• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Yara Goldfellow /5de jaar/ KissTheRain 1.1
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw: Rowan Baxfiels /KissTheRain
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 9:02 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    Als je meekomt kunnen we samen brooke redden, en omdat campbell george opeens gaat volgen acan chase ons volgen en dan eindigen we allemaal bij het zwerkablveld, ghihi, improvisatie heerst :Y)


    OK wacht ff even mijn post veranderen!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    welke kleur ogen had Ralf ookalweer? was het niet groen ofzo?


    Grey like a full moon]

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 0:05 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Allemaal voor het toernooi, het gaat pas echt druk worden als Beauxbatons hier ook is.’ ik knikte maar zelf was ik nooit op een daar van gevallen. Klammfels had meer contact met Beauxbatons dan met Zweinstein. Daarom kende ik daar een paar leerlingen van.
    ‘Ik veronderstel dat jij je wel gaat opgeven, anders zou je hier nu niet zijn’ ik deed mijn mond open om te antwoorden maar deed hem weer dicht. Het ging langzaam naar het onderwerp wat mij angstig maakte. Het toernooi. Ik moest meedoen of ik wilde of niet. Dat had Karkarov al duidelijk gemaakt in Klammfels. Voordat ik echter antwoord moest geven werd Chase omver geblazen. Verbaasd keek ik naar de persoon en tot mijn verbazing zag ik George Weasley, alweer.
    ‘Hopelijk komt het hierna beter binnen in je, alle afdelingen haten de zwadderaars.’
    Ik beet op de binnenkant van de wang. Ik was hier nog geen 10 minuten of ik was al in een ruzie betrokken waar ik niet in wilde komen. Konden ze gewoon niet allemaal vrienden zijn, zodat alles een stuk makkelijker was? Ergens wilde ik George volgen maar ik wist dat als ik dat zou doen Karkarov boos op mij zou worden. George was een Gryffindor en Karkarov mocht ze niet. Dat had hij met klem gezegd. ‘Gaat het?’ vroeg ik op een typische Klammfels en Slytherins manier. Niet al te bezorgd. Toch kon ik het niet nalaten om naar George te kijken die op leek te gaan in de menigte. Was ik hem een verklaring schuldig? ‘Wacht even.’ Zuchtte ik. Ik liep weg en meteen kwam er een menigte op mij af.
    ‘Campbell Saunders, mag ik een handtekening?’ giechelde een meisje.
    ‘Campbell, Campbell.’ Overal hoorde ik mijn naam en het verstikte mij. Ik liep door ze heen totdat er eindelijk een ruimte kwam. Ik had mijzelf waarschijnlijk nu niet erg geliefd gemaakt waar Karkarov boos om zou worden maar toch. Ik rende richting de roodharige jongen toe die over de gazonnen van Zweinstein liep. Al gauw had ik hem ingehaald. Ik moest zo vaak hardlopen of rennen voor de zwerkbaltrainingen. Die waren eenmaal zwaarder dan die van scholen-zwerkbal.
    Ik bleef naast hem lopen geen idee wat ik moest zeggen.
    ‘Ben je boos op me?’ vroeg ik uiteindelijk toch maar om de stilte te verbreken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    ‘nee, nee natuurlijk niet Gin! je bent de prachtigste meid die ik ooit heb gezien. Van binnen en buiten, waarom in Merlijns naam zou ik zo over jou denken?’
    Ik hoorde hem zuchten en ik begreep als hij moe van mij werd. Ik werd zelfs moe van mijzelf. Ik voelde hoe hij dichter bij mij kwam zitten en zijn geur was verslavend die ik opsnoof.
    ‘Luister Gin, als je je echt niet goed in je vel voelt na die kus van daarnet, kunnen we het vergeten. Maar ik wil het niet vergeten. Ik vind je leuk, meer dan een ander, en dat meen ik echt. We kunnen samen alles ondergaan.’ Ik beet op mijn lip. Zijn woorden waren zo lief. Ik verdiende hem niet, dat wist ik zeker. Marten had dat ook zo vaak tegen mij gezegd. Ondanks alles maakte zijn woorden en zijn geur mij week en bezorgde mij kriebels in mijn buik en het liefst drukte ik mijzelf tegen hem aan en liet ik hem nooit meer los en drukte ik mijn gezicht tegen zijn borstkast aan zodat ik de wereld niet hoef te zien. Enkel hem.
    Hij stond op en even dacht ik dat hij weg zou lopen maar hij stak zijn hand uit.
    ‘Als je nu met me mee komt, weet je dat ik je nooit alleen zou gaan laten, en dat beloof ik.’
    Ik beet op de binnenkant van mijn wang. Ondanks alles koos ik voor de egoïstische kant. Ik had hem nodig. Ik kon niet zonder hem. Ik pakte zijn hand aan terwijl ik nog leek te twijfelen over mijn beslissing. Niet dat ik twijfelde dat ik bij hem wilde zijn, maar ik zou hem kapot maken. Dat wist ik zeker.
    Ik keek op in zijn mooie grijze ogen die me aan de volle maan deden denken terwijl mijn hand nog verstrengeld was met die van Ralf. Ik keek ernaar en keek weer terug naar Ralf.
    ‘Je hebt een rare effect op me. Ik hou van je Ralf.’ Fluisterde ik zachtjes. Enigszins bang dat hij het zou horen.

