• De site

    Wat is Camp NaNoWriMo?
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000 woorden) tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan één verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kun je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kun je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan word je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kun je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.
    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wilt. Titel en wordgoal mogen ook. ^-^
    Uitleg overgenomen van Yoru uit het eerste topic.

    Vorige topics
    Topic 1

    Deelnemers
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Yoru | SoulKey | -
    10K

    Assassin | Normified | The War
    26K

    Mendelejev | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen
    50K

    Bates | JanaAusten | We Hold On To You
    50K

    Connolly | Cyreon | Feel
    30K

    Parachutes | EmptyStairs | Toren van Illusie • verdieping -22
    30K

    Requille | Vaitille | The Thorns of the Unreal
    30K

    Insurgent | Peblesse | Tormentor
    15K

    Kreynta | Kreynta | Once Upon A Time
    20K

    Emrys | Taraluis | Lilith
    ?K

    Novoselic | Chocolata | -
    ?K

    Knetterdisco | - | -
    10K

    Elvenking | Silverlance | A Game of Chess
    10K

    220912 | Sushita | The Archer Queen
    30K

    Draconian | Delahaye | I'm coming home
    15K

    Foraoise | xSunshineee | Futurum
    15K

    Finley | ZytrateAnatamy | Rebirth
    40K

    Scribe | Vipera | Slaap Lekker
    50K

    Pulsar | DDVO | D-Day to the final battle
    25K

    Opheliac | Lestrange | Apollyon
    15K

    Paenitet | Naille | Possession
    50K

    Aloha | Meteorsea | Synced
    50K

    alae | Sugarflake | Guardian Angel
    30K

    Linger | ElfCitadel | Selcouth
    10K

    DianePie | GwenxVeer | What happened yesterday
    25K

    Eloquentiae | Vivant | DOTD: Light 'Em Up
    10K

    Square | Squares | -
    30K

    Gailybell | - | Lover or Dealer?
    ?K

    WillNotLearn | WillNotLearn | The Seven Sisters
    10K

    DreamerN | DreamerN | The Apostates Virus
    20K

    Quies | Dubio | A roadtrip towards the truth
    30K

    Hybridum | Mikaelson | X
    10K

    H00D | xKooks | You and me should dance together
    50K

    Mylintis | Demesio | Frequent
    10K

    Lilium | LadyMoirae | Maireannach
    20K

    Leshley | Jaimmmy | Beyond this world
    10K

    Caille | Journals | -
    10K

    Idylle | Wygren | Dwalen
    20K

    Dusky | Uniicorn | The Dark Side
    10K


    Word Wars
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kunt zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 22:13 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mylintis schreef:
    Even iets heel anders, hoe komen jullie aan de naam van een personage? Ik doe er altijd lang over omdat het zo persoonlijk is en dergelijke, wat me nieuwsgierig maakt hoe dat bij andere mensen is. ^^

    Een oud-teamgenootje heette Keana en ik heb het altijd een prachtige naam gevonden. Nu had ik eindelijk een personage dat Iers was en waar ik het perfect bij vond passen. De andere namen zijn minder zorgvuldig gekozen, behalve Ridge. Die naam past gewoon heel erg goed bij het personage en meestal kies ik voor mijn hoofdpersonages namen die me altijd bijgebleven zijn, of die er gewoon heel goed bij passen, of ik ze nou mooi vind of niet.


    Take risks and conquer your fears.

    Mylintis schreef:
    Even iets heel anders, hoe komen jullie aan de naam van een personage? Ik doe er altijd lang over omdat het zo persoonlijk is en dergelijke, wat me nieuwsgierig maakt hoe dat bij andere mensen is. ^^


    Ik schrijf fanfic, dus voor een deel van de personages hoef ik helemaal geen namen te verzinnen, maar ik heb daar ook altijd problemen mee. Er is een familie van OC's die allemaal nog een naam moeten hebben, net als James en Sirius' baas, want tot nu toe staat er in de eerste twee hoofdstukken steeds [naam baas]. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mylintis schreef:
    Even iets heel anders, hoe komen jullie aan de naam van een personage? Ik doe er altijd lang over omdat het zo persoonlijk is en dergelijke, wat me nieuwsgierig maakt hoe dat bij andere mensen is. ^^

