• Jaja, nog minder dan een maand en dan is het zover voor alle eindexamenklassen van Nederlands: Het centraal eindexamen!

    Zie hier voor de roosters van dit jaar.

    Wij zijn gisteren begonnen met de examentrainingen en vrijdag hebben we onze LSD (laatste schooldag). Hoe staan jullie ervoor?


    Deep inside, I've never felt alive

    Jafar schreef:
    (...)

    Ja, niet heel moeilijk of zo, maar wel lang. Zoals ik al zei, kon niet nakijken en had heel kort voor vraag 27. Maar weet wel al dat ik vraag 9 iig goed heb, want een vriendin ging die meteen opzoeken en zei het antwoord, dus sws 5 punten binnen ^^

    En ik heb geen zin in bio. Ik vind 3 en half uur achter elkaar vragen maken eigenlijk bij geen enkel vak leuk genoeg om er zin in te hebben :')

    Haha, het moet je interesseren. Als het alleen maar milieu en atmosfeer/biosfeer/levensgemeenschappen-vragen worden dan word ik er ook niet heel erg blij van, moet ik zeggen (;


    Deep inside, I've never felt alive


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kairos schreef:
    Ik krijg het bij geschiedenis nooit voor elkaar om lange antwoorden op te schrijven, terwijl sommige mensen echt een half a4'tje vullen met één antwoord en ik schrijf dan maar 5 regels op ._.

    Kort opschrijven is ook een kunst :Y) Ik weet niet of jij beter bent in de Republiek of de VS, maar het examen begint met de Republiek (chronologisch) en dan de VS (chronologisch). Dus ik ben bijvoorbeeld beter in de VS en begin dus gewoon halverwege het examen, haha, zodat ik daar meer tijd voor heb en dan de Republiek nog (: Misschien werkt dat bij jou ook wel beter.

    Ik sla trouwens vaak heel snel iets over dus mijn toetsen gaan vaak van 1 2 4 6 8 9 3 5 7, haha. Jammer voor ze, maar zo ga ik goed om met mijn tijd c:


    Ik vind dat examen van economie van 2012 tijdvak I echt supermoeilijk o-o
    Edit; Oké, vanaf vraag 14 ongeveer is het ineens peanuts, ahaha. Allemaal simpele theorie c:

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 14:03 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)
    Kort opschrijven is. 2ok een kunst :Y) Ik weet niet of jij beter bent in de Republiek of de VS, maar het examen begint met de Republiek (chronologisch) en dan de VS (chronologisch). Dus ik ben bijvoorbeeld beter in de VS en begin dus gewoon halverwege het examen, haha, zodat ik daar meer tijd voor heb en dan de Republiek nog (: Misschien werkt dat bij jou ook wel beter.

    Ik sla trouwens vaak heel snel iets over dus mijn toetsen gaan vaak van 1 2 4 6 8 9 3 5 7, haha. Jammer voor ze, maar zo ga ik goed om met mijn tijd c:


    Ik vind dat examen van economie van 2012 tijdvak I echt supermoeilijk o-o
    Edit; Oké, vanaf vraag 14 ongeveer is het ineens peanuts, ahaha. Allemaal simpele theorie c:


    Ik had op 2012 - 1 een 4.2 ik snapte er echt geen hol van.

    Ik weet nog niet wat ik ga doen bij geschiedenis, waarschijnlijk tussen door wel vragen eerst over slaan inderdaad.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zijn er trouwens nog meer mensen die morgen m&o hebben?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb morgen filosofie :c


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)
    Kort opschrijven is ook een kunst :Y) Ik weet niet of jij beter bent in de Republiek of de VS, maar het examen begint met de Republiek (chronologisch) en dan de VS (chronologisch). Dus ik ben bijvoorbeeld beter in de VS en begin dus gewoon halverwege het examen, haha, zodat ik daar meer tijd voor heb en dan de Republiek nog (: Misschien werkt dat bij jou ook wel beter.

    Ik sla trouwens vaak heel snel iets over dus mijn toetsen gaan vaak van 1 2 4 6 8 9 3 5 7, haha. Jammer voor ze, maar zo ga ik goed om met mijn tijd c:


    Ik vind dat examen van economie van 2012 tijdvak I echt supermoeilijk o-o
    Edit; Oké, vanaf vraag 14 ongeveer is het ineens peanuts, ahaha. Allemaal simpele theorie c:

    Dat examen economie had dan ook een n-term van 1.9 xd.


    I am an idiot, I move.

    Het examen Nederlands had wel hele lange teksten. En het artikel was ook niet heel makkelijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Het examen Nederlands had wel hele lange teksten. En het artikel was ook niet heel makkelijk.


    Ja inderdaad. Ik ging trouwens wel helemaal stuk om de voetnoot bij Tekst 2:
    Noot 1 De fysieke wereld: De echte wereld waar je elkaar kunt aanraken.

    Ik haal btw tussen de 4.9 en de 6.9, wat inhoudt dat ik geslaagd ben voor Nederlands


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het examen wiskunde a vond ik echt heel moeilijk.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Morgen economie en Duits :(
    Duits gaat op zich wel lukken, want ik ben best wel goed in het lezen en tekst verklaren. Ik zie alleen een berg op tegen economie, want dat is mijn slechtste vak en de berekeningen gaan nu al 2 jaar lang niet meer mijn hoofd in... Plus dat ik het heel naar vind dat ik twee examens op 1 dag heb. Eentje vind ik al heel erg zwaar.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Morgen Duits en Bio, maar net als voor Nederlands, wat vandaag was en gewoon perfect ging, geen stress. Het zijn mijn beste vakken, dus moet nu ook wel lukken. Ik stress hem alleen voor wiskunde, wat mijn slechtste vak al vier jaar is, maar gelukkig heb ik dat maandag pas. Dat betekent nog heel goed alles leren en misschien toch maar maar een lesje bijles ertussendoor gooien.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jezus, wat een rotexamen van bio. Ik vond er echt te veel planten inzitten en de opening was ook niet echt motiverend. Ik ga in ieder geval een klacht indienen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    Jezus, wat een rotexamen van bio. Ik vond er echt te veel planten inzitten en de opening was ook niet echt motiverend. Ik ga in ieder geval een klacht indienen :Y)


    Ja hè! Bij die eerste vraag dacht ik echt 'Noooooo', maar gelukkig waren de laatste twee hoofdopgaven over die beesten met tumoren en het hart nog wel leuk. Nu maar afwachten, want ik heb echt onzin opgeschreven bij sommige vragen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Gemaakte vmbo-examens beeldende vorming gestolen op school Almere. Dat hoor ik dus net van mijn vader. Dat is toch erg? Ik zou zó boos worden. Al weet ik natuurlijk geen reden, zal vast een goede reden zijn, maar dan nog.


    Deep inside, I've never felt alive