• .. Genaamd Yolanda. Ze was destijds slechts 11 jaar oud, en hoopte nog steeds dat er een verdwaalde uil zou komen, om haar een Hogwarts Letter te brengen. Dagen gingen voorbij, en die dagen werden weken en die weken zijn inmiddels jaren. Nog steeds heeft Yolanda geen Hogwarts Letter ontvangen.
          Maar daar gaat het niet om in dit verhaal. Op 11jarige leeftijd ontdekte Yolanda namelijk iets anders, dat even veel voor haar ging betekenen als de magische Harry Potter wereld. Op 11jarge leeftijd ontdekte Yolanda namelijk Quizlet, en raakte ze in contact met de creatieve wereld, waarin ze kennis maakte met fandoms en zelfgemaakte creaties van anderen. Ze leerde hoe je een quiz kon maken, en vulde er ook regelmatig een in. Ook leerde Yolanda de ''Series'' kennen. Iets wat inmiddels niet meer is. Op het forum en in de Shoutbox werd gezellig gekletst, en al snel voelde Yolanda zich helemaal thuis in deze Quizletwereld.
    Yolanda had het gevoel begrepen te worden, en dat er naar haar geluisterd werd wanneer ze met iets zat. Maar ook maakte Yolanda vrienden. Sommigen bleven, en anderen gingen na een tijd weg, waarna andere mensen hun plaats in namen, en nieuwe vrienden werden van Yolanda.

    Ja, 6 jaar geleden brak een tijd aan van plezier voor Yolanda. Een tijd van plezier waarvan ze nog lang niet van plan is weg te gaan. Quizlet hoort bij Yolanda, en Yolanda hoort bij Quizlet. Zodoende, na deze 6 jaar, is Yolanda nog altijd te vinden op Quizlet en viert ze vandaag haar 6jarige jubileum, omdat ze deze 19 april gemist heeft.

    En zo, kwam er nog geen einde aan de Quizlet avonturen van Yolanda. Ook dit verhaaltje heeft dan ook nog geen eind. Het eind moet nog geschreven worden, en momenteel zitten we pas middenin het verhaal. Ben jij ook zo benieuwd naar wat er nog komen zal?


    Jazeker, ik zit hier nu alweer 6 jaar! Ik was 19 april helemaal vergeten, en daarom maak ik er vandaag mijn feestje van! Hoe lang zitten jullie inmiddels al op Quizlet? ^^



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gosh Yo, je zit hier echt al onwijs lang 0.0 Ik pas drie jaar of zo.

    Iig gefeliciteerd met je jubileum ^^ Ik ben blij dat je hier zit, anders had ik je nooit leren kennen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik had gister mijn jubileum zie ik net :O
    Ik zit hier nu 3 jaar (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Gefeliciteerd yolanda pandaaaaaa ;3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Memoria schreef:
    Gefeliciteerd!
    Ik zit hier nu al 2 jaar en een paar maanden, maar ik las hier al een halfjaar verhalen. :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik zit er bijna (!) 3 jaar op :Y)
    Gefeliciflapstaart! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd (: Ik zit nu twee jaar en een paar maand op Quizlet (:

    Ik feest gezellig met je mee, Yolanda. Ook al vier ik mijn jubileum pas op 8 november. (;


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ong. 6,5 jaar. Wauw. D:

    Congrats. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gefeliciteerd! Woohoo, feestje. Waar is de taart? *O*


    Oké, ik hoop dat jouw feestje wat levendiger zou zijn, maar ik kwam deze gif tegen toen ik er een zocht en ik vond hem gewoon heel leuk, ghehe. Zes jaar is echt heel erg lang. Ik zit hier "pas" bijna vier jaar. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jeetje, 6 jaar. Dat is best wel lang. Gefeliciteerd!

    Ik zit er nu 3 jaar op, in mei zit ik 4 jaar op Quizlet.


    Physics is awesome

    Dit verdient een cheer smiley *O*


    -

    Congratz! (:

    10 maanden nog maar xd


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Wauw, allemaal al zo lang. Ik pas een jaartje geleden, maar ik ben al blij genoeg dat ik het heb gevonden :')


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Congrats!
    Ik zit hier sinds vorige maand ook 6 jaar op. :')


    Tell me about it, stud.

    Gefeliciteerd! :Y)


    •*• Lululu •*•