• De mensen die op Tumblr zitten hebben het de laatste tijd vast weleens langs zien komen: Networks. Van die groepen waar een aantal bloggers voor uitgekozen wordt en het komt erop neer dat de rest "buitengesloten" wordt.

    Duss ik ben nieuwsgierig wat de mensen hier van heel dat concept denken. Zelf vind ik het idee op zich wel leuk en in de networks zelf is het ook altijd wel gezellig, maar het is natuurlijk lullig dat niet iedereen gewoon mee kan doen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik moet eerst al eens googlen wat dat precies was, maar nu ik weet wat het is, besef ik dat ik me er niet zo aan stoor. Eigenlijk kom ik ze ook niet vaak tegen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb dat inderdaad vaak voorbij zien komen, maar ik erger me er niet aan. Ik heb zelf ook totaal niet de behoefte om bij zo'n Network te gaan o.i.d. Mensen doen maar lekker wat ze willen haha.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ja dat valt me ook op! Zeker in de minder grote fandoms, waar ze al met heel wenig zitten, ga je dan ze dan nog is 'groeperen'. Ik vind het nogal raar en nutteloos eerlijk gezegd. Meestal zitten dan ook de gifmakers/editors in zo'n networks.

    Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van Tumblr Networks gehoord, maar als die Networks dus zo exclusief zijn dat het als buitensluiten beschouwd kan worden, heb ik er bij voorbaat al een grondige hekel aan.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van Tumblr Networks gehoord, maar als die Networks dus zo exclusief zijn dat het als buitensluiten beschouwd kan worden, heb ik er bij voorbaat al een grondige hekel aan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb geen idee, nog nooit van gehoord. Waar ik me atm meer aan stoor zijn van die lui in een fandom die zich bij wijze van bijna almachtig claimen en dat ze 't in een bepaald fandom voor het zetten hebben. Flikker toch op.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Ik heb geen idee, nog nooit van gehoord. Waar ik me atm meer aan stoor zijn van die lui in een fandom die zich bij wijze van bijna almachtig claimen en dat ze 't in een bepaald fandom voor het zetten hebben. Flikker toch op.

    Oh daar kan ik ook echt niet tegen, van die mensen die dan doen alsof ze beter zijn omdat ze meer volgers hebben.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wiarda schreef:
    Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van Tumblr Networks gehoord, maar als die Networks dus zo exclusief zijn dat het als buitensluiten beschouwd kan worden, heb ik er bij voorbaat al een grondige hekel aan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nooit van gehoord, misschien zit ik gewoon bij de goede fandoms/goede blogs? 8D Ik volg er toch aantal wat en heb ook een aantal volgers.


    Your make-up is terrible

    Hashirama schreef:
    Ik heb geen idee, nog nooit van gehoord. Waar ik me atm meer aan stoor zijn van die lui in een fandom die zich bij wijze van bijna almachtig claimen en dat ze 't in een bepaald fandom voor het zeggen hebben. Flikker toch op.


    Dit.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Assassin schreef:
    Nooit van gehoord, misschien zit ik gewoon bij de goede fandoms/goede blogs? 8D Ik volg er toch aantal wat en heb ook een aantal volgers.

    Hahah, dat zou wel moeten :')
    Idk ik volg ongeveer 150 mensen en ik heb flink wat volgers maar ik kom er echt iedere dag tegen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ben onderdeel van twee networks, van één er van ben ik mede-eigenaar. Maar dit zijn vooral luxury-blogs die erin zitten. In de ander is gewoon gezelligheid, en niet specifieke blogs.
    Ik erger me er niet aan, hahaha.

    In de RPH community komt dat niet voor zover ik weet, haha. Misschien omdat dat gewoon erg klein is en niet veel mensen een RPH blog hebben.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik zie het weleens langskomen maar ik snap het nooit. Ik bedoel ik snap dat het gewoon een groep bloggers is die over hetzelfde bloggen maar waarom mag de een er wel bij en de ander niet? I mean het is niet alsof al die bloggers elkaar kennen ofzo? Ik vind het een beetje raar.. maar goed, ik denk ook dat het vanzelf weer over gaat


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ja, klopt. Het is vooral ook om followers te krijgen of zoiets, in ieder geval van wat ik er van heb gezien. Dat je elkaar een soort van 'promoot' en zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''