• Aan de hand van dit topic kwam ik op het volgende idee:

    Elk account mag maar 2 topics in elke subsectie van RPG forum hebben. Dus twee in het rollentopic gedeelte, twee in het speeltopic gedeelte, etc. Dit zal wel betekenen dat deze dingen ook echt in een aparte sectie moeten staan.
    Je mag een nieuw topic aanmaken als je niet meer dan twee topics hebt in een subsectie. Dus, als je 1 topic in een RPG subforum hebt, mag je er nog eentje aanmaken. Daarna moet je wachten totdat een van de twee vol zit. 2 is natuurlijk relatief en zou veranderd kunnen worden.

    DIt is redelijk makkelijk te doen in mijn beleving, doordat je het aantal topics dat iemand in een subsectie heeft met een simple SQL query kan opvragen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 12:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Met oordeel erover vellen bedoel ik dat je er consequenties aan gaat hangen.
    Het doel van het sturen van een bericht, en van mij part mag een gewone user dat ook doen, is dat de desbetreffende persoon wéét dat andere mensen zich aan zijn of haar forumgedrag ergeren. Want ik geloof dat echt niet iedereen de ander bewust irriteert.

    Dat lijkt me juist iets wat een gewone user niet mag doen. Meestal komt daar alleen maar ruzie van.


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    (...)
    Dat lijkt me juist iets wat een gewone user niet mag doen. Meestal komt daar alleen maar ruzie van.


    Ik denk dat dat heel erg afhangt van de manier waarop je dat doet. Ik heb wel vaker even een berichtje gestuurd over iets wat ik vervelend vond op het forum en daar is nooit een kwaad woord over gevallen. We moeten toch ook normaal met elkaar kunnen omgaan zonder dat overal een crewlid bij komt kijken?


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ik denk dat dat heel erg afhangt van de manier waarop je dat doet. Ik heb wel vaker even een berichtje gestuurd over iets wat ik vervelend vond op het forum en daar is nooit een kwaad woord over gevallen. We moeten toch ook normaal met elkaar kunnen omgaan zonder dat overal een crewlid bij komt kijken?

    Natuurlijk (:
    Mijn ervaring is alleen dat het vaak niet erg tactisch/vriendelijk gebracht wordt.


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    (...)
    Natuurlijk (:
    Mijn ervaring is alleen dat het vaak niet erg tactisch/vriendelijk gebracht wordt.


    Ja, dat is jammer. Maar ik geloof dat er genoeg users zijn die de dingen wel op een tactvolle en opbouwende manier kunnen formuleren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    -> Slotje op aanvraag


    I am an idiot, I move.