel in wanneer haar ideeën verstandig en de waarheid zijn. Dit maakt dat ze slecht luistert naar anderen. Ze is een perfectionist en wat ze in haar hoofd heeft gehaald moet ook precies op de juiste wijze uitgevoerd worden. Over het algemeen denkt Lilliam dan ook eerst voor ze iets doet.
    Wanneer iets niet gaat zoals het moet, kan Lilliam redelijk snel in paniek raken. Ze is overduidelijk niet iemand die het hoofd in een crisissituatie koel houdt, maar zal eerst even helemaal in de stres schieten. voor ze haar kennis gebruikt om oplossingen te bedenken. Het kost even tijd voor ze het als een situatie uit één van haar boeken ziet en hierdoor blokkeert haar kennis dan ook vaak even, voor ze weer koelbloedig en rustig kan denken. Op zich redt ze zichzelf dus prima in moeilijke situaties, ze is alleen niet de snelste en moet eerst zichzelf herpakken. Lilliam is door haar redelijk fijne verleden ook niet gewend om zich in echt moeilijke situaties te bevinden, dus waarschijnlijk zal het haar met de jaren steeds beter afgaan problemen meteen op te lossen in plaats van eerst met een pessimistische blik te kijken en te denken dat er geen uitweg is.
    Wanneer Lilliam een beetje los komt en niet haar serieuze dagelijkse zelf is, bijvoorbeeld wanneer iemand jarig is, of ze iets leuks gaat doen, is Lilliam best een gezellige meid en kan ze de redelijk normale grapjes toch nog wel goed hebben. Ze maakt ze echter nooit zelf, maar lacht gezellig mee. Lilliam kan diepgaande of sarcastische humor vaak het best waarderen. Flauwe humor is niet voor haar weggelegd. Wel blijft ze altijd haar betweterige zelf, in iedere situatie.
    Lilliam is in haar ogen en die van de meesten een zeer rechtvaardige meid. Ze zal haar kennis dus ook nooit gebruiken voor slechte dingen en volgt over het algemeen toch redelijk braaf de regels op, tenzij zij deze absurd acht en het dus volledig oneens is met de regels. Dan kan ze ze nog wel eens laten voor wat ze zijn en komt die eigenwijze kant weer naar boven. Toch weet ze gelukkig in de meeste dingen de logica te vinden en verzet ze zich niet. Hierdoor is Lilliam nooit een hele vervelende puber geweest. Ze kon immers bijna altijd wel begrip opbrengen voor de regels van haar ouders of andere volwassenen. Pas als dit niet het geval was, was het ruzie geblazen. Lilliam moest dan immers per se haar gelijk krijgen en heeft dit niet van een vreemde geërfd.

    Uiterlijk: Lilliam heeft lange lichtbruine haren, hoewel deze bij gebrek aan Australisch zonlicht ietwat donkderder kleuren. Haar ogen zijn grijs met om de pupil een randje met een wat bruinere tint. Ze heeft rond haar neus vaak lichte sproetjes, die donkerder kleuren door de zon en op haar bovenlip heeft ze één moedervlek. Verder is haar gezicht egaal. Lilliam haar lengte is niet heel opvallend, 1,66m en haar huid is gewoon blank. Ze heeft een gemiddeld figuurtje en is dus niet te dik en niet te dun. Veel vet heeft ze niet en de rondingen worden voornamelijk gevormd door spieren. Verder heeft Lilliam niet echt een bepaalde kledingstijl. Ze draagt altijd gewoon waar ze zin in heeft, van geleurde zomerjurkjes met bijpassende hakjes tot een lekkere ruime trui en een simpele jeans met afgetrapte gympen. Wat make-up betreft gebruikt ze altijd maskara en oogpotlood, soms ook lipgloss en oogschaduw. Foundation gebruikt ze nooit. Ze vindt het namelijk niet erg om iets aan haar uiterlijk te doen, maar dat gaat haar iets te ver. Haar haar draagt ze meestal gewoon los, tenzij het haar echt in de weg zit. Tijdens het lezen bijvoorbeeld. Dan stopt ze het in een staart. Verder heeft Lilliam fixatie disparatie en heeft dus een bril die ze voornamelijk gebruikt bij het lezen. Verder heeft ze hem liever niet op, want ze vindt hem niet super mooi en irritant. Daarbij kan ze ook prima zonder. Alleen bij lang lezen krijgt ze hoofdpijn, wanneer ze hem niet draagt.




    Liefdesstatus: Single
    Thuis in Australie heeft ze een tijd een vriendje gehad. Hij heeft het echter uitgemaakt. Iets waar ze toch best een tijd mee gezeten heeft. Lilliam is hierdoor niet echt bezig met relaties of wat dan ook.

    Verleden: Lilliam heeft een toch redelijk saai en normaal verleden. Ze is op 15 December 17 jaar geleden geboren in de Australische stad Gold Coast. Hier is ze opgegroeid en heeft ze eigenlijk altijd gewoond met haar vader, haar moeder en haar broertje Jack (vier jaar jonger). Twee jaar terug zijn haar ouders wel gescheiden en nu vanaf toen woonde ze met haar vader en haar broertje. Haar moeder had altijd al een vrije geest en heeft besloten weg te gaan bij haar vader. Lilliam vond het op zich wel moeilijk zo zonder haar moeder, maar haar vader en broertje hebben er meer last van ondervonden dan zij. Ondertussen had Lilliam ook haar eerste vriendje, Zane. De twee hebben meer dan een jaar iets met elkaar gehad, waarna Zane besloot er een punt achter te zetten. Hij zei niks meer voor Lilliam te voelen en ging er vervolgens met een ander vandoor. Hier heeft Lilliam nog steeds af en toe moeite mee. Lilliam heeft altijd ontzettend goed haar best gedaan op school en blonk uit in de exacte vakken. Ze is met surfen begonnen op haar elfde en doet dit nog steeds erg graag. Ze heeft zoals iedereen die nu weer de sport beoefend na de oorlogen etc. een zelfgemaakt board. Omdat haar vader toch altijd wel van hoge stand is geweest, heeft het gezin bijna iedere dag wel iets te eten gehad. De jacht op kangoeroes in Australië zorgt ervoor dat het in het land allemaal nog best oké is. Beter in ieder geval dan op sommige andere plekken.

    Machten: Ze kan de beweegsnelheid van molecullen beïnvloeden. Hierdoor kan ze voorwerpen en organismen stilzetten op elke plaats door middel van moleculaire bevriezing –het lijkt op de tijd stilzetten, maar dan bij één voorwerp/organisme of, wanneer de gebruiker goed getraind is, een deel van een persoon-, maar ze kan de molecullen ook in dermate versnellen dat het voorwerp als het ware uit elkaar spat. Dit laatste heeft ze minder goed onder controle dan het eerste en wanneer ze zenuwachtig of in paniek is, heeft ze geen van de twee goed onder controle. Deze emotie heeft dus heel veel effect op haar krachten. De kracht is gekoppeld aan haar handen.

    Overig: Bij Lilliam haar serieuze kant hoort haar hobbie lezen. Ze leest echt van alles. Zolang het maar origineel, interessant en het liefst ook nog spannend is. Haar voorkeur gaat uit naar thrillers en fantasyboeken, maar ze vindt het ook geen probleem om de meer lerende boeken te lezen over biologie, sterrenkunde of iets scheikundigs. Geschiedenisboeken en historische verhalen zijn minder haar ding.
    De wat sportievere kant van Lilliam komt naarvoren in haar hobbie surfen. Dit deed ze thuis in Australie heel veel en heel graag en ze was ook zeker niet slecht. Ook zwemmen gaat haar niet verkeerd af, maar dit is wat sporten betreft niet haar grote talent.


    Ik denk dat Lilliam zo wel af is. Is ze goed?

