• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:40 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    SphinxX schreef:
    Overigens, ik ben namelijk heel erg slecht in het troosten van personen x')


    me2 daarom haat ik Linde laatst :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    HAHA OMFG dit meen je niet ik lach me hier dood bij Ralfs stukje XD !


    Nu voel je wat ik ook voelde toen ik jouw ginny stukje las x'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nu voel je wat ik ook voelde toen ik jouw ginny stukje las x'3


    Nee Ralf-stukje was veel grappiger dan de Ginny-Stukje XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    -haha het is een intiem stukje en automatisch typ ik Campbell Saunders neer… xd-

    Hij draaide plotseling zijn hoofd weg waardoor mijn lippen op zijn wang lagen. Ik deed mijn hoofd iets omhoog waardoor mijn adem over Ralfs gezicht streek. Pure lust drong bij mij naar boven en het leek uit controle waardoor ik ergens ook wel bang voor mijzelf was.
    ‘Mag ik opstaan, Gin? Het is namelijk erg koud hier op de vloer.’ Hij grijnsde naar mij terwijl hij een haarlok achter mijn oor legde wat hem alleen maar meer aantrekkelijk liet maken.
    Zachtjes boog ik naar hem toe om zachtjes op de zijkant van zijn lip te bijten en vervolgens een kus neer te planten. Ik boog terug terwijl ik hem los liet en ondanks alles een klein beetje beschaamd op stond. Mijn hele lichaam schreeuwde naar zijn tedere aanrakingen en zijn lippen die naar mij leken te lonken in de door slechts fakkel verlichte gang.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘Heb je soms moeite met woorden te benoemen of moeite met praten?’ hij knikte, en ik sloot mijn ogen. ‘Heb je toevallig ook soms hevige hoofdpijn door een onverklaarbare reden, of ben je soms afwezig en lijk je in een andere dimensie?’ ik wist zeker dat de antwoord ja was, en campbell knikte ook, en ondanks alles liet ik een glinlach zien. ‘Heb je moeite met dingen onthouden, verwardheid, dubbelzicht?’ hij knikte alweer, en hier begon mijn angst wat op te borrelen. ‘Denk je soms wel eens aan zelfmoord of heb je ernstige depressies?’ mijn ogen vlogen open en ik hield mijn adem in terwijl ik naar Campbell staarde, die geruisloos in zijn bed lag. Ik kon wel zweren dat ik tranen in zijn ogen zag verschijnen toen hij met zijn hoofd knikte. Ik leek wel verlamd te zijn. Mijn mond gleed wat open maar besluitloos sloot ik hem weer en staarde geschrokken naar mijn schoenen. Had ij dat maar eerder geweten. Ik keek op toen ik zag dat campbell meerdere tranen uit zijn ogen liet komen en al snel begon hij wat harder te huilen, terwijl zijn schouders op en neer schokten wat mijn ziel uit een liet scheuren. Ik beet op mijn lip en sprong naar hem toe waarna ik mijn arm troostend om hen heen sloeg en naast hem op zijn bed kwam zitten. Met mijn hand wreef ik gerustellend over zijn rug en ik deed moeite hem niet in zijn betraande ogen te kijken, wat mijn hart zou breken.
    'Ik sta altijd klaar, wanneer je iemand nodig hebt camp.' En dat beloofde ik meer in mezelf waardoor het bijna onhoorbaar werd voor de personen om me heen. Even waagde ik om hem in een troostende knuffel te trekken, maar dan gaat hij zich onconfortabbel voelen, aangezien hij me niet vertrouwd.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik voelde plotseling een arm om me heen gelegd worden en ik wist dat het van George was. Ondanks alles werd ik er niet warm van maar het voelde ergens veilig waardoor ik me dichter tegen hem aan drukte. Alsof hij mijn reddende boei zou zijn.
    'Ik sta altijd klaar, wanneer je iemand nodig hebt camp.' Door mijn tranen keek ik hem even aan.
    ‘Alles waar ik mijn hele leven voor gewerkt heb is weg.’ Tranen gleden nog harder over mijn gezicht heen. Vooral omdat het hardop zeggen alles echter laat klinken.
    ‘Ik ben hier voor het Toverschool Toernooi. Dit jaar zou weer ons jaar worden met Bulgarije en school.’ Ik legde mijn handen achter op me hoofd terwijl ik mijn hoofd tussen mijn knieën legde.
    Plotseling hoorde ik madame Plijster zuchtte en ik voelde haar gedaante zich op mijn bed plaatsen.
    ‘Gelukkig is er veel tijd verstreken sinds ik op ST Holisto gewerkt heb en zijn er nu medicijnen voor. Je mag in ieder geval een maand niet fysiek bezig zijn en daarna moet je waarschijnlijk pillen slikken. De dosis per dag hangt af van hoe erg het is.’ ze zweeg even.
    Ik keek op. Ondanks dat het een maand was dat ik niet mocht zwerkballen en Karkarov en mijn trainer me daardoor zouden vermoorden zou er nog hoop zijn?
    ‘Kan ik daarna weer alles weer doen?’ vroeg ik met nog een klein sprankeltje hoop in mijn stem.
    Ze legde haar hand op mijn schouder terwijl ze aan keek.
    ‘Dat kan alleen de tijd vertellen, Campbell. Het enige wat ik nu kan doen is even weg gaan om naar ST Holisto te gaan maar dan moet je beloven dat je hier blijft zitten. Ik zou daarnaast ook dit allemaal melden aan professor Perkamentus zodat die met jouw schoolhoofd kan praten.’ Ik zuchtte. Ergens had ik het gevoel dat ze wist dat ik anders flink in de problemen zou komen als ik het mijn schoolhoofd moest vertellen. Ik was ergens blij dat Perkamentus het zou doen want ik wist zeker dat Karkarov me gewoon naar het veld zou trekken.

    Pas op George! Campbell neemt je anders op je bek! Hij is niet bang XD oh wat zou Linde boos op me worden :P (jij mag in jouw stukje madame Plijster weg laten gaan)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Duhnduhn duuhn..]

    Ralf Auron

    Zachtjes boog ze naar me toe om nog een kus op mijn lippen te planten, waarna ze me losliet en van me opstond, waarna ik me vermoeid overeindhees en wat grijnzend naast haar stond. Ik zag dat Ginny zich wat schaamde en ik draaide me naar haar toe waarna ik mijn ene hand tegen de muur aan zette, precies naast ginny en de andere hand wreef ik over haar zo zachte wangen die mijn vingers niet leken te accepteren en schreeuwden om mijn lippen. Ik keek terug in ginny haat ogen en glinlachte wat zenuwachtig met mijn gewoonlijke schuine glimlach.
    'Je bent mijn alles Gin, en dat komt niet alleen door de kus en dat je me hebt gered van mezelf. Ik ben blij dat je me niet haat, ondanks dat ik een weerwolf ben.'
    Ik drukt mijn lippen nogmaals op doe van haar en haalde er zachtjes weer vanaf waardoor onze neuzen elkaar een lichtte tik gaven, en mijn hand wreef hield ik haar nog steeds kwetsbare wang vast.
    'Sorry voor alles, ginny.' Fluisterde ik nog en liet haar los, waarna ik een stap naar de relling zette en die nog steeds znuwachtig vaspakfe.
    'Ik heb je vaak verdriet gegeven. En ik beloof dat get nooit meer gaat gebeureb.

    [Zus heeft voor vior het eerst in mn leven gegunt, anders had mn moeder mijn telefoon weer afgepakt, deze keer permanente (:]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ga slapen jij! voordat je problemen krijgt

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 0:23 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb morgen uitval.:'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Evrb sbel een supper snelle post van gorge en dan gaIik campies tellen voir het slapen gaan


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Evrb sbel een supper snelle post van gorge en dan gaIik campies tellen voir het slapen gaan


    Auch! straks ben je permanent je mobiel kwijtt >.>


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Met nog een snelle blik op ons verliet Madama Plijster de ziekenzaal en ik richtte me terug op campbell.
    'Het gaat goed komen, campbell. Geloof me. Ooit komt het weer goed met jou, je kan nooit permanent stoppen met zwerkbal..'
    Ik gooide ook mijn andere arm om hem heen waarna ik hem beet nam bij zijn schouders.
    'Het is net als wat madama plijster zij; het ligt aan de tijd. Dat betekent toch dat het ergens moet gaan ophouden..?' Ik boog me wat onderuit zodat ik rechtstreeks in zijn bruine ogen keek.
    'En als je er nog mew zit, of bangt ben voor Karkarov, ik ben er vior je, en niet als een gekke fan, maar als een goede vriend.' En als laatst schonk ik heb nog een vriendelijke glimlach.

    [Ik ga campies tellen, good night (:]


    [Mijn moeder is altyd boven aan het slapen, in de woonkamer. Het is myn zus die me vwrraad, maar deze keer heeft ze me gegund :'D]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Overigens, campvell doen wat hij wilt, maar pas op voor linde :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    Ralf zetten zijn ene hand vlak naast mijn hoofd en met zijn andere begon hij mijn wang te strelen waardoor mijn adem stokte terwijl ik in zijn mooie grijze kijkers keek die mij aangename rillingen over mijn rug lieten lopen.
    'Je bent mijn alles Gin, en dat komt niet alleen door de kus en dat je me hebt gered van mezelf. Ik ben blij dat je me niet haat, ondanks dat ik een weerwolf ben.'
    Ik plaatste mijn hand zachtjes op zijn borst waar ik zachtjes overheen streelde.
    ‘Je bent geen weerwolf, Ralf. Misschien tijdens volle maan maar voor mij ben je dan nog steeds Ralf. De jongen waar ik van hou en niet kwijt wil.’
    Hij drukte zijn lippen op die van mij en naar mijn gevoel haalde hij ze veels te vlot van mijn lippen.
    Zachtjes liet hij mijn wang los terwijl hij zich vast klampte aan de reling.
    ‘Sorry voor alles, Ginny. Ik heb je vaak verdriet gegeven en ik beloof dat het nooit meer gaat gebeuren. Ik schudde mijn hoofd terwijl ik nog steeds in zijn grijze kijkers keek.
    ‘Ralf je hebt me nooit wat aangedaan. Ik..’ ik stopte mijn zin door en staarde voor een seconden naar zijn lippen waar ik de mijne weer op plaatste en mijn hand die op zijn borst lag gleed naar zijn hand die ik stevig vast hield. Voor een seconden liet ik Ralfs lippen los terwijl ik zijn adem over mij heen voelde strijken. ‘Ik hou van je en geen maanlicht kan me weg van jou houden.’ Ik glimlachte even tegen zijn lippen aan terwijl ik zachtjes in zijn hand kneep en weer mijn lippen op de zijne drukte terwijl er een bom vol vlinders leek te ontploffen in mijn buik.

    Ginny …. Als ginny een man was was ze echt een verkrachter ofzo XD
    Trouwens ik zat te denken waarom ontstaan er vlinders in je buik? :< waarom geen slakken of rupsen ! ja ik ben teleurgesteld op de late avond!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Het gaat goed komen, campbell. Geloof me. Ooit komt het weer goed met jou, je kan nooit permanent stoppen met zwerkbal..' ik hoorde de deur dicht slaan achter Madame Plijster waardoor ik alleen achter bleef met George. Plotseling gooide George zijn andere arm ook om mij heen waardoor ik met mijn hoofd tegen zijn borstkast kwam die ritmisch heen en weer ging.
    Wat ondanks alles mijn tranen minder deden laten worden.
    Plotseling bewoog George waardoor hij me aan kon kijken en ik nog steeds tussen zijn armen lag wat mij iets meer leek te ontspannen.
    'Het is net als wat madama plijster zij; het ligt aan de tijd. Dat betekent toch dat het ergens moet gaan ophouden..? En als je er nog mee zit, of bang ben voor Karkarov, ik ben er voor je, en niet als een gekke fan, maar als een goede vriend.'
    Ik glimlachte triest terwijl ik zijn ogen meed. Ondanks dat hij zo vriendelijk naar mij was kon ik daar niet tegen. Ik was het niet gewend en het deed me meer deugd om naar zijn borst te staren dan naar zijn ogen. ‘Dankjewel voor alles, George. Ik zou niet weten waar ik gelopen zou hebben als jij er niet was.’ Ook al kende ik hem nog maar voor een uur of drie leek hij al vertrouwd. Maar George leek me wel een type waar je al gauw mee over weg kunt gaan. Toch kon zijn vriendelijkheid me niet helpen. Wat als ik echt nooit meer Zwerkbal kon spelen? Wat als ik Voldemort moet gaan helpen? Ik wist dat ik dat niet kon. Ik wist dat ik dan fout bezig zou zijn en ik wilde goede mensen zoals George geen pijn doen.
    ‘Ik kan er gewoon niet aan denken dat ik mijn hele leven voor iets bezig ben geweest wat door domme dingen uit elkaar valt. Natuurlijk ben ik altijd slecht op school geweest wat al een probleem vormde.’ Ik zuchtte zachtjes terwijl ik met mijn hand de tranen weg veegde. Erger dan dit kon toch niet alles worden? Ik kon alleen maar hopen dat de dood snel zou zijn als ik Karkarov of mijn broer; Nathaniel weer zou zien. Maar hun kennende niet. Moest ik geduld hebben en op Madame Plijsters woorden vertrouwen; dat ik misschien toch nog de National van Bulgarije kon blijven? Of zou dit het eind zijn van het enige nut van mijn bestaan op aarde?

    Neh ik ga hem niet George laten kussen
    1. Linde gaat me anders vermoorden
    2. Dan heeft hij net een vriend en verpest hij het door hem te zoenen xD
    3. Anders krijgen we weer Fred+George drama (‘x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya