• Pretty Little Liars.


    Never trust a pretty girl with an ugly secret.



    Pretty Little Liars:


    Oude topics: 1, 2, 3


    Usernaamsverandering graag in het rood doorgeven!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 17:28 ]


    -

    Ik denk niet dat Melissa of haar vader het gedaan hebben. Melissa heeft iets anders gedaan. Als ze het had gedaan, zou ze het niet aan Spencer willen vertellen.


    Your make-up is terrible

    Ik denk er al een hele tijd aan, maar ik begin steeds meer te denken dat Alison A is.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Folklore schreef:
    Dus, wie is het meisje naast Mona op het eind?

    Euh, Ali toch? :')

    Yayde schreef:
    Ik denk er al een hele tijd aan, maar ik begin steeds meer te denken dat Alison A is.


    Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noh welke haarkleur krijgt Hanna? o,o enige waar ik nu aan kan denken, lolz.

    Anyway, ik denk dat het meisje op 't eind Ali was. En ik snap geen flikker van Melissa en die pa. Máár Jason zei dat die pa niet te vertrouwen was, dus ik dnek automatisch Melissa ook niet. Meh, idk.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 22:00 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het kan wel dat Alison heel de tijd A is.. Sinds zij terug is hebben ze geen sms'jes meer gekregen..
    En ik ben benieuwd over wat Melissa niet mag vertellen van haar vader..


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Quies schreef:
    Het kan wel dat Alison heel de tijd A is.. Sinds zij terug is hebben ze geen sms'jes meer gekregen..
    En ik ben benieuwd over wat Melissa niet mag vertellen van haar vader..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Kawena schreef:
    (...)

    Ik vond dat die persoon wel op Ali leek...


    Dat vond ik ook! Het zou misschien ook Melissa kunnen zijn, maar het meest vond ik haar op Ali lijken.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik lees een aantal dingen over Caleb en Ali die misschien gaan zoenen en als dat gebeuren ga ik huilen want #Haleb feels D: Nee, serieus, ik ga dat echt niet leuk vinden. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Ik lees een aantal dingen over Caleb en Ali die misschien gaan zoenen en als dat gebeuren ga ik huilen want #Haleb feels D: Nee, serieus, ik ga dat echt niet leuk vinden. :c


    Fuck no! Dat mag echt niet gebeuren D:


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Fuck no! Dat mag echt niet gebeuren D:

    Exactly! Ik ben echt die-hard Haleb shipper en ik heb een paar traantjes gelaten toen hij naar Ravenswood ging, lololol. Maar als dát gebeurt... Meh.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vraag me af wat Hanna gaat doen als Caleb terugkomt.. Ze is nog altijd samen met Trevor maar toch wat zij en Caleb hadden was speciaal..


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Heeft iemand die nieuwe al gezien?

    Holy shit, wat een mindfuck. Denken jullie dat het Spencers vader is? En toen Ali - A schreef... Idk hoor. En wat is er nog meer gebeurd met haar? Ze verstopt echt iets. Zoveel dingen. x_x Mona is echt een bitch.


    Your make-up is terrible

    Ik ga zo kijken. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Is het raar als ik denk dat Noel Kahn mss iets met Alison's litteteken te maken heeft? En jeez, het is echt alsof Ali haar lesje niet heeft geleerd. Ze manipuleert de meiden nog steeds en eist nog altijd dat ze voor haar gaan liegen. Bitch. Gelukkig is Emily sterker dan vroeger en durft tegen Ali in te gaan.


    -