    Ik maak Daelan zsm af, maar weet nog steeds niet wat voor kracht ik hem zal geven :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ik weet niet of Telekinesis al in gebruik is maar deze claim ik dan ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volledige naam
    Rin Takashita
    Rol:
    Leerling
    Leeftijd:
    17 is jaartjes jong. 12 September
    Afkomst:
    Japan
    Karakter:
    Hoewel Rin om zijn uiterlijk vaak schattig wordt gevonden zegt zij innerlijk toch wel wat anders. Hij is natuurlijk vriendelijk en staat klaar voor andere. Maar hij irriteert zich mateloos aan mensen die hem lief, leuk en schattig vinden. Hij kan dan een best grote mond hebben tegen die persoon en zegr dan duidelijk dat hij het niet wil hebben.
    Soms wil Rin zijn 'leukheid' wel verkeerd gebruiken. Als hij straf krijgt of dergelijk probeert hij van alles om van de straf af te komen. Hij heeft ook wel een paar dingetjes op zijn naam staan.
    Rin is een jongen die niet makkelijk te kwetsen valt, maar hij zou een ander ook niet zo snel willen kwetsen. Voor een goed feest gaat hij niet aan de kant en een beetje drank kan geen kwaad. Maar, wanneer Rin teveel gedronken heeft wordt hij nogal handtastelijk bij de personen in de buurt. Hij kan hier niets aan doen en heeft hierdoor wel al veel ruzies en blauwe ogen door gehad.
    Voor een dolletje met leeftijdgenoten en leraren is hij altijd wel in, mits het de goede persoon is. Wanneer hij iemand niet mag dan gaat hij er ook geen dolletje mee uithalen. Dit brengt ons meteen bij het volgende punt; wanneer Rin een persoon niet mag (en hij kijkt niet naar uiterlijk, geslacht, geaardheid, huidskleur etc. Maar naar innerlijk) verteld hij dit die persoon door middel van signalen en woorden. Maar hij zal het die persoon nooit recht in het gezicht zeggen.
    Rin is een loyale jongen en staat klaar voor zijn vrienden en familie wanneer ze hem nodig hebben. Rin zal nooit iemand zonder reden laten vallen of verlaten.
    Uiterlijk:


    Rin heeft een typische Japanse uitstraling; Hij is klein(namelijk 165 lang), heeft een reine huid vrij van pukkeltjes. En hij heeft een mooi gewicht van 49 kilo. Zijn haren zijn donkerbruin tot zwart en zijn ogen zijn al net zo diepbruin. Je kunt nog maar net het verschil van zijn pupil naar zijn iris.
    Qua kledingstijl is Rin niet zo moeilijk. Zolang het maar gewassen is en fris ruikt trekt hij het aan. Ook moet het niet met elkaar vloeken. Maar voor de rest vindt hij het niet zo erg wat hij draagt. Hij vindt ruime shirts lekker zitten en draagt dit dan ook het meest.
    Liefdesstatus:
    Single
    Verleden:
    Rin zijn jeugd is redelijk goed verlopen, ondanks de oorlog. Hij is geboren in Japan, maar omdat daar veel kernwapens waren hebben zijn ouders hem naar zijn neef gestuurd in Oostenrijk. Hier is hij ook opgegroeid. Rin heeft niet veel meegekregen van de oorlog omdat zijn neef hem mee de bergen in genomen heeft. Daar hebben ze een tijd in een diepe grot gewoond. Wel heeft Rin alles dat hij nu weet geleerd van zijn neef. Of zijn ouders nog leven weet Rin niet. Maar zijn neef is nu een soort van zijn vader en hij betekend veel voor hem.
    (Zo slecht hierin.)
    Machten:
    Telekinese. Zo kan hij voorwerpen verplaatsen met zijn gedachten en hij kan, met veel moeite, een mens vanaf de grond opliften. Hier moet hij dan wel goed in trainen. Voor de rest kan hij alles wel bewegen en/of verplaatsen. Wanneer Rin zich teveel inspant of iets te zwaars wil verplaatsen wat veel moeite kost, kan hij flauwvallen of bloed gaan hoesten. Het is niets ernstigs, hij komt na een paar minuten wel weer bij en het bloed hoesten stopt vanzelf weer.
    Overig:
    Rin is homoseksueel en houd dit ook niet geheim. Hij vindt dat mensen het recht hebben het te weten en er zelf mee moeten doen wat ze willen.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 16:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Even nageteld, en volgens mij zijn er zes meisjes als zowel jongens.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    Even nageteld, en volgens mij zijn er zes meisjes als zowel jongens.

    Ik doe ook mee met een vrouw he.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Ik doe ook mee met een vrouw he.

    Daarom heb ik "volgens mij" ook cursief gedaan, gezien ik het niet zeker wist.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 19:51 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    (...)
    Daarom heb ik "volgens mij" ook cursief gedaan, gezien ik het niet zeker wist.

    I know, daarom meldde ik het ook voor de zekerheid.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan ik een meisje reserveren?
    Kan ik elke macht kiezen uit het lijstje?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Tolstoy schreef:
    Sure go ahead. ^^

    Ik ga vanaf nu even een stop zetten op de jongeren tot ik even tijd heb gehad om uit te rekenen hoeveel we er al hebben.


    Happy Birthday my Potter!

    Rin is bijna af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jafar schreef:
    (...)


    Ah, I see. Ik ben niet zo slim.
    Kan iemand het me melden als de stop is opgeheven?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rollen zijn aangevuld. (Moest ik één gemist hebben, stuur me dan even een berichtje ^^)

    Mededeling: Er morgen terug rollen aangemaakt worden, wat betreft de krachtenverdeling: wie het eerste een volledige rol indient, heeft de kracht.

    Plus: We komen nog trainers te kort!

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 20:40 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Noel " No " Cadence Hamish
    Mannelijke trainer
    •••





          • Persoonlijke Gegevens

          Naam
    Noel Cadence Hamish

          Roepnaam
    No
    * " Noel " is tot nu toe enkel en alleen bekend bij Valerie.


          Afkomst
    Vancouver, Britisch Columbia • Canada

          Leeftijd
    24 • December 31, –


          • Relationele Gegevens

          Relatie
    –

          Seksuele voorkeur
    Hetero


          • Karakteristieke Gegevens

    Noel's persoonlijkheid is voor alle personen op het eiland waar P.M. plaats vindt een onheilspellend, gesloten boek – waardoor hij enkel en alleen bekend staat als " No ", mannelijke trainer. Valerie – de hoofdtrainster van het eiland – is de enige persoon welke zijn gehele naam en verleden weet, waar zijn " tweede " persoonlijkheid uit voort is gekomen. Wanneer Noel zich enkel en alleen in het gezelschap van Valerie zal bevinden, zal hij zich hierdoor eveneens anders voor doen en komt zijn " ware ik " naar buiten.
          Vanaf zijn jeugd is Noel namelijk een liefhebbende en beschermende jongeman, welke een ware gentleman zal zijn in het gezelschap van vrouwen – waar hij dankzij zijn moeder een inmens groot respect voor heeft verworven. Alhoewel het normaliter gezien een schande is voor mannen om eventuele gevoelens te uiten, of zelfs maar te ervaren – is Noel een bonk met gevoelens, waar hij geen enkele rem op kan zetten. Echter, in het bijzijn van de juiste personen uit zijn omgeving – heeft Noel er ook geen enkele moeite mee om deze gevoelens te uiten.
          Echter, gedurende zijn werk als mannelijke trainer op het eiland waar P.M. plaats vindt – weet hij zijn " ware ik " compleet naar de achtergrond te drukken, waardoor er geen enkele blik op geworpen kan worden.
    Voornamelijk de jongeren op het eiland, zien Noel als een norse en gemotiveerde trainer – welke altijd door zal gaan tot het einde en nooit of te nimmer op zal geven. Noel's trainingen zijn hierdoor vaak uitputtend – welke gehaat worden door de jongeren, maar waar ze na slechts enkele dagen al de vruchten al van weten te plukken. Hierdoor hebben de jongeren op het eiland een " haat – liefde " verhouding met Noel – aangezien ze geen enkele vorm van contact met hem kunnen krijgen, maar het wel merkbaar is dat hij er enkel en alleen op uit is om hen zo snel mogelijk klaar te stomen. Niemand weet echter dat dit een instinctief verdedigingsmechanisme van Noel is – het weerhouden van sociale relaties en sociale contacten zorgt er voor dat hij nooit of te nimmer gekwetst kan worden.
    Alhoewel Noel de jongeren op vrijwel ieder moment van een training tot het uiterste te laten gaan – wat vele breekpunten op kan leveren – zal hij vrijwel nooit laten merken dat hij " trots " is op de prestaties. Met behulp van zijn gemaakte desinteresse en nonchalance, haalt hij het bloed onder de nagels van de jongeren vandaan – maar wat ze wel sterker laat worden.



