• De site

    Wat is Camp NaNoWriMo?
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000 woorden) tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan één verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kun je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kun je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan word je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kun je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.
    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wilt. Titel en wordgoal mogen ook. ^-^
    Uitleg overgenomen van Yoru uit het eerste topic.

    Vorige topics
    Topic 1

    Deelnemers
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Yoru | SoulKey | -
    10K

    Assassin | Normified | The War
    26K

    Mendelejev | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen
    50K

    Bates | JanaAusten | We Hold On To You
    50K

    Connolly | Cyreon | Feel
    30K

    Parachutes | EmptyStairs | Toren van Illusie • verdieping -22
    30K

    Requille | Vaitille | The Thorns of the Unreal
    30K

    Insurgent | Peblesse | Tormentor
    15K

    Kreynta | Kreynta | Once Upon A Time
    20K

    Emrys | Taraluis | Lilith
    ?K

    Novoselic | Chocolata | -
    ?K

    Knetterdisco | - | -
    10K

    Elvenking | Silverlance | A Game of Chess
    10K

    220912 | Sushita | The Archer Queen
    30K

    Draconian | Delahaye | I'm coming home
    15K

    Foraoise | xSunshineee | Futurum
    15K

    Finley | ZytrateAnatamy | Rebirth
    40K

    Scribe | Vipera | Slaap Lekker
    50K

    Pulsar | DDVO | D-Day to the final battle
    25K

    Opheliac | Lestrange | Apollyon
    15K

    Paenitet | Naille | Possession
    50K

    Aloha | Meteorsea | Synced
    50K

    alae | Sugarflake | Guardian Angel
    30K

    Linger | ElfCitadel | Selcouth
    10K

    DianePie | GwenxVeer | What happened yesterday
    25K

    Eloquentiae | Vivant | DOTD: Light 'Em Up
    10K

    Square | Squares | -
    30K

    Gailybell | - | Lover or Dealer?
    ?K

    WillNotLearn | WillNotLearn | The Seven Sisters
    10K

    DreamerN | DreamerN | The Apostates Virus
    20K

    Quies | Dubio | A roadtrip towards the truth
    30K

    Hybridum | Mikaelson | X
    10K

    H00D | xKooks | You and me should dance together
    50K

    Mylintis | Demesio | Frequent
    10K

    Lilium | LadyMoirae | Maireannach
    20K

    Leshley | Jaimmmy | Beyond this world
    10K

    Caille | Journals | -
    10K

    Idylle | Wygren | Dwalen
    20K

    Dusky | Uniicorn | The Dark Side
    10K


    Word Wars
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kunt zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 22:13 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bates schreef:
    Hoe zijn jullie eigenlijk op de titel gekomen voor jullie verhalen? Ik heb voorlopig wel een titel, maar die begint steeds minder en minder bij mijn verhaal te passen.


    Het is 't 'proces' dat mijn hoofdpersonage doormaakt en haar leven veranderd, dus dat leek me wel passend als titel. c:


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Ik ben zo moe van gisteren, volgens mij kan ik echt niks schrijven vandaag.


    Your make-up is terrible

    Nu vind ik het best wel slecht van mezelf na ik na ruim 2 jaar nog steeds geen goede titel heb, hehe.


    Stenenlikker

    Ik heb mijn titel van The Long Walk Home naar We Hold On To You veranderd. (:


    comfort in c h a o s

    Ik sluit vandaag af met 13002 woorden. Morgen die andere 2k maar (:
    Vandaag in totaal 1981 woorden geschreven. Dat schiet gelukkig al op!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh, mijn titel heb ik zo gekozen omdat de hoofdpersoon 's nachts altijd wakker ligt door gebeurtenissen die zich afspelen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb nog geen titel, dus ik kan echt niets zeggen over hoe ik die heb gevonden. :'D

    En pff, ik heb vandaag stukken minder geschreven dan ik van plan was. Maar goed, het zij zo. Morgen beter.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Urgh, ik heb het hele weekend niks kunnen schrijven omdat ik alleen maar moest werken, en nu baal ik echt. Ik was zo goed begonnen. :c
    Maar ja, ik ga de komende dagen wel weer m'n best doen, want echt veel kon ik hier ook niet aan doen. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh, trouwens, ik verwerk alle meldingen van wijzigingen van usernames etcetera wel in de beginpost, maar ik ga niet iedere keer melden dat ik het heb gezien, want dan spam ik het topic daar een beetje onnodig mee. Als je het idee hebt dat ik iets heb gemist, zeg het dan alsjeblieft gewoon nog een keertje. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Parachutes schreef:
    Urgh, ik heb het hele weekend niks kunnen schrijven omdat ik alleen maar moest werken, en nu baal ik echt. Ik was zo goed begonnen. :c
    Maar ja, ik ga de komende dagen wel weer m'n best doen, want echt veel kon ik hier ook niet aan doen. :/


    In ieder geval is werk een heel goed excuus. Ik heb niet geschreven en eigenlijk ook niets zinnigs daarvoor in de plaats gedaan. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zijn er trouwens nog quizletters zonder cabin of mensen die willen veranderen? Ik zit namelijk in een redelijk stille cabin en wil misschien wisselen voor een andere... En als er quizletters in zitten weet ik dat het sowieso wat minder stil zal zijn ;p


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Square schreef:
    (...)

    In ieder geval is werk een heel goed excuus. Ik heb niet geschreven en eigenlijk ook niets zinnigs daarvoor in de plaats gedaan. D:


    Naahw. ;c Dat komt ook wel weer goed! Daarbij denk ik nog steeds - ondanks dat NaNoWriMo je daar toch best wel toe dwingt - dat je schrijven niet moet forceren. Ten minste, bij mij werkt dat niet. Ik heb echt geluk dat ik gewoon inspiratie heb de heel tijd, want anders zou ik echt niet kunnen schrijven en zou ik mijn goal nooit halen.

    Ik heb daarnet weer even rond de 1000 woorden geschreven. Het is eigenlijk niet zo heel erg dat ik gisteren en eergisteren niet heb geschreven, want als ik vanaf nu zo'n 700 woorden per dag schrijf (en meestal schrijf ik er wel 2000 op een dag) haal ik het al. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Quies schreef:
    Zijn er trouwens nog quizletters zonder cabin of mensen die willen veranderen? Ik zit namelijk in een redelijk stille cabin en wil misschien wisselen voor een andere... En als er quizletters in zitten weet ik dat het sowieso wat minder stil zal zijn ;p


    Ik zit er nog in geen, dus ik zou wel willen (:

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 10:32 ]

    Quies schreef:
    Zijn er trouwens nog quizletters zonder cabin of mensen die willen veranderen? Ik zit namelijk in een redelijk stille cabin en wil misschien wisselen voor een andere... En als er quizletters in zitten weet ik dat het sowieso wat minder stil zal zijn ;p


    Ik vind het eigenlijk wel fijn dat het een beetje rustig is.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Rust kan wel tof zijn maar er moet denk ik een gezond evenwicht zijn tussen té stil en actief, als er helemaal niets wordt gezegd vind ik het een beetje jammer, ervaringen delen over je eigen story maakt deel uit van de hele ervaring vind ik. En het is ook gewoon tof om andere mensen te leren kennen (:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”