• De mensen die op Tumblr zitten hebben het de laatste tijd vast weleens langs zien komen: Networks. Van die groepen waar een aantal bloggers voor uitgekozen wordt en het komt erop neer dat de rest "buitengesloten" wordt.

    Duss ik ben nieuwsgierig wat de mensen hier van heel dat concept denken. Zelf vind ik het idee op zich wel leuk en in de networks zelf is het ook altijd wel gezellig, maar het is natuurlijk lullig dat niet iedereen gewoon mee kan doen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik had er nog niet eerder van gehoord en er eigenlijk ook niets van gemerkt. Maar als niet iedereen erin mag en er mensen worden buitengesloten vind ik het sowieso geen tof iets.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Occult schreef:
    Ja, klopt. Het is vooral ook om followers te krijgen of zoiets, in ieder geval van wat ik er van heb gezien. Dat je elkaar een soort van 'promoot' en zo.

    True, daar gaat het voornamelijk op. Het promo'en van elkaar en zo op die manier dus meer volgers te krijgen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Occult schreef:
    Ja, klopt. Het is vooral ook om followers te krijgen of zoiets, in ieder geval van wat ik er van heb gezien. Dat je elkaar een soort van 'promoot' en zo.

    In de networks waar ik in zit gaat het vooral om vrienden maken met mensen die dezelfde interesses hebben, en elkaar dan helpen als je dichtbij een follower goal bent.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.