• Jaja, nog minder dan een maand en dan is het zover voor alle eindexamenklassen van Nederlands: Het centraal eindexamen!

    Zie hier voor de roosters van dit jaar.

    Wij zijn gisteren begonnen met de examentrainingen en vrijdag hebben we onze LSD (laatste schooldag). Hoe staan jullie ervoor?


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    Gemaakte vmbo-examens beeldende vorming gestolen op school Almere. Dat hoor ik dus net van mijn vader. Dat is toch erg? Ik zou zó boos worden. Al weet ik natuurlijk geen reden, zal vast een goede reden zijn, maar dan nog.


    Ja, ik vind het ook echt knap lullig voor die mensen. Echt naar hoe andere het altijd weten te verzieken. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    14 kantjes bij economiefilosofie ((cat)), ik moest twee keer om papier vragen. Holy shiiit D:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 16:43 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Omg ik ga tussen de 8 en de 9,5 halen voor Biologie. Ik ben zo trots!*O*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    BastiIIe schreef:
    14 kantjes bij economie, ik moest twee keer om papier vragen. Holy shiiit D:

    Lol, wat? Dat is niet weinig, inderdaad.
    Ging het verder wel goed, trouwens?

    JamesPotter schreef:
    Omg ik ga tussen de 8 en de 9,5 halen voor Biologie. Ik ben zo trots!*O*

    Oh, supergoed! ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    BastiIIe schreef:
    14 kantjes bij economie, ik moest twee keer om papier vragen. Holy shiiit D:


    Lol, wat? Dat is niet weinig, inderdaad.
    Ging het verder wel goed, trouwens?


    haha idd, het waren 17 vragen, dus bijna een a4tje per vraag (: Maar onze docent had gezegd dat veel mensen vaak in tijdnood komen, dus ik heb meteen zitten schrijven alsof ik al in tijdnood zat! Thank god, ik had het eerste uur we zo een handkramp, maar ik dacht 'blijf schrijven!!' ahaha.

    En jahoor! Ik heb drie examens gehad én min of meer nagekeken, zag er goed uit! Morgen economie, mijn rampenvak, ik ga voor een 5,5 (: Heb jij nou ook examens? ZO ja, lukt het allemaal?

    Mensen met economie!
    Dit is goud waard, de basis van elke theorie vraag zowat! (:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 16:36 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    haha idd, het waren 17 vragen, dus bijna een a4tje per vraag (: Maar onze docent had gezegd dat veel mensen vaak in tijdnood komen, dus ik heb meteen zitten schrijven alsof ik al in tijdnood zat! Thank god, ik had het eerste uur we zo een handkramp, maar ik dacht 'blijf schrijven!!' ahaha.

    En jahoor! Ik heb drie examens gehad én min of meer nagekeken, zag er goed uit! Morgen economie, mijn rampenvak, ik ga voor een 5,5 (: Heb jij nou ook examens? ZO ja, lukt het allemaal?

    Mensen met economie!
    Dit is goud waard, de basis van elke theorie vraag zowat! (:

    Wacht even. Ik dacht dat jij vandaag economie had? Want nou snap ik er even niks meer van...

    Ja, ik heb namelijk al een paar erover iets geplaatst (;
    En het gaat wel redelijk, ik heb alleen totaal geen zin in natuurkunde maandag...

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 16:39 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb vwo, ik had vandaag filosofie (:

    En haha sorry, mijn hoofd is altijd een zeef tijdens zulke weken, dan onthoud ik alleen mijn toetsstof. Ik zal maandag voor je duimen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Ik heb vwo, ik had vandaag filosofie (:

    En haha sorry, mijn hoofd is altijd een zeef tijdens zulke weken, dan onthoud ik alleen mijn toetsstof. Ik zal maandag voor je duimen :Y)

    Ah, want je hebt dus net neergezet dat je economie had (;
    En maakt niet uit, kan ik best begrijpen x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh haha, nou kijk, dat is wat filosofie met mijn hoofd doet en daarom liet ik me wegbrengen en ophalen ipv zelf te rijden :')
    Ik kan vaak geen eens meer gewone rekensommetjes uitrekenen in zulke periodes (cat) Ah well, filosofie was het dus.

    Hebben jullie ook vaak last van het feit dat mavo en havo eerder wegmogen? Vandaag had mavo een examen van 2 uur, havo van 2,5 uur en wij (30 man, ahaha) van 3 uur. Dus je kunt je wel voorstellen dat na 1,5 uur het geloop al begon.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Constante schreef:
    (...)
    Wacht even. Ik dacht dat jij vandaag economie had? Want nou snap ik er even niks meer van...

    Ja, ik heb namelijk al een paar erover iets geplaatst (;
    En het gaat wel redelijk, ik heb alleen totaal geen zin in natuurkunde maandag...


    Er zit 1 vraag voor 6 punten in, vraag 11 geloof ik... Die zijn echt zeldzaam, dus ik hoop dat die iig over een fijn onderwerp gaat :')
    Ik heb er half zin in. Sommige onderwerpen vind ik wel leuk, uitdagend en kan ik wel, maar andere onderwerpen zijn weer minder.


    Happy Birthday my Potter!

    Havo heeft ook alleen maar examens van 3 uur hoor, behalve de talen (met uitzondering van Nederlands, Latijn en Grieks), want al die toetsen zijn 2,5 uur p havo en vwo
    Maar ik heb er nog geen last van gehad, want wij hebben een havo/vwo school. En ik had vandaag geen toets, dus ik heb er nog geen last van gehad :'D
    Bij ons wordt er ook altijd gevraagd voor de tijdverlengers om rustig te doen, als er weggaan, zodat die nog rustig kunnen doorwerken.


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    Havo heeft ook alleen maar examens van 3 uur hoor, behalve de talen (met uitzondering van Nederlands, Latijn en Grieks), want al die toetsen zijn 2,5 uur p havo en vwo
    Maar ik heb er nog geen last van gehad, want wij hebben een havo/vwo school. En ik had vandaag geen toets, dus ik heb er nog geen last van gehad :'D
    Bij ons wordt er ook altijd gevraagd voor de tijdverlengers om rustig te doen, als er weggaan, zodat die nog rustig kunnen doorwerken.


    Weet ik, maar we zaten dinsdag en vandaag met best weinig mensen en als 80% dan een korter examen heeft (korter er over mag doen eigenlijk) dan merk je dat geloop heel snel op. Sommige hadden zelfs plastic zakjes mee waar ze hun spullen in gingen doen!! Kon ze wel schieten D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jafar schreef:
    (...)

    Er zit 1 vraag voor 6 punten in, vraag 11 geloof ik... Die zijn echt zeldzaam, dus ik hoop dat die iig over een fijn onderwerp gaat :')
    Ik heb er half zin in. Sommige onderwerpen vind ik wel leuk, uitdagend en kan ik wel, maar andere onderwerpen zijn weer minder.

    Heb je dat ook weer van die site? Ik ga dat namelijk niet nog een keer geloven. Natuurkunde is mijn twijfelvak, en ik ben gewoon heel slecht in elektromagnetisme, elektrische stromen en radioactiviteit, de rest daar kom ik wel uit. De enige reden dat ik nu een 6.7 sta is omdat ik hele goede punten heb gehaald voor mijn practica en wat 6.nogwats die mijn lagere punten hebben gecompenseerd.


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Heb je dat ook weer van die site? Ik ga dat namelijk niet nog een keer geloven. Natuurkunde is mijn twijfelvak, en ik ben gewoon heel slecht in elektromagnetisme, elektrische stromen en radioactiviteit, de rest daar kom ik wel uit. De enige reden dat ik nu een 6.7 sta is omdat ik hele goede punten heb gehaald voor mijn practica en wat 6.nogwats die mijn lagere punten hebben gecompenseerd.


    Nee, ik heb het van mijn leraar. Die heeft het in de klas laten zien, dus dat zal wel kloppen. Vandaar dat ik niet meer 100% zeker was dat het vraag 11 was. Opbouw was wel goed overigens, eindigde met wat vragen met normale aantallen punten, zodat je niet opeens een 5 punts vraag mist, als je niet op tijd klaar bent.
    En dan komt het vast goed als je er zo voor staat. Ik bedoel, je mag een 4,3 halen en dan sta je nog voldoende en je haalt vast een stuk hoger ^^


    Happy Birthday my Potter!

    M&O was echt een hel. Veel moeilijker dan de oefenexamens en ook heel anders.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered