• Jaja, nog minder dan een maand en dan is het zover voor alle eindexamenklassen van Nederlands: Het centraal eindexamen!

    Zie hier voor de roosters van dit jaar.

    Wij zijn gisteren begonnen met de examentrainingen en vrijdag hebben we onze LSD (laatste schooldag). Hoe staan jullie ervoor?


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh , volgens mij had ik nog iets geluld over vraag en aanbod van arbeid. Geen idee meer :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hoeveel punten had je eigenlijk ongeveer?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Had er iemand van de Havo vandaag Aardrijkskunde? En zo ja, hoe ging hij bij jullie?


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Kairos schreef:
    Hoeveel punten had je eigenlijk ongeveer?


    Wow geen idee, ik gok ongeveer 40. Iets meer dan dat. Jij?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Altaria schreef:
    Had er iemand van de Havo vandaag Aardrijkskunde? En zo ja, hoe ging hij bij jullie?

    Ja, ik had Aardrijkskunde en... het ging.
    Ik weet het niet zeker, want ik kijk niets na, maar het was een redelijk lastig examen.
    Toch denk ik wel dat ik een voldoende heb. :')
    Hoe ging het bij jou dan?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Donaghy schreef:
    (...)
    Ja, ik had Aardrijkskunde en... het ging.
    Ik weet het niet zeker, want ik kijk niets na, maar het was een redelijk lastig examen.
    Toch denk ik wel dat ik een voldoende heb. :')
    Hoe ging het bij jou dan?


    Geen idee... Hij was apart. Ik vond de examens die ik had gemaakt makkelijker... Ik hoop dat ik in iedergeval een vijf heb..


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Disclaimer schreef:
    Hoe ging Engels vandaag bij de mensen van HAVO? :'D[/quote

    Engels was zo enorm makkelijk. Zat nog te kijken of het geen vmbo examen was, haha xD Hij was echt heel simpel. De oefenexamens waren echt veel lastiger! Maar ik klaag niet hoor. Vond het alleen maar fijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nu een soort notefolio op mijn GR gooien :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Altaria schreef:
    (...)

    Geen idee... Hij was apart. Ik vond de examens die ik had gemaakt makkelijker... Ik hoop dat ik in iedergeval een vijf heb..

    Ik vond wel dat er veel inzicht vragen in zaten, wat mij wel meer VWO lijkt dan Havo. Maar goed.

    Ik hoop het ook voor je! (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Wat een geweldig fijn weer voor tijdens de examenweek.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kairos, had jij nou ook moeite met geschiedenis? Want ik zie net dat er 28 vragen zijn en bij de laatste vragen zitten er veel die veel punten waard zijn. Kijk maar. Dus dat is wel handig om te weten, voor het geval je in tijdnood raakt oid (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heeft iemand misschien tips voor wiskunde?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Davern schreef:
    Heeft iemand misschien tips voor wiskunde?


    Gooi shit in je rekenmachine, blijf oefenen oefenen oefenen en zorg dat je weet waar alles op je rekenmachine zit.
    Kijk nog eens youtube filmpjes over dingen die je niet goed snapt (: (Geldt denk ik wel voor alle wiskunde vormen)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Davern schreef:
    Heeft iemand misschien tips voor wiskunde?


    *Oefen veel examens, evalueer je fouten en pas deze niet meer toe.
    *Schrijf op hoe je aan je antwoord bent gekomen. In feite, gebruik geen kladpapier, maar doe alles op je blad.
    *Schrijf vergelijkingen volledig op, daar krijg je ook punten voor.
    *Begin met alles op te schrijven wat je weet. De lege formule die gegeven is, gegevens die je moet invullen.
    *Als je met het GR doet, schrijf alles stappen op. Meestal is plot, calc, *whatever* genoeg, maar vergeet het.
    *Gebruik de goede letters. Als er gegeven wordt F(t)= 6t + 3 werk dan niet met x en y, maar met F en t.
    *Let op eenheden, geef altijd de eenheden als die in de opgave gegeven zijn. Soms is alleen een uitkomst met getal niet genoeg. Dus als de vraag is hoeveel minuten, dan moet de uitkomst .. minuten zijn.
    *Gebruik haakjes. >< (Met de groeten van mijn wiskundeleraar. ^^)
    *Bij een parabool zijn er twee waarden, geef deze, ookal is er maar een nodig.

    Dat is alles dat ik weet. Succes.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Voor zulke shit krijg je ook al 1 punt: Het aantal vrienden X dat wordt opgeroepen, is binomiaal verdeeld met p =1/3 en n =3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.