    Bij mij is het meestal meer een gevoel. Ik geef mijn personages een naam die ik vind passen in de 'sfeer' van dat karakter. Vooral wat betreft belangrijke personages ben ik heel erg kritisch in het verzinnen van een naam. Vaak blijven ze heel vaak naamloos (ik heb hele worddocumenten waarin steeds 'blabla' 'random persoon nummer 3' of gewoon '...' in voorkomen) totdat ik een naam bedenk waarbij ik echt een eureka-gevoel heb :')


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Kreynta schreef:
    (...)
    Bij mij is het meestal meer een gevoel. Ik geef mijn personages een naam die ik vind passen in de 'sfeer' van dat karakter. Vooral wat betreft belangrijke personages ben ik heel erg kritisch in het verzinnen van een naam. Vaak blijven ze heel vaak naamloos (ik heb hele worddocumenten waarin steeds 'blabla' 'random persoon nummer 3' of gewoon '...' in voorkomen) totdat ik een naam bedenk waarbij ik echt een eureka-gevoel heb :')


    Dit heb ik ook ja. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik denk dat ik ook een account ga aanmaken :)
    Maar even een paar vraagjes:
    Wat als je je doel niet haalt?
    Post je je verhaal daar ook?
    Wat is een wordwar?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ugh, door mijn afschuwelijke take home tentamen heb ik nog geen letter kunnen schrijven vandaag. Heeft iemand misschien zin in een word war, wat later op de avond, zo rond 21.00? 20.00 ga ik niet halen namelijk...

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 19:55 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    CatchADreamx schreef:
    Ik denk dat ik ook een account ga aanmaken :)
    Maar even een paar vraagjes:
    Wat als je je doel niet haalt?
    Post je je verhaal daar ook?
    Wat is een wordwar?


    1. Dat weet ik eigenlijk niet, volgens mij niet zoveel bijzonders.
    2. Nee, je vult alleen in hoeveel woorden je hebt, of je voert de tekst in en dan worden de woorden daar geteld. Maar het verhaal wordt daar niet gepost.
    3. Tijdens een word war schrijf je een uur (of korter, dat spreek je af met mensen) lang zoveel mogelijk woorden en na afloop kijk je wie de meeste woorden heeft geschreven.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    CatchADreamx schreef:
    Ik denk dat ik ook een account ga aanmaken :)
    Maar even een paar vraagjes:
    Wat als je je doel niet haalt?
    Post je je verhaal daar ook?
    Wat is een wordwar?


    Er gebeurt niets als je het doel niet haalt. Het is gewoon een uitdaging voor jezelf, maar het voelt natuurlijk en stuk beter als je het wél haalt. En verder heeft Dirkje overal al antwoord op gegeven. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Parachutes schreef:
    Ugh, door mijn afschuwelijke take home tentamen heb ik nog geen letter kunnen schrijven vandaag. Heeft iemand misschien zin een word war, wat later op de avond, zo rond 21.00? 20.00 ga ik niet halen namelijk...

    21.00 vind ik prima, tegen die tijd heb ik mijn huiswerk vast wel af (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Misschien dat ik ook aan die van 9 meedoe. Ligt eraan of ik dan niet al in slaap ben gevallen van vermoeidheid (:


    Take risks and conquer your fears.

    Parachutes schreef:
    Ugh, door mijn afschuwelijke take home tentamen heb ik nog geen letter kunnen schrijven vandaag. Heeft iemand misschien zin een word war, wat later op de avond, zo rond 21.00? 20.00 ga ik niet halen namelijk...


    21.00 klinkt goed. Om acht uur ga ik het journaal kijken, dus dan kan ik ook niet. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    9 uur is prima. ;3 Ik was al bang dat iedereen het om 8 uur ging doen, maar toen was ik nog aan het eten.


    Your make-up is terrible

    Doen we dan eigenlijk een heel uur of dertig minuten?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat mij betreft een uur, maar als jullie liever een half uur doen vind ik dat ook prima, dus zeg het maar. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil een uur proberen, maar het kan ook zijn dat ik er al eerder de brui aan geef (:


    Take risks and conquer your fears.