          • Fysieke Gegevens

    Noel's uiterlijke kenmerken weerspiegelen op verschillende manieren overduidelijk zijn functie als mannelijke trainer op het eiland waar P.M. plaats vindt. Alhoewel hij het nooit of te nimmer toe zal geven of in het openbaar zal laten zien – is Noel vrij ijdel en hecht hij er waarde aan om zijn lichaam goed in vorm te houden voor zijn werk.
          Hetgeen grotendeels Noel's functie weet te weerspiegelen – is zijn lange en gespierde lichaam. Met zijn 1,93 meter is hij niet enkel en alleen lang – maar ook ontzettend imposant, wat hem van nature een overduidelijk overwicht geeft in een groter gezelschap. Noel's lengte wordt versterkt door middel van zijn goed gevormde spieren, welke enkele schaduwen werpen op zijn lichaam en hem eveneens angstaanjagend maken. Echter, Noel is geen opgeblazen type – zijn spieren zijn eerder pezig.
    Verder heeft Noel een mannelijk gezicht, met een ontzettend strakke kaaklijn – welke altijd bedekt zal zijn onder een lichte stoppelbaard. De andere hoeken in zijn gezicht zijn eveneens scherp – wat hem een serieuze en geconcentreerde gezichtuitdrukking geeft.
          Ondanks de voorgaande " mannelijke " uiterlijke kenmerken van Noel – heeft hij eveneens enkele kenmerken welke zijn jeugdige jaren weten te weerspiegelen. Daarbij valt ten eerste te denken aan Noel's warrige, goudblonde haren welke zijn oren net weten te bereiken. Alhoewel Noel er 's morgens verschillende minuten tijd aan zal besteden, zal het model altijd warrig en nonchalant zijn – alsof hij zojuist uit zijn bed is gestapt.
    Daarnaast bevatten Noel's donkerblauwe ogen een zekere fonkeling welke overeen komt met een echte kwajongens – blik, waardoor zijn ogen ieder moment van de dag een ondeugende glans lijken te hebben. De momenten waarop deze glans en fonkelingen enkel en alleen maar erger zullen worden – zijn de momenten waarop Noel zich daadwerkelijk amuseert of wanneer hij een grote bewondering heeft voor enkele personen in zijn omgeving. Echter, naast de lichte fonkeling geven Noel's ogen niets weg over zijn daadwerkelijke gedachten of gevoelens.



          • Machten

          Lager ontwikkeld
    Noel heeft de machten van de jongeren op het eiland waar P.M. plaats vindt tot een zekere mate in zijn eigen lichaam – welke hij ook op een " lager " niveau heeft weten te ontwikkelen.
          Wanneer Noel echter interesse heeft in een macht van een – nieuwe – jongere, is hij gedreven om deze macht in zijn eigen lichaam eveneens te laten groeien of te versterken. Hierbij zal hij niet aarzelen om de desbetreffende persoon hulp te vragen – wat hem echter nog nooit compleet is gelukt.


          Hoger ontwikkeld
    Noel heeft – van al zijn " lager " ontwikkelde machten – de macht over metaal het meest sterk weten te ontwikkelen, waardoor hij alle denkbare voorwerpen gemaakt van metaal kan beïnvloeden. Hieronder vallen eveneens aardse stoffen welke een grotere concentratie metaal binnen in zich bevinden.
    Mogelijkheden rondom Noel's macht over metaal zijn eindeloos – van het manipuleren tot het vervormen, van het naar zich toe trekken tot het van zich af schieten met een grote snelheid. Voornamelijk rondom de verschillende trainingen op het eiland komt zijn macht over metaal goed van pas – doordat hij op deze manier controle heeft over de omgeving van de training en de hulpmiddelen waarmee wordt getraind.
          Naast zijn macht over metaal, heeft Noel de macht rondom kracht ook voor een groot gedeelte " hoger " weten te ontwikkelen – wat echter meer te maken heeft met zijn lichamelijke spieren.



          • Geschiedenis

    Noel's geschiedenis is enkel en alleen bij Valerie bekend – wat echter ook maar een heel klein gedeelte is. De waarheid is dat Noel zich vrij weinig kan herinneren van zijn geschiedenis – hij weet enkel en alleen voor de volle honderd procent zeker dat het niet iets is wat hij zich heel graag zou willen herinneren of waar hij heel graag over zou willen praten met andere personen. Wanneer iemand hem over zijn geschiedenis zal vragen – zal hij daarom ontzettend bot en nors reageren, slechts om deze personen af te schrikken.
          Hetgeen Noel zich als enige kenmerk helder voor ogen heeft – is het feit dat zijn moeder een ontzettend liefhebbende vrouw was, wie zielsveel van hem hield en hem tot zijn zevende levensjaar heeft opgevoed. Ondanks zijn machten over metaal heeft zijn moeder nooit of te nimmer besloten minder van hem te houden – maar heeft hem juist opgevoed tot een keurige jongeman.
    Echter, het moment dat Noel's moeder stierf aan een langdurig ziektebed – was het moment dat hij in handen van zijn gewelddadige vader is gekomen, welke andere plannen had met de machten over metaal welke Noel bezat. Vele jaren is Noel meegesleept in een poging om hem te verkopen aan hoge bieders – waarbij zijn macht over metaal enkel en alleen werd misbruikt en waarbij hij slecht werd behandeld. De littekens hiervan staan niet alleen voorgoed in Noel's geest gekerfd – maar eveneens in zijn lichaam, voornamelijk zijn rug.


    •