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 0:21 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny saunders x'D als ik jou was zou ik even je ginny post doorlezen, maar laat het staan, het klinkt zo vreemd en grappig :')


    Ralf maakt niet uit wat ginny saunders bij hem kan uithalrn, of het nou zijn hard breken is of ieta dergelijks, hij heeft haar hand vast, en nu gaat hij die ook niet meer loslaten (:

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 0:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    Ginny saunders x'D als ik jou was zou ik even je ginny post doorlezen, maar laat het staan, het klinkt zo vreemd en grappig :')


    Ralf maakt niet uit wat ginny saunders bij hem kan uithalrn, of het nou zijn hard breken is of ieta dergelijks, hij heeft haar hand vast, en nu gaat hij die ook niet meer loslaten (:


    Haha oops ik ga het veranderen, zijn er nog meer fouten? DX

    Omfg. ik wens dat ik Ralf had in mijn leven <3 He is so cute :x Shit ik moet bij Campbell blijven. Wacht maar die word ook nog uber cute x.o'
    Shiii zo lief <3 nooit meer loslaten :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ghehe, jij blijft bij je campie, ik heb Ralf lekker puh :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    Ghehe, jij blijft bij je campie, ik heb Ralf lekker puh :'D


    Deal ik heb hem nu gefaceclaimed als PF :D he is so hot ... Zwijmel ^^

    Maar! ga reageren :< ik wacht met smart op je post(en) XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Ik was bijna bij het zwerkbalveld, tot ik voetstappen achter me hoorde. Ik draaide me om en verwachtte deels de zwadderaar, maar het was campbell. Ik tok mijn wenkbrauwen op, wachtend op wat hij te zeggen had.
    ‘Ben je boos op me?’
    Ik fronste mijn voorhoofd en schudde mijn hoofd.
    '..waarom zou ik? Ik ben niet diegene die mezelf omlaag duw en naar de duistere kant ga, het is je eigen keuze of je een giftige slang wilt zijn of een betrouwbare leeuw, maar ik heb je gewaarschuwd.' Neutraal tilde ik mijn schouders op en zuchtte.
    'Ik heb je te snel geoordeeld, je bent denk ik gewoon net als de andere studenten van klammfels.' Mijn neutrale blik veranderde in een grin en ik gaf hem een stomp op zijn schouder.
    'Maar he, jij bent wel de stoerste met je zwerkbalreputatie, en ik weet zeker dat alle zwadderaarse meisjes, zowel de jongens van je zullen smullen.'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Damm, zus in kamer ;(


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    Damm, zus in kamer ;(


    AUCH :x doe George na, you can do it XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Hij schudde zijn hoofd en even leek alles goed en kon ik opgelucht zuchtte totdat hij weer begon te praten; '..waarom zou ik? Ik ben niet diegene die mezelf omlaag duw en naar de duistere kant ga, het is je eigen keuze of je een giftige slang wilt zijn of een betrouwbare leeuw, maar ik heb je gewaarschuwd.' Hij haalde zijn schouders op en ik zuchtte.
    'Ik heb je te snel geoordeeld, je bent denk ik gewoon net als de andere studenten van klammfels.'
    Ondanks alles stak zijn opmerking me. Ik was totaal anders maar waarom zou het me uitmaken wat iemand denkt die ik net ken? Hij gaf een stomp op mijn schouder.
    'Maar he, jij bent wel de stoerste met je zwerkbalreputatie, en ik weet zeker dat alle zwadderaarse meisjes, zowel de jongens van je zullen smullen.'
    Ik beet op de binnen kant van mijn wang.
    ‘Kunnen we gewoon niet…’ ik zweeg weer en dacht wanhopig na. ‘Kunnen we gewoon niet allemaal vrienden zijn. Ik heb niks tegen jou of hun ik ken ze niet eens.’
    Ergens hoopte ik dat hij niet zoals iedereen zou zijn om mij enkel en alleen te beoordelen voor mijn zwerkbalreputatie. Iedereen deed dat en ik dacht enigszins dat hij daarin anders was maar ook ik had het mis.
    Waarschijnlijk had hij me niet eens aangesproken als hij niet wist wie ik was. Ik zuchtte.
    ‘Ik kan niet kiezen tussen Zwadderaars of de andere afdelingen hier. Mijn schoolhoofd wil dat ik met ze omga net zoals mijn mede studenten, maar dat betekend toch niet dat ik niet met beide om kan gaan, toch?’ zei ik als poging mijn daad te verlichten. Ik wilde ergens juist bevriend met George Weasley raken. Alles om ver van mijn mede-studenten te zijn en alle sensationele fans die mij verstikte.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Als jullie met zo'n hele menigte op Brooke af gaan rennen en springen zou ze echt zo snel zelfmoord plegen, in een seconde. Is het mogelijk dat iemand Avada Kedarva op zichzelf gebruikt?]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Matthew Wood

    ' 'Hoe is je vriendin eigenlijk van karakter?'' vroeg Allison en ze sprong op mijn rug. Een 'Pwoef' verliet mijn mond. Ik wilde net antwoorden maar ze begon al te ratelen. ''Is ze aardig,spontaan? Zou ik met haar om kunnen gaan? Zou ze me stom vinden? Is ze mooi? Wat een domme vraag natuurlijk is ze mooi.'' en ze ging verder:''Sorry. Ik praat weer te veel zeker.'' Een grinnik verliet mijn lippen. "Ze kan bij onbekenden verlegen of gemeen zijn,dat laatste deed ze eerst bij mij, maar ik vroeg om een kans. En die kreeg en heb ik. Als je bevriend met haar bent dan zal ze sterven om jou te redden. En kun je veel lol beleven met haar en ze is ook wel moedig. Maar ook arrogant eerlijk gezegd. En jullie mogen elkaar vast wel kleine vriendin. Je moet weten dat de meiden van Beauxbatons glamourgana bloed hebben dus ze is mooi. En anders sowieso. Maar he, er zijn ook mooie meisjes op deze school. Zoals jij." vertelde ik, en bij het laatste grijsde ik. Ik merkte dat Allison druk en vrolijk was want ze begon met mijn krullen spelen, en dat vond ik niet erg leuk als mensen dat deden. Maar op het moment kon ik het van Allison hebben. Ik liep met haar nog op mijn rug naar buiten om op de komst van Beauxbatons te wachten.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [De Beauxbattons kunnen nu ook wel arriveren, want de Klammfels zijn er ook al :)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''