• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:40 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Maakt eigenlijk niet echt zo veel uit voor mij, maar wat ik heb gezegd ik gezegd ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Hoe meer drama, hoe beter ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes voelde ik dat iemand mee meetrok en half merkte ik wat er gebeurden of wie er bij me stond. Het leek net alsof ik vast zat tussen twee dimensies. Schuin draaide ik mijn hoofd en zag oranje haar. Ik wist dat ik de persoon herkende maar mijn hersens leken de connectie niet te kunnen maken terwijl ik wel zijn lippen zag bewegen wat zou betekenen dat hij praatte.
    Mijn ogen kneep ik zachtjes dicht.
    Met een smak werd ik tegen de muur aan gegooid terwijl er een toverstaf op mijn gericht bleef staan zodat ik magisch tegen de muur aan bleef plakken. Ik zag mijzelf op negen jarige leeftijd.
    Mijn broer stond voor me die net aan de tweede jaar van Klammfels was begonnen terwijl ik continu moest trainen voor Zwerkbal.
    Nathaniel kwam dichter naar mij toegelopen terwijl hij mijn kin vastpakte zodat ik hem aan moest kijken.
    ‘Ik heb het altijd al geweten dat je niks waard zou zijn. Dat je mij en moeder ten schande zou maken. Dat je zou klikken dat ik de beuker naar je hoofd geslagen had.’ Hij glimlachte en duwde mijn hoofd hard naar achter terwijl hij me kin los liet. ‘Hmpf. Denk je echt dat moeder het erg vind wat ik met je doe? Misschien vinden mensen je geweldig op het zwerkbal veld maar ik ken de echte jou en de echte jou wilt niemand kennen. Je bent afschuwelijk. Een oneerbiedig walgelijk monster.’ Met een zwiep met zijn toverstaf liet hij me pijn voelen die ik zelfs op die leeftijd al eerder gevoeld had.
    Hij hief de spreuk op en smeet me tegen de grond waarna hij weer bij me boog en zijn hand legde hij aan de zijkant van mijn hoofd waar hij even in mijn oog keek. ‘Je lijkt precies op hem.’ Met een ferme slag voelde ik hoe hij in mijn gezicht sloeg. ‘Ooit komt er een tijd, Campbell. Dat het mag van moeder en dan zal ik het doen ook zonder enige spijt.’
    Plotseling voelde ik iemand me aanraken waardoor ik schrok en opeens George voor me zag staan. Het was enkel een droom. Was het maar een droom; dit was werkelijkheid. Dit was mijn verleden.
    Ik hield me vast aan de wasbak terwijl ik George nog hoorde zeggen;
    'Gaat het eigenlijk? Je viel met een harde klap tegen die treed aan..' ik keek hem weer aan en keek toen om me heen en een angstig gevoel bekroop me. Ik was zojuist in de zaal en nu was ik op de wc. Hoe kon dat wat was er met de trap?
    ‘Hoe kom ik hier.’ Zei ik ondanks alles angstig. Angstig probeerde ik terug te denken maar het was alsof er een zwart gat zat.

    Dit word niet zoals met Ralf hoor; maar het is wel ff leuk ^^ ahaah ik heb al iets leuks voor Campbell waar hij last van heeft; en wie weet gaat hij er wel dood door! wait and see ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Als je campbell vermoord vergeeft George zichzelf nooit meer :$ en dan gaat hij ook dood x'D chantage :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    ‘Ginny! Ben je gek geworden?’ ik voelde twee armen om mij heen sluiten maar die leken me niet te verwarmen. ‘‘Gek ben je niet geworden. Dat was je altijd al. Net zoals je die arme leerlingen bijna vermoord had. Weet je dat nog?’’ hoorde ik Vilijn zeggen.
    ‘Ginny, ik had te veel pillen ingeslikt, pillen die ervoor zorgen dat ik niet in een weerwolf verander. Daarom was ik buiten bewust zijn en zag ik niets goed en ik dacht dat jij Belinda jij was en ik k- Geloof me Ginny. Ik wil je niet alweer kwijt raken.
    ‘‘Hij liegt; hij heeft die pillen nodig om met jou om te gaan, Ginny. Je bent afschuwelijk. Maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen.’’ Ik slikte. Natuurlijk wist ik dat ik afschuwelijk was. Het was niet gek dat hij Belinda boven mij koos. Alles is beter dan mij. Zelfs nog een schroeistaartige skreeft.
    ‘Ik snap het wel als je me niet meer wilt, ik ben afschuwelijk.’
    ‘‘Waarom zou je het geloven, Ginny. Niemand heeft van je gehouden. Waarom zou hij anders zijn?’’
    Ik kneep zachtjes mijn ogen dicht en dacht na over wat Vilijn zei. Hij sprak de waarheid ook al wilde ik het niet horen.
    ‘Ik wilde naar je toe komen omdat ik bang was dat jij jezelf wat aan zou doen, Ralf. Wat maakt het mij nou uit of je een weerwolf bent of niet. Je bent en blijft Ralf en ik ben en blijf Ginny.’ Ik staarde naar mijn handen die doelloos op mij lagen. Terwijl Vilijn nog de laatste hulp bij mij influisterde. ‘‘Beëindig het voordat je het alweer uit de hand laat lopen, Ginny. Verlos hem van jou.’’ Ik zuchtte zachtjes en kneep mijn ogen dicht om mijn tranen tegen te houden. ‘Daarom moeten we wat het ook is stoppen.’

    '' '' gedeeltes kan ralf niet horen. Dat is Vilijn in Ginny's hoofd ('x ja ik weet het is lastig :P maar ja drama he :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Als je campbell vermoord vergeeft George zichzelf nooit meer :$ en dan gaat hij ook dood x'D chantage :Y)


    Auch! weer je chantages he! :< ach we zullen zien :P eerst dit nog ff bespelen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Campbell keek even om zich heen en ik fronste mijn voorhoofd.
    'Hoe kom ik hier.' Begon Campbell. Mijn mond viel wat open maar gauw sloot ik hem terwijl ik mijn armen weer uit elkaar haalde. Angst kroop mijn lichaam binnen en nare gedachtes omsingelden mijn hersenen. Weet hij het niet meer..? Ik greep zachtjes naar de schouders van Campbell en kneep er amgstig in.
    'W-weet je het niet meer...?' Ik begon moeizaam te slikken en schudde mijn hoofd.
    'Je rende haastig over de trappen en struikelde over een treed, camp..' ik beet hard op mijn lippen en liet hem los.
    'We moetten naar madama plijster gaan,' zei ik als optie en wachtte op een reactie, tot er een vreemde sprankje hoop in me voelde barsten. Ik wierp me terug in Campbell zijn bruine ogen en hield mijn hoofd wat schuin.
    'Ken - uh - ken je de blonde zwadderaarse jongen nog?' En die fluisterde ik meer in mezelf. Idioot, George! Waarom bemoei ik me met dat en niet met mijn gewonde vriend? Ik liet een trillende, dieptreurige zucht waarna ik met mijn hand aan zijn achterhoofd voelde, en inderdaad voelde ik diepe deuk en haalde mijn hand weer weg, dieper bijtend op mijn lippen.
    'Campbell je ziet er afschuwelijk uit. Vergeet all- ik bedoel - maak je geen zorgen, het is denk ik niets ernstigs..?' Vertelde ik alsof campbell een afschuwelijke ziekte had gekregen en duwde mijn handen tegen mijn voorhoofd aan.
    'Ik vermoord je als je nu niet iets zefd campbell, je maakt me bang!' Riep ik uiteindelijk mijn angatige emoties uit en ik voelde het zweet mijn huid losbarsten.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik kon niets beters verzinnen :') en nu die van ralf..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ralf Auron

    ‘Ik wilde naar je toe komen omdat ik bang was dat jij jezelf wat aan zou doen, Ralf. Wat maakt het mij nou uit of je een weerwolf bent of niet. Je bent en blijft Ralf en ik ben en blijf Ginny.’
    Ik lachtte even. Fijn om te weten dat ze niet boos is.
    ‘Daarom moeten we wat het ook is stoppen.’
    Mijn kaak viel open en ik voelde de tranen achter mijn ogen prikken. Met trillende handen ging ik door mijn haren zodat het leek alsof ze door mijn zweet recht overeind stonden en schudde met mijn hoofd waarna de eerste traan mijn ooghoekken uitbarate, gevolgd door de tweede. Ik voelde mijn hart letterlijk stuk voor stuk breken in mijn borstkas en even dacht ik dat ik dood zou gaan neervalleb, wat ik nu het liefst wilde gaan doen.
    'I-ik..' stammelde ik. Ik wist het wel. Ze wilt niet meer iets met me tw maken hebbwn omdat ik een weerwolf ben.
    'He-het.. spijt me..' mompelde ik en probeerde zo veel mogelijk tranen binnen te houden.
    'Misshien.. kunnen we..' ik stopte even en stond met knikkende knieën weer op.
    'Laat maar.. I-ik zie j-je zo wel..' monpelde ik. Met bloedrode ogen draaide ik me om en haaste ik me weg van haar. En nam de trap op die naar de astronomie toren leidde en zuchtte bij het zien van de heldere maan. Natuurlijk wilde ik niet gaan springen. Hier kwam ik altijd om wat te denken. Ik beet op mijn lippen en knielde voor de rand van dw toren neer waarna ik mijn tranen eindeloos over mijn wangen liet glijden. Hoe stom kon ik ook wel of niet zijn om te denken dat alles alweer goed zpu komen? Ik was een mislukkeling, lafaard, idioot, en de aller grootste was dat ik eeb mensetende weerwolf was. Ik haat mezelf.'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    OMFG waarom laat je haar alleen :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik staarde gefixeerd naar voren terwijl langzamerhand weer allemaal herinneringen naar boven kwamen die ik wilde negeren.
    ‘Campbell Saunders lijkt wat te zien en hij neemt een scherpe bocht naar rechts en hij heeft- hij mist.’ Ik zag weer hoe de beuker vol tegen mijn hoofd kwam waardoor ik buitenwesten was geraakt. Ik was van aantal meter hoog naar beneden gevallen wisten ze me te vertellen en mijn aanvoerder was woedend. Laat staan onze trainer. ‘Als je dat nog een keer flikt kan je je National titel opzeggen. We hebben niks aan nietsnutten zoals jij. Voor straf train jij en je hele team extra hard en zeven dagen deze week.’ Meteen hoorde ik het gekreun weer van mijn team players waarna ik algauw een slag achter mijn hoofd voelde. ‘Great job, Rookie. Je kon heus wel die beuker ontwijken. Kijk nou in wat voor troep we geraakt zijn. Je weet dat de trainer dit ons niet gauw gaat vergeven he.’
    Ik zag een zelfvoldane grijns op Verenka’s gezicht. ‘Hij is er ook nog niet klaar voor joh, kijk hoe klein hij nog is. Hij hoort hier niet thuis.’ Gelach schalde omhoog. ‘Ik denk dat hij vanavond huilend in zijn bed ligt, wat een lozer. Zolang hij ons jaar maar niet verpest.’ De pijn en gene die ik toen gevoeld had voelde ik weer opkomen.
    Plotseling voelde ik een hand op mijn achterhoofd en weer schrok ik terwijl ik weer George aankeek.
    ‘Ik vermoord je als je nu niet iets zegt Campbell, je maakt me bang.’ verbaasd keek ik hem aan. Hoe kwam ik hier, beter nog hoe lang was ik hier. Wat als Karkarov erachter kwam.
    ‘Niks is gebeurd, oke.’ Zei ik terwijl ik snel zijn blik meed terwijl ik tranen voelde opkomen. Snel liep ik langs hem heen terwijl ik de duizeligheid probeerde te negeren en automatisch kwam er weer een flashback omhoog.
    ‘Je gaat het jaar niet halen zo, Campbell.’ Ik hoorde Karkarovs stem weer terwijl ik voor zijn bureau stond.
    ‘Je cijfers zijn dieptreurig, je levert verslagen niet in en je toetsen zijn ook niet goed. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat je niet zo laks moet zijn!’ beëindigde hij zijn laatste zin woedend waarna hij op zijn tafel sloeg. ‘Je gaat gewoon je best doen en anders moet jij ook maar eens mee naar de kerkers; je weet dat niemand daarvan ooit terug komt.’ Zijn gezicht stond dicht tegen de mijne en angst voelde ik opborrelen terwijl ik met mijn oog knipperde en ik echter alleen de deurpost nu zag waar ik me angstig aan vasthield en mijn luchtwegen zich leken samen te knijpen terwijl mijn hoofd zich leeg aanvoelden en ik langzaam neerviel tegen de muur terwijl het laatste wat ik nog hoorde was mijn jachtige ademhaling.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    OMFG waarom laat je haar alleen :<


    Wat zou jijdoen als je net werd gedumpt door iemand :o hij is gwoon door de war en verdrietig ):


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell krijt nu en rit van George op wrg naar de ziekenzaal (cat)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wat zou jijdoen als je net werd gedumpt door iemand :o hij is gwoon door de war en verdrietig ):


    ALS JE STRAKS NIET TERUG KOMT PLEEGT GINNY ZELFMOORD ja nu chanteer ik jou ('x muahahaha


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Campbell krijt nu en rit van George op wrg naar de ziekenzaal (cat)


    Pampampampam Campbell is lovin' it XD haha sorry ik had die MC donald reclame al de hele dag op Radio gehoord die aanstond op stage :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya