• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:42 ]


    Credendo Vides

    Daario schreef:
    (...)
    Ik zou het uitermate stom vinden als Robin zonder blikken of blozen nu weer verder gaat met Marian.


    Dan kunnen ze erop rekenen heel veel haat te ontvangen, want dat zou echt harteloos zijn.
    Maar goed, het is dus al zo goed als zeker dat Regina actie gaat ondernemen met als handlanger Sidney Glass... Ben ergens wel benieuwd hoe ze hem weer in de serie gaan gebruiken met hem being another genie, zou hij ook uit Akrabah komen zoals Cyrus en zijn broers? Etc.


    Credendo Vides

    Ik moest net echt zo hard lachen om wat Sean (Robin Hood in Once Upon A Time) over Robbie (Peter Pan in Once Upon A Time) schreef. Zogenaamde fangirl.

    Daario schreef:
    Ik moest net echt zo hard lachen om wat Sean (Robin Hood in Once Upon A Time) over Robbie (Peter Pan in Once Upon A Time) schreef. Zogenaamde fangirl.



    Hahahahaha!!!!!!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||



    Daario schreef:





    Hahaha. Het is wel waar, ze gebruiken een andere acteur en dat is best wel raar...

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:16 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik las op het internet dat Maleficent een major arc story krijgt in de tweede helft van seizoen 4... Ergens hoop ik echt dat dit waar is (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik las op het internet dat Maleficent een major arc story krijgt in de tweede helft van seizoen 4... Ergens hoop ik echt dat dit waar is (:


    Me too. Ik ben altijd al nieuwsgierig geweest naar haar verhaal.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    En twee nieuwe promo's voor seizoen 4, wel, het zijn meer teasers...




    Ik had echt zo'n 'Winter is Coming' moment toen ze 'Winter is early' zeiden.


    NOG 26 DAGEN !!!! :D


    Credendo Vides

    Ik ben echt zo ontzettend benieuwd. De promo is zo spannend!

    "Here we go again." "Really?" Haha geweldig!
    Ik ben benieuwd, heb nu volledig seizoen 3 gezien ^^
    Ik vind het wel erg voor Regina... Blijkbaar is haar dan toch geen happy ending gegund..


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Mweh. Ik haat wachten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Mweh. Ik haat wachten.

    Mwahaha, ik heb een red leather-ish jacket (: Ik voel een Emma Cosplay voor me aankomen.... x)
    ~Foto komt nog, denk ik.~


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Mwahaha, ik heb een red leather-ish jacket (: Ik voel een Emma Cosplay voor me aankomen.... x)
    ~Foto komt nog, denk ik.~


    Oehh nice (:
    Ik wil er ook graag een :$

    (FOTOOO (lol))


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Nieuwe Promo :

    Zie ik hier een awesome Belle en het beest reference - although they are beauty and the beast.... x)
    She in a Yellow-ish dress en Rumpel is wearing the Blue beast outfit, and they are dancing!!! :3



    Foto van mijn jas komt nog (;

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 16:04 ]


    Credendo Vides