• Wat nou als je in je midden schoolcarrieré zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duitster of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?


    Rollen:

    Gryffindor: STOP OP GRYFFINDOR!!

    James Potter: JamesPotter
    Sirius Black: Flitwick
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew: Insurgents
    Lily Evans: Jafar
    Alice Prewett: iMickeyMouse
    Overige rollen:

    Slytherin:

    Severus Snape: Kilicious
    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Bellatrix Black: GERESEVEERD!!
    Andromeda Black: SuperTOMMO
    Narcissa Black: Rider
    Regulus Black: Cashby
    Rodolphus Lestrange:
    Overige rollen:

    Ravenclaw:

    Xenophilius Lovegood: Insurgents
    Ted Tonks:
    Overige rollen:
    Meisje: Summer Meghan Sunfield PeterParker
    Hufflepuff:

    Frank Longbottom:
    Overige rollen:
    Abigail Grey: Indis

    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser: Alice Prewett
    Chaser: James Potter
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Slytherin:
    Captian:
    Seeker: Narcissa Black Finniocko
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Ravenclaw:
    Captian:
    Seeker: Summer Sunfield PeterParker
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Hufflepuff:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:Abigail Grey


    Prefects:
    Gryffindor:
    Meisje: Lily Evans Jafar
    Jongen: Remus Lupin WillNotLearn

    Slytherin:
    Meisje: Narcissa Black Finniocko
    Jongen: Lucius Malfoy WillNotLearn

    Ravenclaw:
    Meisje: Summer Sunfield PeterParker
    Jongen:

    Hufflepuff:
    Meisje:
    Jongen:

    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Afdeling:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Huisdier:
    Quidditch(Welke positie) :
    Prefect(Klassenoudste) :
    Headboy of Headgirl (Hoofdmonitor) :
    Extra:


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Regels:

    - Je mag maximaal 4 rollen! Dit MOETEN dan 2 jongens en 2 meisjes zijn (:
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een werewolf,vampire(Vampire is maximaal 2!!!) , Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt. Min James Potter,Sirius Black en Peter Pettigrew.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics. En als ik niet online ben mag Jafar het van mij doen. En dan moet ze ergens maar neer zetten; by iMickeyMousr of by Noa

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 15:26 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ga hem nu aan maken...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=162647


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik wil best Bellatrix Black spelen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Maak haar maar aan,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam'
    Bellatrix "Bella" Black
    Leeftijd
    17
    Leerjaar
    7
    Afdeling
    Slytherin
    Uiterlijk


    Foto 1. Foto 2
    Bellatrix haar grote bos, donkere krullen hangt voor haar gezicht, waardoor ze alleen nog maar mysterieuzer overkomt dan dat ze al is. Haar grote bos krullen is onmogelijk in bedwang te houden, wat erg overeenkomt met haar innerlijk. Bella heeft donkere, bruine ogen en wenkbrauwen en volle, rode lippen. Ze heeft een rond gezichtje en draagt vaak veel zwarte make-up. Bella is niet heel groot - 1.60 - en erg slank. Haar tengere lichaam kent weinig vrouwelijke rondingen.
    Bellatrix draagt vrijwel altijd zwart. Vooral zwarte jurkjes met hoge hakken om wat minder klein te lijken. Bellatrix is enorm bleek, ze wordt gewoon niet bruin door de zon en daarnaast heeft ze het ook niet zo op mooi weer en zonnen.
    Innerlijk
    Bellatrix is een ware Slytherin; ze zal er alles aan doen om haar doelen te bereiken en verder is ze sluw en sadistisch. Ze heeft er geen problemen mee om iemand pijn te doen en ze heeft er zelfs plezier in. In de ogen van de meeste mensen is Bellatrix gestoord en eng. Bellatrix is enorm zelfverzekerd en hierdoor ook redelijk arrogant. Een glimlach zul je bij haar niet zo snel zien, het enige wat ze doet dat nog een beetje op glimlachen lijkt is gemeen grijnzen. Bellatrix is angstaanjagend en zal niet snel terugdeinzen als iets haar in de weg staat.
    Respect kent ze niet, op respect voor de plannen van de Dark Lord na dan. Ze is het eens met zijn plannen en zal dan ook niet twijfelen als iemand haar vraagt om zich bij haar aan te sluiten.
    Je zal Bellatrix niet zo snel in de buurt van andere zien, ze is niet zo'n "groeps" persoon. Bellatrix is het zusje van Narcissa Black en Andromeda Black die beide ook op Hogwarts zitten.
    Huisdier
    Bellatrix heeft een jonge zwart met witte kat, met groene ogen die vrijwel altijd op haar bed ligt te slapen of ergens op een bank in de Common Room.
    Extra
    Bellatrix wordt later een Deatheather en een trouwe volgeling van de Dark Lord.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 20:37 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bella moet in het zevende zitten. Ze is namelijk ouder dan Andromeda en die zit in het zesde.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Bella moet in het zevende zitten. Ze is namelijk ouder dan Andromeda en die zit in het zesde.

    Aangepast ^^ Is hij zo goed?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sure^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hey, the Marauders zijn officieel nog niet in staat om zich te veranderen in hun dierenformaat, maar is dat in deze RPG al wel zo?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Volgens mij zijn ze dat in hun vijfde jaar wel, dus ja.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    In hun vierde naar vijfde zomervakantie lukt het hun toch pas? Dat heb ik volgens mij ooit gelezen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hopelijk komt Rodolphus Lestrange er nog bij haha, anders is Bellatrix lonely


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik kon vandaag niet reageren excuses, ik zal het morgen proberen, mijn privé situatie is een beetje overhoop sorry.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Pumbaa schreef:
    Insurgents is weer terug naar Pumbaa :Y)


    -

    Oh lol pas het morgen aan. Zit op mobiel.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded