• Aan de hand van dit topic kwam ik op het volgende idee:

    Elk account mag maar 2 topics in elke subsectie van RPG forum hebben. Dus twee in het rollentopic gedeelte, twee in het speeltopic gedeelte, etc. Dit zal wel betekenen dat deze dingen ook echt in een aparte sectie moeten staan.
    Je mag een nieuw topic aanmaken als je niet meer dan twee topics hebt in een subsectie. Dus, als je 1 topic in een RPG subforum hebt, mag je er nog eentje aanmaken. Daarna moet je wachten totdat een van de twee vol zit. 2 is natuurlijk relatief en zou veranderd kunnen worden.

    DIt is redelijk makkelijk te doen in mijn beleving, doordat je het aantal topics dat iemand in een subsectie heeft met een simple SQL query kan opvragen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 12:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roku schreef:
    Ik vind het een gedoe van niks, naar mijn mening moeten mensen gewoon niet tien rpg's achter elkaar aanmaken.


    Er zit nogal een verschil tussen 'tien RPG's achter elkaar' en 'twee RPG's per persoon'. Dat zou kunnen betekenen dat je maar twee topics mag openen in je hele Quizlet 'carrière' als het wél goed loopt. Ik vind dat de verkeerde mensen hiermee bestraft worden.

    Ik ben het met je eens dat tien RPGS achter elkaar vervelend kan zijn, maar ik vind dit absoluut geen goede oplossing.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Er zit nogal een verschil tussen 'tien RPG's achter elkaar' en 'twee RPG's per persoon'. Dat zou kunnen betekenen dat je maar twee topics mag openen in je hele Quizlet 'carrière' als het wél goed loopt. Ik vind dat de verkeerde mensen hiermee bestraft worden.

    Ik ben het met je eens dat tien RPGS achter elkaar vervelend kan zijn, maar ik vind dit absoluut geen goede oplossing.


    Het ging mij ook vooral om het feit dat er mensen zijn die niks anders doen dan tig rollentopics maken en daar niet mee verder gaan. Als ze er mee verder gaan bereikt dat topic niet eens een deel twee en door die rpg's zie ik door de bomen het bos niet meer. Die mogen van mij weg. Dan praat ik over de mensen die tig 1D rpg's aanmaken. Ik ga geen namen noemen, maar ik denk dat velen wel weten wie ik bedoel.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Het ging mij ook vooral om het feit dat er mensen zijn die niks anders doen dan tig rollentopics maken en daar niet mee verder gaan. Als ze er mee verder gaan bereikt dat topic niet eens een deel twee en door die rpg's zie ik door de bomen het bos niet meer. Die mogen van mij weg. Dan praat ik over de mensen die tig 1D rpg's aanmaken. Ik ga geen namen noemen, maar ik denk dat velen wel weten wie ik bedoel.


    Dat lijkt me dan een kwestie van een berichtje sturen naar de desbetreffende personen. Daar hoeft de rest van de Quizletters de dupe niet van te worden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Roku schreef:
    (...)

    Het ging mij ook vooral om het feit dat er mensen zijn die niks anders doen dan tig rollentopics maken en daar niet mee verder gaan. Als ze er mee verder gaan bereikt dat topic niet eens een deel twee en door die rpg's zie ik door de bomen het bos niet meer. Die mogen van mij weg. Dan praat ik over de mensen die tig 1D rpg's aanmaken. Ik ga geen namen noemen, maar ik denk dat velen wel weten wie ik bedoel.


    Dan moeten die mensen er op aan gesproken worden. Dat lijkt me dan beter.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik snap niet hoe andere mensen hiervan de dupe zouden zijn. 2 is een voorstel, geen vast nummer...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Ik snap niet hoe andere mensen hiervan de dupe zouden zijn. 2 is een voorstel, geen vast nummer...


    Nou bij inwilliging van dit voorstel zijn mensen dus wél de dupe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dauth schreef:
    Ik snap niet hoe andere mensen hiervan de dupe zouden zijn. 2 is een voorstel, geen vast nummer...


    Maar dan nog. Als je er een bepaald aantal op gaat plakken, zijn er sowieso mensen de dupe, aangezien er meer dan genoeg mensen zijn bij wie de RPG's wel meerdere topics meegaan/uitgespeeld worden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het punt is dat er dan wel om een vast nummer gevraagd wordt. Al was de limiet 500 verhalen. Als ik 501 leuke, lopende verhalen kan schrijven, houdt het mij toch nog op, en word ik er alsnog de dupe van.
    Bij wijze van spreken.

    Bedankt voor het openen van deze suggestie, Mitchell. :Y)

    Zoals al eerder bekend was, ben ik voor. Het draait niet om de hoeveelheid woorden in mijn opinie, maar om de hoeveelheid RPG's die worden aangemaakt door steeds dezelfde mensen. Als je gaat kijken tussen de RPG'ers, zul je zien dat steeds weer dezelfde mensen drie rollentopics achter elkaar openen, terwijl het eerste speeltopic van het eerste rollentopic nog niet eens geopend is. Het zijn ook telkens dit soort RPG's die binnen een aantal dagen doodlopen en naar mijn mening is dat gewoon verspilling.

    + Ik vroeg me af of het openen van zoveel topics niet onder spammen valt.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 18:17 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik snap eigenlijk het punt van de klacht niet als je in eerste instantie al niet RPG't. Ik bedoel, als je RPG't en de RPG loopt dood is dat stom, maar als je niet RPG't zie ik er het nu niet van in, eerlijk gezegd. Moesten de mods nu gewoon eens naar de users met vijftienduizend doodgelopen RPGs PB'en, zou je het probleem ook al snel kunnen oplossen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lacville schreef:
    Ik snap eigenlijk het punt van de klacht niet als je in eerste instantie al niet RPG't. Ik bedoel, als je RPG't en de RPG loopt dood is dat stom, maar als je niet RPG't zie ik er het nu niet van in, eerlijk gezegd. Moesten de mods nu gewoon eens naar de users met vijftienduizend doodgelopen RPGs PB'en, zou je het probleem ook al snel kunnen oplossen.


    Ik heb net even door de huisregels gescrolld en ik kan eigenlijk geen échte regel vinden die bij dit probleem aansluit. Moderators kunnen inderdaad de desbetreffende personen erop aanspreken, maar als deze users dan vragen welke regel hier aan verbonden is, vraag ik me af wat hier het antwoord op zou kunnen zijn. Het is gewoon de vraag waar de grens wordt getrokken, en of de desbetreffende users inderdaad zullen luisteren en niet na twee weken opnieuw beginnen met het openen van duizenden rollentopics.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    (...)

    Ik heb net even door de huisregels gescrolld en ik kan eigenlijk geen échte regel vinden die bij dit probleem aansluit. Moderators kunnen inderdaad de desbetreffende personen erop aanspreken, maar als deze users dan vragen welke regel hier aan verbonden is, vraag ik me af wat hier het antwoord op zou kunnen zijn. Het is gewoon de vraag waar de grens wordt getrokken, en of de desbetreffende users inderdaad zullen luisteren en niet na twee weken opnieuw beginnen met het openen van duizenden rollentopics.


    Huisregels:
    - Al deze regels hebben individueel niet alleen betrekking op datgene wat er letterlijk in de regel zelf beschreven staat. Alles wat ook maar direct of indirect met een bepaalde regel te maken heeft kan worden bestraft. Dat betekent dat als iemand een regel omzeilt, terwijl Quizlet diegene erop wijst dat het wel onder een bepaalde regel valt, diegene alsnog dezelfde straf krijgt als iemand die de regel wel direct overtreedt.


    Ze vinden vast wel iets waar dit betrekking op heeft ^^
    En daarbij - wat dat luisteren betreft, dat is net hetzelfde als met andere regels. Als men echt niet luistert, kunnen ze nog steeds een ban of zoiets.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lacville schreef:
    (...)

    Ze vinden vast wel iets waar dit betrekking op heeft ^^
    En daarbij - wat dat luisteren betreft, dat is net hetzelfde als met andere regels. Als men echt niet luistert, kunnen ze nog steeds een ban of zoiets.


    Met dat luisteren bedoelde ik eigenlijk dat men enkel zal gehoorzamen als er een wettelijke regel op wordt gezet. Ik kan nergens iets vinden waar dit betrekking op zou moeten hebben, anders zou er volgens mij al lang iets aan gedaan zijn. Als moderator zijnde kun je namelijk ook niemand ergens op wijzen of straffen, als er in principe geen regel wordt overtreden. Eigenlijk is dit enkel een irritatiepunt.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 18:34 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben tegen. Ik zie het nut er niet van in om er een limiet op te gooien. Het kan misschien wel irritant zijn als er eenzelfde persoon is die drie of meer RPG's opent, maar om er dan een limiet op te gooien? Das in mijn ogen een beetje ver gezocht. Er bestaat trouwens zoiets als de RPG verbergknop, gebruik die dan, die staat daar niet voor niks. Je hebt toch de vrijheid om zelf te bepalen hoeveel topics je opent, ik vind dat dat zo moet blijven. Ik geef eerlijk toe dat ik soms ook zucht als ik zie dat weer diezelfde persoon opnieuw een andere RPG opent, maar verder stoor ik mij er echt niet aan. Als ik een interessante RPG zie, reageer ik er op en staat het mooi in mijn topics, dan hoef ik me voor de rest ook niks aan te trekken van de andere RPG's.
    En van die aantal woorden en regels schrijven, het is misschien leuker om lange stukken te schrijven, maar heus niet iedereen is daar goed in. Je gaat me ook niet vertellen dat als je elke keer een gesprek met een andere rol voert, dat je elke keer opnieuw aan dat hoge woordenaantal komt. Volgens mij loopt het wel vaker eerder mis met de aantal regels. Buiten dat kan het ook aan de ideeën liggen die de mensen niet interesseren, dat is dan maar jammer.


    16 - 09 - '17

    Ik ben het met Foraoise eens, behalve op haar laatste punt. Er is niet voor niks een ideeëntopic, daar kun je je ideeën plaatsen en dan kom je er vanzelf achter of er animo voor het verhaal is of niet. Zo nee, dan moet je gewoon niet zo koppig zijn alsnog een topic te openen ;).


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain