• Pretty Little Liars.


    Never trust a pretty girl with an ugly secret.



    Pretty Little Liars:


    Oude topics: 1, 2, 3


    Usernaamsverandering graag in het rood doorgeven!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 17:28 ]


    -

    Dat einde was geweldig, het werd tijd dat 'A' terugkwam (: en die blik tussen Caleb en Alison stond me echt niet aan, vraag me af wat dat betekende..
    Ik vond het wel een beetje gewoontjes voor de '100e aflevering die epic ging worden'; maar het einde was awesome


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Sciathan > Lashtons

    Ik heb al best veel langs zien komen dat de honderdste aflevering helemaal niet zo geweldig is als verwacht. Dat vind ik zelf namelijk ook.
    Maar nu vraag ik me dus af of er veel verstopte hints in de aflevering zitten, want we hebben wel een hoop informatie gekregen over het A-team en Spencers vader.
    Het ligt erg voor de hand dat Spencers vader die Bethany vermoordde dus aan de ene kant zou het logisch zijn dat het niet zo was, maar er zijn zoveel andere redenen waarom hij haar wél vermoord zou kunnen hebben. Ik twijfel. Hij heeft er in ieder geval wel iets mee te maken.
    Waar is Caleb al die tijd geweest? Ik dacht dat hij bij dat meisje was (haar naam is me even ontglipt).
    Ik schrok me kapot van het einde.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    En met die Bethany is Radley ineens ook terug, er is echt iets met die instelling.. Ik vind het wel jammer dat het iemand totaal onbekend is die in het graf van Alison blijkt te liggen maar het feit dat ze een Radleypatiënt was maakt het wel interessant... Ik vraag me af wie haar vermoord heeft en waarom. Ik denk eerder Melissa; en wat wist CeCe ervan? In de seizoensfinale van seizoen vier zei ze tegen de politie dat ze wist wie het meisje was.. Dit is echt typisch PLL; 1 antwoord maar daarmee ook duizenden vragen haha


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Aldea schreef:
    Oh My God!



    -dead-


    Holy shit.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Aldea schreef:
    Oh My God!



    -dead-


    Mindblown.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik had even een vraag.

    Een tijdje geleden kon Jenna weer zien. Hoe komt het dat ze plots dan weer blind is?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    Ik had even een vraag.

    Een tijdje geleden kon Jenna weer zien. Hoe komt het dat ze plots dan weer blind is?


    Volgens mij kwam het doordat de operatie toch niet goed gewerkt had. Zoiets, als ik me goed kan herinneren.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 12:23 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Kings schreef:
    Oh My God!



    -dead-


    Say whutt..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Heeft iemand al gekeken? Ik doe 't zometeen, woehoe. *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga nu kijken. ^^

    Ik ga vanavond kijken. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Omg, nieuwe rol in season 5:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb hem gezien!

    Ik vraag me af waarom A na de gezamenlijke sms enkel nog maar naar Ali heeft gestuurd, miss heeft ze inderdaad enkel de meisjes gebruikt om hem of haar naar Alison te brengen of misschien was het 1 groot plan om Alison naar Rosewood te leiden met behulp van de meisjes. A geeft duidelijk aan dat ze, als Alison niet blijft, vermoord zal worden... Het kan zijn dat ze Alison in haar thuisstad wil kwetsen door degene rondom haar pijn te doen?
    Anyway, op een dag zal het feit dat Aria Shanna heeft vermoord wel aan het licht komen.
    En ik vraag me af of Hanna zich op een bepaald punt tegen Alison zal keren of niet...


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ik heb medelijden met Ali, maar tegelijk denk ik ook van: ' eigenlijk verdiend ze dit allemaal wel. Ze was echt een verschrikkelijk mens en ik geloof niet dat ze ooit zal veranderen. Nu doet ze haar best, maar als ze iedereen weer onder haar duim heeft, zal ze weer de oude pestkop Ali die iedereen die niet cool genoeg is, als vuil zal behandelen.
    Die tekeningen van Bethany over Mrs. D is freaky gewoonweg. Ze schildert Ali's moeder als de duivel.


    -