• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:52 ]


    Ugh, wat een rotverhaal voor Nederlands mondeling. Waarom moet ik nu nét het perverse verhaal krijgen? Smerig, gewoon.


    Deep inside, I've never felt alive

    This movie is awesome


    kindness is never a burden.

    Ik krijg al buikpijn van het idee van therapie. Fuck, geen zin in morgen D:

    Pedrad schreef:
    Ik krijg al buikpijn van het idee van therapie. Fuck, geen zin in morgen D:

    Voor wat het ook is: sterkte! <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ja. Ik weet dat ze kampioen is geworden. Wrijf het er nog maar lekker in dat ik daar had moeten staan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, natuurlijk. Reageer maar gewoon niet terug en wel op anderen. Ik zal je nog eens helpen...


    Your make-up is terrible

    Stiekem, héél stiekem, kick ik vreselijk op horrorfilms. Gimme more!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik mis je.. Een jaar is te kort.. Ik hoef voorlopig geen nieuwe hamster meer..

    Ah, shit. Waarom moeten goede mensen vaak zoveel rotzooi doorstaan? Het is niet eerlijk, en het zorgt er echt voor dat ik me afvraag wat ik in vredesnaam heb gedaan dat ervoor zorgt dat ik het in vergelijking met al die mensen zo verschrikkelijk gemakkelijk mag hebben. Bah, ik zou wel kunnen huilen. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet wel waartoe dit leidt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zo moe, bah. Zelfs slapen geeft geen energie.



    Mertin schreef:
    (...)
    Voor wat het ook is: sterkte! <3


    Dankjewel (flower)

    Het is zo raar dat een klassiek nummer me spontaan laat inzien dat het persoon waar ik zoveel om geef nog steeds mijn leven een ware hell maakte... En gewoon door hem te laten gaan ondanks de pijn ik voel dat ik lanzaam hoe verder het weg raakt en ik nieuwe mensen in mijn leven laat... Ik langzaamaan me eigenlijk gelukkig ga voelen in zekere zin... Zouden dat de medicijnen zijn? Of is dit vanuit mijzelf??


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 10:38 ]


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Ugh die werkmensen zijn nu alweer bezig beneden... Wat betekent dat ik eigenlijk uit bed moet gaan maar ik ben zo moe nog. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga er toch niet mee verder, dus ik ga er ook geen moeite meer in stoppen. Buhbay school.