• Hey allemaal
    Ik ben bezig aan een nieuw verhaal maar zit (soms) met inspiratieproblemen. Dat is niet waarvoor ik jullie hulp vraag, ik zoek eigenlijk nog namen voor in het verhaal. Het speelt zich af op een internaat dus heb ik echt VEEL namen nodig. Omdat ik niet zo van de 'veelgebruikte' namen houd wil ik graag zelfverzonnen namen of specialere namen (iets wat je dus eigenlijk bijna nooit hoort). Het liefst heb ik de namen in het Engels maar zelfverzonnen Nederlandse namen zijn ook goed (ben niet al te kieskeurig ;D) Jammer genoeg ben ik in het verzinnen van namen slecht. Maar dan bedoel ik ook echt slecht. Ik heb net de 2 namen van mijn hoofdpersonages en verder lukt het dus niet -.-
    Zouden jullie mij misschien willen helpen?
    Het zou ook handig zijn als je een achternaam kan verzinnen (maar dat is niet perse nodig).
    Dus weet je een speciale naam post hem hier dan even :)
    Alvast bedankt!


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Brianna Woods :)


    nothing is true, everything is permitted.

    Here ya go.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Dankjewel :D daar kan ik al even mee verder ;)


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Kunnen het ook namen uit andere streken zijn?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    natuurlijk :D


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Felis Dean
    Kaira Bloem
    Diano McNeal


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik verzin 's avonds in bed als ik niet kan slapen de meest random namen ooit. Meestal weet ik ze de dag erna niet meer... Maar sommige blijven wel hangen.

    Semilia
    Kiano
    Dalegia


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Er is ook een namen topic hè. Voor het geval je dat nog niet wist.

    Ik laat mijn vingers meestal random toetsen intoetsen, en dan verbeter ik het tot het leuk klinkt.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Dyani
    Seal
    Vanni
    Flynn
    Sehari

    En mocht je er nog eentje willen, ik heb nog niet zoveel mensen gezien die luisteren naar Ness. Ik kon het niet laten.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 16:40 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Here you go

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 16:45 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Alyeska schreef:
    Er is ook een namen topic hè. Voor het geval je dat nog niet wist.


    Oeps nee wist ik niet, sorry!


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.