• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:52 ]


    •

    Elvenking schreef:
    Tijd om de nieuwe GoT aflevering te kijken.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Goden, wat heb ik GoT gemist.


    kindness is never a burden.

    Ik wil slaaaaaapen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb net gelezen in de nieuwe chapter (OMYGODSOCOOL) dat Arya Raf the Sweetling doodt, in boek zes dus. Maar in S04E01 heeft ze 'm dus net vermoord? Maar ja, Jaqen had de The Tickler gedood die ze eigenlijk zou doden in die scène. Ze moesten iets. Was wel veel cooler geweest als ze The Tickler had gedood tho:

    It was the easiest thing in the world for Arya to step up behind him and stab him.
    “Is there gold hidden in the village?” she shouted as she drove the blade up through his back. “Is there silver? Gems?” She stabbed twice more. “Is there food? Where is Lord Beric?” She was on top of him by then, still stabbing. “Where did he go? How many men were with him? How many knights? How many bowmen? How many, how many, how many, how many, how many, how many? is there gold in the village?”



    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 15:55 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    The fuck, ga eens iemand slaan met die dronken kop van je. Bahbahbah.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik voel me eigenlijk heel slecht en nutteloos door de Divergent boeken. Wat maakt mijn leven nou uit als je het vergelijkt met de rest van de wereld? Wat maakt het leven van iemand die "minder" is dan mij eigenlijk uit? We streven zoveer naar een goede samenleving, naar het bereiken van iets in je leven, maar wat voor nut heeft dat? De "goede" samenleving is een grap, het goeie zal nooit heersen, maakt niet uit wat men probeert. Er zijn altijd iets slechts zijn wat het tegenhoudt. En wat maakt mijn contributie aan de samenleving nou uit? Het zal binnen een paar jaar vergeten zijn, als iemand me uberhaupt al onthoudt, buiten mijn vrienden/familie kring om dan.
    Wat maakt het uit wie je bent in het grootst van deze wereld? Ook al denken we dat we belangrijk zijn, uiteindelijk zijn we maar een klein planeetje ergens ver weg in het universum en zal men ons vergeten of niet eens opmerken. Dit geldt zowel voor de rest van het universum als ook hier op aarde. We zijn uiteindelijk niks waard, want dat wat we doen/gedaan hebben en zullen doen zal uiteindelijk verloren raken.
    Wat voor nut heeft het dan om ook maar ergens moeite voor te doen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stage is leuk hoor.. Snap niet dat mensen daarom zeuren..
    This zo leuk als ze niet op komen dagen!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dauth schreef:
    Ik voel me eigenlijk heel slecht en nutteloos door de Divergent boeken. Wat maakt mijn leven nou uit als je het vergelijkt met de rest van de wereld? Wat maakt het leven van iemand die "minder" is dan mij eigenlijk uit? We streven zoveer naar een goede samenleving, naar het bereiken van iets in je leven, maar wat voor nut heeft dat? De "goede" samenleving is een grap, het goeie zal nooit heersen, maakt niet uit wat men probeert. Er zijn altijd iets slechts zijn wat het tegenhoudt. En wat maakt mijn contributie aan de samenleving nou uit? Het zal binnen een paar jaar vergeten zijn, als iemand me uberhaupt al onthoudt, buiten mijn vrienden/familie kring om dan.
    Wat maakt het uit wie je bent in het grootst van deze wereld? Ook al denken we dat we belangrijk zijn, uiteindelijk zijn we maar een klein planeetje ergens ver weg in het universum en zal men ons vergeten of niet eens opmerken. Dit geldt zowel voor de rest van het universum als ook hier op aarde. We zijn uiteindelijk niks waard, want dat wat we doen/gedaan hebben en zullen doen zal uiteindelijk verloren raken.
    Wat voor nut heeft het dan om ook maar ergens moeite voor te doen?

    Misschien moet je iets egoïstischer denken en dat je het voor jezelf doet. Zou jij moeite doen om jezelf gelukkig te maken? Zou dat een motivatie zijn om je leven nuttiger te maken? Hoe wil jij op leven terugkijken als je op je sterfbed ligt? Je moet niet zo groot denken, vind ik. Denk eerst aan jezelf, en dan pas aan de rest van de wereld. Als je namelijk niet aan jezelf denkt, maar wel iets goeds doet voor de wereld, lijkt het me niet dat je er zelf gelukkig van wordt.
    Sorry, volgens mij ben ik een filosofische bui, dus daarom dat ik er op reageerde.


    Deep inside, I've never felt alive

    Kobain schreef:
    Goden, wat heb ik GoT gemist.


    Echt hé ? ;D

    'Fine little blade, maybe I'll pick my teeth with it'


    Heerlijk :Y)


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    NotYourHero schreef:
    (...)

    Heerlijk :Y)


    Inderdaad (;


    kindness is never a burden.

    There's something fishy going on.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    There's something fishy going on.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morgen mijn eerste dag dan. Ik weet nog steeds niet of ik nu blij moet zijn of niet. :'D


    :)

    Who the fuck is lisa?!!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Rug, stop alsjeblieft eens met pijn doen +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered