• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:42 ]


    Credendo Vides

    Wauw, ja! Hehe. I'd like to see them dance. :'3
    En je zou Emma moeten cosplayen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zoals beloofd een foto; Het light valt hier nu wel een beetje apart op... Maar alsnog x)


    Credendo Vides

    Nice, ik had er al een tijdje eentje, maar die is meer bordeauxrood achtig iets... iig niet echt rood rood :')


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    Nice, ik had er al een tijdje eentje, maar die is meer bordeauxrood achtig iets... iig niet echt rood rood :')


    Maar het jasje van Emma is ook niet altijd rood rood (;



    Zoals je ziet is het ook vaak gewoon een ander jasje, met allemaal een beetje een andere kleur rood. (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Zoals beloofd een foto; Het light valt hier nu wel een beetje apart op... Maar alsnog x)



    Oehh nice (:


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Ik ben nu bezig met seizoen 1 (over de helft in minder dan een week :Y)) en ik vind het helemaal geweldig


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nog twee weeeeek. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ga een week moeten wachten voor ik de aflevering kan zien...
    #frustraties


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik ben echt zo benieuwd. De spoilers beloven tot nu toe veel goeds!

    Zou er eigenlijk trouwens al niet een episode preview moeten zijn? Of is dat toch nog te vroeg (A)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 10:10 ]


    Credendo Vides

    Welke personages missen jullie het meest? (die er niet meer inzitten :p)

    Misschien wel lief om in een spoiler te antwoorden. Ik mis Peter Pan... en Neil inmiddels ook wel een klein beetje. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Welke personages missen jullie het meest? (die er niet meer inzitten :p)

    Misschien wel lief om in een spoiler te antwoorden. Ik mis Peter Pan... en Neil inmiddels ook wel een klein beetje. :/


    I really miss Pan too! En ergens mis ik Graham ook wel... x) Verder... Hhmm... Even nadenken... Ergens ben ik ook benieuwd wat er nou precies met de lost boys gebeurd is.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    I really miss Pan too! En ergens mis ik Graham ook wel... x) Verder... Hhmm... Even nadenken... Ergens ben ik ook benieuwd wat er nou precies met de lost boys gebeurd is.



    Graham was gewoon sexy as fuck <3 hij schijnt te zien zijn in flashbacks dit seizoen... SCHIJNT... beter komt hij terug...
    Ik mis Cinderella, wat is er met haar gebeurd? En waar is Mulan als ze bij de groep van Robin was aangesloten...

    Ik vergat het nog te zeggen, maar die jas ziet er echt heel gaaf uit, Nathalie! Ik ben jaloers. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    WenseKronik schreef:
    (...)


    Graham was gewoon sexy as fuck <3 hij schijnt te zien zijn in flashbacks dit seizoen... SCHIJNT... beter komt hij terug...
    Ik mis Cinderella, wat is er met haar gebeurd? En waar is Mulan als ze bij de groep van Robin was aangesloten...


    Ik vroeg me hetzelfde af over Mulan..
    En ik mis Graham ook wel en Pan (:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”