• 6 jong volwassenen tussen de achttien en drieëntwintig jaar verdwijnen spoorloos. Wanneer ze een voor een ontwaken blijken ze in een lab te zitten opgesloten. In groepen van twee liggen ze vastgebonden op een tafel. Om hen heen horen ze stemmen die vertellen over katmensen.
    Na een paar goedjes ingespoten te hebben gekregen wordt de groep in een groot bos gedropt, allemaal per tweetal. Er is geen mogelijkheid het bos te verlaten. Het is maar drie hectaren groot en is omringd door stroomhekken.
    De "katmensen" moeten een overlevingsspel spelen. Er zijn een aantal vijanden van de katmensen in het gebied gedumpt; de Hunters. Zij hebben de missie gekregen om de katmensen om te brengen. Het team dat overleefd heeft gewonnen.


    Wat zijn katmensen?

    Katmensen zijn mensen die eruit zien als katten. Ze zijn gemaakt door de wetenschap. Ze staan rechtop en kunnen gewoon praten, maar ze hebben oren, haren en streken van katten. Ze hebben wel een menselijke huid.
    Katmensen hebben ook een gave. Per tweetal hebben ze een specialiteit, allebei een ander. Zo bestaan er;
          -Goed met wapens (Ze kunnen vrijwel elk wapen goed gebruiken en zijn er erg behendig mee)
          -Erg sterk (ze kunnen gewichten tot meer dan twee keer hun eigen gewicht tillen en kunnen iemand makkelijk neer krijgen met een klap)
          -Over ontwikkeld brein (Ze zijn super slim en kunnen elk raadsel wel oplossen. Ze kunnen de wegen die ze hebben afgelegd makkelijk onthouden en kunnen goed inschatten wat de vijand zal gaan doen)


    Wat zijn Hunters?
    Hunters zijn mensen die gemaakt zijn om te doden. Door een bepaalt middel dat ze ingespoten gekregen hebben zijn ze agressief naar katmensen toe. Ze hebben niet zoals de katmensen een bepaalde specialiteit, maar zijn wel sterk en erg strategisch. De Hunters zijn gewoon menselijk, van zowel binnen als buiten.


    Rollen;

    Katmensen;
    Groep 1;
    Rawiyah||Slim||Viola "Edwina" Lee|| & Curuxa||Vrouw||Wapens||
    Groep 2;
    Nageki||Sterk||Ruari O'Dwyer]|| & ZaIa||Vrouw||Wapens||
    Groep 3;
    Dauntlessone||Man||Slim|| &

    Drie jongens en drie meiden

    Hunters;
    - Ninuturu||Markus Mandy Miller||
    -
    -
    -geleninja
    -OhSoAria|Vrouw||
    -

    Invullijst;
    Rolkeuze;
    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk;
    Specialiteit[alleen voor katmensen];
    Afkomst;
    Overig;


    Regels
    -Wees zeker dat je mee wilt doen
    -Maximaal 2 personages per persoon. In variatie
    -Er is een minimum aantal woorden in dit RPG. Dit is 200. Hier wordt niet over gediscussieerd
    -Bestuur alleen je eigen personage
    -Wanneer je je username veranderd, geef dit dan door. Dit om verwarring te voorkomen
    -Perfecte personages worden niet toegelaten
    -Elk team heeft twee personen met een andere gave
    -Elke gave kan maar twee keer gebruikt worden


    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 15:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee haal hem van de vierde pagina weg en zet hem hier maar neer, zegt Linkin


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik wil nog even een aanpassing aan het RPG geven;

    Wanneer een personage sterft wordt deze opgehaald door een aantal mensen [deze worden niet gespeeld] en naar het lab terug gebracht. Ze worden hier terug tot leven terug gebracht en gevangen gehouden. Wanneer een persoon "dood" is, neemt deze automatisch deel aan het volgende spel. De nog levende van het gewonnen team worden vrijgelaten.

    In het spel zitten twee Hunters die al vaker in het spel hebben gezeten doordat ze gestorven zijn. Dit zijn;
          ]Markus Mandy Miller & Ailith Diana Bjørnson
    [Deze twee heb ik uitgekozen omdat ze al af zijn (: ]
    Nog geen enkele katmens heeft al twee keer deelgenomen aan het spel.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 11:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkin schreef:
    Ik wil nog even een aanpassing aan het RPG geven;

    Wanneer een personage sterft wordt deze opgehaald door een aantal mensen [deze worden niet gespeeld] en naar het lab terug gebracht. Ze worden hier terug tot leven terug gebracht en gevangen gehouden. Ze worden pas vrij gelaten wanneer hun team gewonnen heeft. Wanneer een persoon "dood" is, neemt deze automatisch deel aan het volgende spel. De nog levende van het gewonnen team worden vrijgelaten.

    In het spel zitten twee Hunters die al vaker in het spel hebben gezeten doordat ze gestorven zijn. Dit zijn;
          ]Markus Mandy Miller & Ailith Diana Bjørnson
    [Deze twee heb ik uitgekozen omdat ze al af zijn (: ]
    Nog geen enkele katmens heeft al twee keer deelgenomen aan het spel.
    \

    Gosh dat is zo ziek....
    Wel awesome, maar zo ziek.....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)\

    Gosh dat is zo ziek....
    Wel awesome, maar zo ziek.....


    Haha, dat is de bedoeling :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is Edwina trouwens goed?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Juap, ze stond er vanmiddag al in ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkin >> Nageki


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan iedereen, wiens rol nog niet in het begin staat, even melden of zijn/haar rol af is en op welke bladzijde?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nageki schreef:
    Kan iedereen, wiens rol nog niet in het begin staat, even melden of zijn/haar rol af is en op welke bladzijde?

    Bladzijde zes


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mijn rol staat op bladzijde 2

    Dauntlessone schreef:
    Mijn rol staat op bladzijde 2


    Dat klopt. Maar ik had jou gevraagd of je de kopjes dik wilde drukken omdat het lastig te onderscheiden is (:
    Wil je dat nog even doen? Dan kan ik je erbij zetten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is het goed als ik mijn personage morgen afmaak? Lukt vanavond niet.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Nageki schreef:
    (...)

    Dat klopt. Maar ik had jou gevraagd of je de kopjes dik wilde drukken omdat het lastig te onderscheiden is (:
    Wil je dat nog even doen? Dan kan ik je erbij zetten.


    Ow sorry, dat had ik nog niet gezien. Ik doe het meteen.

    ZaIa schreef:
    Is het goed als ik mijn personage morgen afmaak? Lukt vanavond niet.

    Is oke! Morgenmiddag ergens wil ik starten. Na dat ik bij de kapper ben geweest.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb ervoor besloten het RPG pas volgende week VRIJDAG te openen of misschien donderdagavond. Ik ben namelijk op kamp die week.

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 15:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.