• .. Genaamd Yolanda. Ze was destijds slechts 11 jaar oud, en hoopte nog steeds dat er een verdwaalde uil zou komen, om haar een Hogwarts Letter te brengen. Dagen gingen voorbij, en die dagen werden weken en die weken zijn inmiddels jaren. Nog steeds heeft Yolanda geen Hogwarts Letter ontvangen.
          Maar daar gaat het niet om in dit verhaal. Op 11jarige leeftijd ontdekte Yolanda namelijk iets anders, dat even veel voor haar ging betekenen als de magische Harry Potter wereld. Op 11jarge leeftijd ontdekte Yolanda namelijk Quizlet, en raakte ze in contact met de creatieve wereld, waarin ze kennis maakte met fandoms en zelfgemaakte creaties van anderen. Ze leerde hoe je een quiz kon maken, en vulde er ook regelmatig een in. Ook leerde Yolanda de ''Series'' kennen. Iets wat inmiddels niet meer is. Op het forum en in de Shoutbox werd gezellig gekletst, en al snel voelde Yolanda zich helemaal thuis in deze Quizletwereld.
    Yolanda had het gevoel begrepen te worden, en dat er naar haar geluisterd werd wanneer ze met iets zat. Maar ook maakte Yolanda vrienden. Sommigen bleven, en anderen gingen na een tijd weg, waarna andere mensen hun plaats in namen, en nieuwe vrienden werden van Yolanda.

    Ja, 6 jaar geleden brak een tijd aan van plezier voor Yolanda. Een tijd van plezier waarvan ze nog lang niet van plan is weg te gaan. Quizlet hoort bij Yolanda, en Yolanda hoort bij Quizlet. Zodoende, na deze 6 jaar, is Yolanda nog altijd te vinden op Quizlet en viert ze vandaag haar 6jarige jubileum, omdat ze deze 19 april gemist heeft.

    En zo, kwam er nog geen einde aan de Quizlet avonturen van Yolanda. Ook dit verhaaltje heeft dan ook nog geen eind. Het eind moet nog geschreven worden, en momenteel zitten we pas middenin het verhaal. Ben jij ook zo benieuwd naar wat er nog komen zal?


    Jazeker, ik zit hier nu alweer 6 jaar! Ik was 19 april helemaal vergeten, en daarom maak ik er vandaag mijn feestje van! Hoe lang zitten jullie inmiddels al op Quizlet? ^^



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd!
    Ik zit er nu twee jaar en een paar maanden op, op 1 februari 2015 zit ik er drie jaar op ;p.


    That is a perfect copy of reality.

    Ongeveer 5 á 6 jaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zit jij hier al zo lang en ken ik je nog maar zo kort? :C
    Nouja, gelukkig ken ik je nu!

    Gefeliciteerd met je 6 jarig jubileum ^^

    Gefeliciteerd.
    Voor mij nu twee jaar alweer.


    Vampire + Servant = Servamp

    Gefeliciteerd, nog een paar maanden en ik zit hier 3 jaar.


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd! Over vier maanden zit ik hier vier jaar. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    5,5 jaar, bijna net zo lang als jij dus ^^


    Life is hard and then we die

    Gefeliciteerd!!!!!!!!!

    Dat er nog vele jaren bij mogen komen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Krull schreef:
    Zit jij hier al zo lang en ken ik je nog maar zo kort? :C
    Nouja, gelukkig ken ik je nu!

    Gefeliciteerd met je 6 jarig jubileum ^^


    Jup.. o.O
    Maar idd, gelukkig kennen we elkaar nu! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yo, gefeliciteerd met je zes jaar. Lekker veel! :Y)

    Ik zit nu op Quizlet voor ongeveer 2,5 jaar.


    Pretty is just a pretty word.

    Twee jaar en wat maanden. (:
    Gefeliciteerd! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd.
    Ook 6 jaar ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    6.5 jaar met een account, ongeveer 8 als je het jaar meerekent dat ik geen account had :W


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Awesome :3.
    Ik zit hier lang. Te lang. Haha. Ik was 8 toen ik deze site ontdekte. Toen vulden mijn zus en ik altijd samen quizzen in. Uiteindelijk heeft mijn zus na een jaar een account aangemaakt waarvan ik ook het wachtwoord kreeg. Ik was negen en had zelf nog geen email adres. Vijf jaar geleden besloot ik toen een account aan te maken toen ik 11 was. En nu ben ik er nog steeds. Alleen ben ik een/twee jaar in totaal afwezig geweest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, wat een leuke tekst heb je ervan gemaakt. (:

    Ik ben hier bijna zes jaar geleden geregistreerd, als 14-jarig wijsneusje. :Y)


    ars moriendi