• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Yara Goldfellow /5de jaar/ KissTheRain 1.1
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw: Rowan Baxfiels /KissTheRain
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 9:02 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Capriole schreef:
    [Iemand voor Chase? Hij staat daar ook maar wat te niksen]


    mijn karakters, Ralf + George haten zwadderaars :Y) maar misschien kan George hem/haar tegenkomen en hem/haar uitschelden ofzo xq

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 23:00 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    Twee warmen handen haalde mijn handen voor mijn gezicht weg en even kon ik niet zien wie het was tot degene de tranen van mijn gezicht weg haalde. Het was Ralf.
    ´Ginny.´ ik beet op mijn lip. Ik vond het niet fijn dat hij me zag huilen. Ik wilde niet dat iemand me zo zag. Ik wilde weg kijken maar plotseling voelde ik de twee vertrouwde lippen weer op de mijne en even wilde ik hem weg duwen. Hem beschermen voor mij, maar ik kon het niet. Hij zette zijn handen op mijn schouders terwijl hij de kus beëindigde. Wat mij liet schamen. Het liefst wilde ik weg rennen. Hij voelde zich vast gedwongen om mij te zoenen omdat ik mijzelf zo aanstel. Ik had toch kunnen verwachten dat ik niet goed genoeg was?
    ‘ik hou van je, en als je nu gaat beweren dat ik je haat voor.. niets, dan heb je het totaal mis.’
    Ik wilde weg kijken maar hij zat volledig voor me waardoor er geen ontkomen aan van zijn blik was. Waarschijnlijk hield hij alleen van mij als ‘zijn kleine zusje.’ Dat kon toch?
    ‘je bent een hele leuke, prachtige meid, dat weet je, je weet dat ik dat ook van je vind.’
    Ik keek in zijn ogen maar ik besloot maar naar beneden te kijken. Naar onze voeten. Het was veel makkelijker dan de traan die over zijn gezicht rolde te zien. Waarschijnlijk was dat omdat ik weer de lastige Ginny was. De Ginny die niemand mocht. Maar ik nam ze dat niet kwalijk. Ik walgde ook van mijzelf. Sinds Vilijn mijn ogen geopend had durfde ik zelfs niet meer in de spiegel te kijken.
    ‘Maar als je nu niet die verdrietige emotie niet weg haalt, en tegen me zegt dat je houd, zorg ik er hoogstpersoonlijk voor dat je voor vandaag nog in het team komt, en vandaag de beste dag van je leven word..’
    Mijn mond ging een stukje open terwijl ik ongelovig naar hem keek en meteen een kus op mijn voorhoofd voelde. Ik keek echter weer naar beneden terwijl schaamte de overhand over mij nam.
    ‘Ralf, je hoeft dat niet te zeggen. Ik weet heus wel dat ik niet goed genoeg zou zijn- ik ben lelijk. Een monster.’ Ik beet op mijn lip om de tranen tegen te houden. Nooit had ik dit bekend tegen iemand. Hoe ik mijzelf eigenlijk voelde over mijzelf.

    Sooreehh nog even wat dramaa ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 23:04 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Capriole schreef:
    [Iemand voor Chase? Hij staat daar ook maar wat te niksen]


    Je mag Campbell lastigvallen :P ik laat hem wel wegglippen en dan kan je hem stalken >:) hij komt van Klammfels en hij is de aankomende zwerkbalspeler van Bulgarije (hij is een 'national.') dus iedereen kent hem :p je kan hem dus lastigvallen? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    alright, zal meteen beginne schrijven :)

    Leora schreef:
    (...)

    Je mag Campbell lastigvallen :P ik laat hem wel wegglippen en dan kan je hem stalken >:) hij komt van Klammfels en hij is de aankomende zwerkbalspeler van Bulgarije (hij is een 'national.') dus iedereen kent hem :p je kan hem dus lastigvallen? ^^


    en dan verlaat je Georgie, pfuh, ik snap het al (baby)

    ghehe, maakt niets uit, Georgie kan nog altijd personen lastigvallen net als wat hij bij @phoenix deed x)

    edit : caaamp, je weet dat ik je heb gewaarschuwd over zwadderaars :O

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 23:10 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    en dan verlaat je Georgie, pfuh, ik snap het al (baby)

    ghehe, maakt niets uit, Georgie kan nog altijd personen lastigvallen net als wat hij bij @phoenix deed x)

    edit : caaamp, je weet dat ik je heb gewaarschuwd over zwadderaars :O


    Auch maar Camp en Draco worden vrienden D: (draco is Linde.)

    Enneh jij liet Camp alleen!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Hij schudde mijn hand en daar was ik opgelucht om. Het zou pas wezen als hij me afwees.
    ‘George Weasley, pas op als je me ooit zoekt, en je komt iemand tegen die exact hetzelfde is net als mij, dat ik dat niet ben maar mijn broer, Fred.’ Zei hij waarschuwend. HIj klopte op mijn schouders en ik knikte begrijpend. ‘Okay, dat is lastig.’ Meende ik. Ik zou hem dus nooit durven aan te spreken, dat wist ik nu al. Straks haatte zijn tweeling broer me en dat zou pas een fiasco worden. Waarschijnlijk had Karkarov toch al leerlingen voor mij uitgeselecteerd waar ik mee om mocht gaan en wie niet.
    ‘als je me zoekt, ik bel bijna altijd of in de common room, of bij het zwerkbalveld, want je wilt ons niet zien buiten die kamer.’ Even wilde ik vragen waarom niet maar meteen verlamde hij een jongen. Zou hij mij dan ook verlammen? Ik durfde het enigszins niet te vragen omdat ik wel merkte dat er ogen naar mij staarde. Altijd als dit gebeurde kon ik niks zeggen en kreeg ik een vluchtdrang.
    ‘als ik jou was zou ik geen een woord zeggen tegen de zwadderaars. Die zijn namelijk veels te laag voor iemand als een beste speler van heel Klammfels, namelijk jij..’
    Ik beet op mijn lip. Zwadderaars.. daar zou ik mee om moeten gaan van Karkarov. Dat kwam omdat ze net zoals leerlingen van Klammfels waren. De meeste van Zwadderich waren jeweetwel aanhangers en dat moest ik eigenlijk ook zijn, alleen faalde ik daar in wat mijn broer en moeder altijd bij mij instampte.
    ‘en als je voor wat meer lol en spanning zoekt, kom met ons mee naar de zwerkbalveld.’
    ‘Dankjewel voor je voorstel.’ Zei ik met een glimlach. Eigenlijk wilde ik het liefst zeggen dat ik nu wilde gaan- rekenend dat er niemand zou zijn maar de woorden verlieten mijn lippen niet.
    ‘Ik zie je wel in de great hall, fijn je te leren kennen.’ Ik wilde hem tegenhouden maar in plaats daarvan draaide ik me om terwijl ik leerlingen naar mij zag kijken.
    Mijn adem ging jachtig op en neer terwijl het bijna voelde alsof ik flauw ging vallen. Snel liep ik weg op zoek naar Karkarov of andere leerlingen van Klammfels maar voordat dat lukte botste ik tegen iemand op.

    Iedereen die het leuk vind mag inspringen :p tegen wie hij ook opbotst XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Auch maar Camp en Draco worden vrienden D: (draco is Linde.)

    Enneh jij liet Camp alleen!


    omdat hij je alleen hielp met je probleempje ^^ dus Georgie is achtergelaten.. wie wilt hem :') ik heb een Georgie in de aanbidding, net verkocht en weer helemaal nieuw xq en hij is GRATIS

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 23:24 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    ‘Ralf, je hoeft dat niet te zeggen. Ik weet heus wel dat ik niet goed genoeg zou zijn- ik ben lelijk. Een monster.’ Mijn kaak viel open en heftig begon ik met mijn hoofd te schudden. Waarom dacht ze dat.
    ‘nee, nee natuurlijk niet Gin!’ riep ik.
    ‘je bent de prachtigste meid die ik ooit heb gezien. Van binnen en buiten, waarom in Merlijns naam zou ik zo over jou denken?’ ik zucht even en kwam dichterbij haar zitten.
    ‘Luister Gin, als je je echt niet goed in je vel voelt na die kus van daarnet, kunnen we het vergeten. Maar ik wil het niet vergeten. Ik vind je leuk, meer dan een ander, en dat meen ik echt. We kunnen samen alles ondergaan.’
    Ik stond op en stak mijn hand naar haar uit, hopend dat ze het vast zou gaan pakken.
    ‘als je nu met me mee komt, weet je dat ik je nooit alleen zou gaan laten, en dat beloof ik.’ Ik liet mijn scheve, wat slappere lach zien en hoopte vurig dat ze me geloofde en mijn hand vast zou pakken, wanneer maakt me niet uit. Ik wil dat alles weer goed is, het verscheurd mijn ziel, haar tranen en droevige blik. Ik wil niet eens denken hoe ik het kan overleven zonder haar, ze heeft me nodig, net zo veel als dat ik haar nodig heb. Ik hou van haar.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Chase Alexander Roberts | Slytherin | 7th year
    Na nog een tijdje wachten, waren de leerlingen van Klammfels aangekomen. "Het zijn natuurlijk weer de vrouwen die op zich laten wachten", zei iemand in de groep lachend. Iedereen lachte wel even mee, maar bij mij kon er slechts een grijns vanaf. Blijkbaar vond iedereen één bepaalde student van Klammfels erg interessant. Ik liet iedereen even begaan, maar begin zelf toch wat nieuwsgierig te worden. Toen iedereen wat aan de kant was gegaan, kon ik hem beter bekijken en zag ik dat het Campbell Saunders was, een van de nationals van het zwerkbalteam van Bulgarije. Hij stond met een Weasley te praten, dus wendde ik mijn blik af. Ik zei gedag tegen de rest van de groep, die alweer diep in gesprek waren, en begon wat rond te lopen. Voor ik het wist botste ik tegen iemand op. "Hé kan je niet uitkijken!" zei ik kwaad, tot ik mijn blik naar de persoon toe liet glijden en zag dat het Campbell was. Ik kuchte even, ik zou hem misschien maar beter te vriend houden, leerlingen van Klammfels zijn toch best vergelijkbaar met Slytherins. "Dat is misschien niet meteen een gepaste begroeting. Welkom op Hogwarts", zei ik en stak mijn hand uit naar hem.

    oeeeh, ik heb een perfecte idee (duivel)

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 23:26 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    oeeeh, ik heb een perfecte idee (duivel)


    WAT!? en ik ga trouwens reageren ! OP IEDEREEN >:O


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    WAT!? en ik ga trouwens reageren ! OP IEDEREEN >:O


    je ziet wel na je reactie van Campie >:] ik wil niet dat George zo makkelijk van hem afkomt, ik ga het wat op een George-manier aanpakken en dan pas is hij weg :') en dan kan Campie George wat uitschelden en kan hij eindelijk rustig een vriendschap opbouwen met Chase ^^ gheheheh....


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    je ziet wel na je reactie van Campie >:] ik wil niet dat George zo makkelijk van hem afkomt, ik ga het wat op een George-manier aanpakken en dan pas is hij weg :') en dan kan Campie George wat uitschelden en kan hij eindelijk rustig een vriendschap opbouwen met Chase ^^ gheheheh....


    Campbell heeft niks tegen George.. hij is gewoon verplicht naar Karkarov te luisteren.. hij kan wel vrienden met hem zijn maar dan waar Karkarov nietb ij is en zijn Klammfels-vrienden net zoals Campbell met de IceHounds


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya