• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:52 ]


    Morticia schreef:
    (...)
    Dan zou ze alsnog enkel voor mij komen. (puh)

    Sure thing. Whatever you want.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ook altijd weer hetzelfde liedje met je. Altijd als we iets vergeten kom je met iets als "Oh, zal ik dan maar eens vergeten eten voor jullie te kopen?". Godverdomme, je bent onze moeder, het is je taak om eten voor ons te kopen. En als je dat niet wilt, vraag ons dan of wij het willen doen voor je! Maar nee, dat doe je niet, want daarvoor ben je weer veel en veel te koppig. Het is altijd hetzelfde gezeik en ik ben er eerlijk gezegt helemaal klaar mee, al heel erg lang zelfs. Het is dat ik niet genoeg geld heb en dat ik studeer in Enschede, maar anders was ik allang op kamers gegaan of bij Nikki gaan wonen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Toch zo hatelijk als mensen me Lotte noemen. Het is Lotta, mensen, met een A! :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil echt de film Divergent nog een keer zien :9~


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Hey, wie denk je wel niet dat je bent? Is het nou echt zo moeilijk om iemand gewoon met rust te laten als ze plezier beleven aan iets dat volkomen onschuldig is, maar wat jij toevallig net niet leuk vindt? Puur het feit dat je vrijheid van meningsuiting hebt, betekent niet dat je er ook ten allen tijde gebruik van hoeft te maken om overal ongevraagd je mening te verkondigen. Laat mensen toch gewoon enthousiast en vrolijk zijn en plezier scheppen in iets zonder daar meteen weer een schaduw overheen te moeten werpen omdat je zelf een humeurige zak aardappelen bent, gdi. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I am no hero
    I can't answer your prayers
    No matter how I feel inside
    I know that nobody cares
    For I am no hero


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stop being so damn handsome ugh

    Daar is de onweer!


    Your make-up is terrible

    Ik hou echt van dit weer. Lekker gezellig binnen. :3


    :)

    Ik wil in bed gaan liggen en hopen dat het onweer snel komt – rot hoofdpijn.


    Pedrad schreef:
    Stop being so damn handsome ugh
    Sorry ;c

    Dit moest gewoon.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik mag daar niet om lachen. :'D


    :)

    Wat mensen ook vertellen wat ze ook me hebben gemaakt.. Ik ga er gelijk van uit dat ze liegen.. Stomme hersens.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ugh, fucking hell, door het weer gaat m'n internet spacey doen. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bliksem, whiii!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov