• Pretty Little Liars.

Never trust a pretty girl with an ugly secret.

Pretty Little Liars:

Oude topics: 1, 2, 3

Usernaamsverandering graag in het rood doorgeven!

[ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 17:28 ]

-

Ik ga nu kijken. ^^

You will never know, just how beautiful you are to me.

Volgens mij klopt er iets niet aan Travis? En ik wil echt weten wat Caleb heeft ontdekt en waar dat meisje gebleven is, zo ineens. Ben even haar naam vergeten

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Floresa schreef:
    Volgens mij klopt er iets niet aan Travis? En ik wil echt weten wat Caleb heeft ontdekt en waar dat meisje gebleven is, zo ineens. Ben even haar naam vergeten

Dan moet je Ravenswood kijken.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Kawena schreef:
    (...)

Dan moet je Ravenswood kijken.

Ja, maar het is nog altijd niet duidelijk wat het juist te betekenen had.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

WTF is Ali up to? En dat van die Eddy en die ene uit Radley vind ik ook maar vreemd. En dan die tekeningen...

Als het om Radley gaat zijn er gewoon geen normale patiënten, het is een psychiatrische instelling voor iets... Maar Eddy ja.. Ik weet het niet.. Ik vraag me vooral af wat hij zou gaan bespreken met Ezra.
    En ik vertrouw Ali echt niet.. Ik vond Hanna wel nice deze aflevering ^^
    En wat ik denk is het volgende: Toby's moeder is uit het raam geduwd door iemand (miss zelfs Ms DiLaurentis) en Bethany heeft dit gezien.. En dat is denk ik de reden waarom ze vermoord is, omdat zij de enige getuige was

“We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

Dat denk ik dus ook.

Ik heb het volgende theorie op het internet gelezen over Mrs.D en Ali. En het lijkt me eigenlijk best logisch.

I have a weird theory. I have a feeling that the demons in Bethany's drawings are Alison. I think in some way Mrs. D and Bethany had a good connection, and Ali got in the way of that, for example Bethany running after Mrs. D being carried away. Then, after the falling one, I think this means Ali pushed Marion off the roof, and Mrs. D covered for her, hence becoming a liar in the eyes of Bethany, and she hated her for it. Maybe that's why Bethany came out to kill Ali the night she escaped.

-

Ooh, good one!
    Maar ik vind de meeste theorieën wel goed gevonden.

Ik vond die tekeningen echt zo eng hè. Jezus. Haha. :'D

| Reality is for people that lack imagination |

Same :')

Kings schreef:
    Ik heb het volgende theorie op het internet gelezen over Mrs.D en Ali. En het lijkt me eigenlijk best logisch.

I have a weird theory. I have a feeling that the demons in Bethany's drawings are Alison. I think in some way Mrs. D and Bethany had a good connection, and Ali got in the way of that, for example Bethany running after Mrs. D being carried away. Then, after the falling one, I think this means Ali pushed Marion off the roof, and Mrs. D covered for her, hence becoming a liar in the eyes of Bethany, and she hated her for it. Maybe that's why Bethany came out to kill Ali the night she escaped.

Inderdaad een mooie theorie :)

“We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

Yayde schreef:
    Ik vond die tekeningen echt zo eng hè. Jezus. Haha. :'D

Same here. :S

-

Ik begin Ali echt niet leuk meer te vinden. Hanna kan zelf wel beslissen of ze wel of niet verder gaat met Caleb dat hoeft Ali niet te doen.

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Stalia schreef:
    Ik begin Ali echt niet leuk meer te vinden. Hanna kan zelf wel beslissen of ze wel of niet verder gaat met Caleb dat hoeft Ali niet te doen.

Graag onder een spoiler zetten. Niet iedereen is zo ver met kijken ^^
    Ugh, Ali is nog altijd de bitch van vroeger. Hanna was altijd al mijn favo, maar nu is ze dus extra mijn favo omdat ze dus de enige is die door heeft. Jeez, dat ze jullie ooit popu heeft gemaakt, betekend niet dat jullie nog steeds haar hondjes moeten zijn.

-