• Wat nou als je in je midden schoolcarrieré zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duitster of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?


    Rollen:

    Gryffindor: STOP OP GRYFFINDOR!!

    James Potter: JamesPotter
    Sirius Black: Flitwick
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew: Insurgents
    Lily Evans: Jafar
    Alice Prewett: iMickeyMouse
    Overige rollen:

    Slytherin:

    Severus Snape: Kilicious
    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Bellatrix Black: GERESEVEERD!!
    Andromeda Black: SuperTOMMO
    Narcissa Black: Rider
    Regulus Black: Cashby
    Rodolphus Lestrange:
    Overige rollen:

    Ravenclaw:

    Xenophilius Lovegood: Insurgents
    Ted Tonks:
    Overige rollen:
    Meisje: Summer Meghan Sunfield PeterParker
    Hufflepuff:

    Frank Longbottom:
    Overige rollen:
    Abigail Grey: Indis

    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser: Alice Prewett
    Chaser: James Potter
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Slytherin:
    Captian:
    Seeker: Narcissa Black Finniocko
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Ravenclaw:
    Captian:
    Seeker: Summer Sunfield PeterParker
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Hufflepuff:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:Abigail Grey


    Prefects:
    Gryffindor:
    Meisje: Lily Evans Jafar
    Jongen: Remus Lupin WillNotLearn

    Slytherin:
    Meisje: Narcissa Black Finniocko
    Jongen: Lucius Malfoy WillNotLearn

    Ravenclaw:
    Meisje: Summer Sunfield PeterParker
    Jongen:

    Hufflepuff:
    Meisje:
    Jongen:

    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Afdeling:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Huisdier:
    Quidditch(Welke positie) :
    Prefect(Klassenoudste) :
    Headboy of Headgirl (Hoofdmonitor) :
    Extra:


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Regels:

    - Je mag maximaal 4 rollen! Dit MOETEN dan 2 jongens en 2 meisjes zijn (:
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een werewolf,vampire(Vampire is maximaal 2!!!) , Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt. Min James Potter,Sirius Black en Peter Pettigrew.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics. En als ik niet online ben mag Jafar het van mij doen. En dan moet ze ergens maar neer zetten; by iMickeyMousr of by Noa

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 15:26 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Whatever. Als Severus, Sirius en ook Frank zijn ingevuld beginnen we.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Whatever. Als Severus, Sirius en ook Frank zijn ingevuld beginnen we.


    Haha wij helemaal zwijmelen over LOTR in een HP rpg


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    SMÉAGOL IS COOOOOOOOOL!!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Volgens mij hebben we een praattopic nodig.
    (En Sméagol is cool en een asshole tegelijk)


    -

    Insurgents schreef:
    Volgens mij hebben we een praattopic nodig.
    (En Sméagol is cool en een asshole tegelijk)


    Ik haat Gollum


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik ben een fantasy freak dus ik vind ze beide geweldig.


    Don't be like the rest of them, darling

    Insurgents schreef:
    (...)
    Awesome indeed. Mijn volgende username wordt er een uit LotR :Y)


    Ik heette ooit Shelob^^


    En Faramir en Sam zijn uit lotr mijn favoriete personages;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    PeterParker schreef:
    Naam: Summer Meghan Sunfield.
    Leeftijd: 14, ze is jarig op valentijnsdag, 14 februari.
    Leerjaar: 4de jaar.
    Afdeling: Ravenclaw, ookal twijfelde de Sorteerhoed heel erg tussen Gryffindor en Ravenclaw maar heeft uiteindelijk Ravenclaw gekozen.
    Uiterlijk:





    Summer is een tenger, slank meisje dat een normale lengte heeft. Wat meteen opvalt zijn haar vuurrode haren, die ze altijd los langs haar schouders heeft hangen en ongeveer zo lang zijn tot haar achterwerk. Haar ijsblauwe ogen kunnen je warm en vriendelijk aankijken maar heel soms ook doordringend. Ze heeft een paar zomersproeten op haar gezicht die in de winter minder te zien zijn dan in de zomer. Ze is ontzettend bleek waardoor het vaak lijkt dat ze ziek is of het koud heeft. Als ze het koud heeft draagt ze favoriete muts, die goed om haar hoofd zit. Ze heeft zwarte wimpers die soms versierd zijn met mascara maar meestal houdt Summer het gewoon natuurlijk. Haar dierenuiterlijk is elegant maar tegelijk ook erg schattig: Een vos. Als vos is iets kleiner dan normale vossen en dat maakt haar kwetsbaar en schattig, maar dat laatste is Summer helemaal niet in haar vossenuiterlijk. Als iemand haar pijn doet als vos bijt ze diegene meteen of valt diegene aan. Als vos heeft ze een veel beter reukvermogen en veel beter zicht. Ook is ze veel sneller en heeft beter reflexen, dan heeft ze moeite haar dierlijke instincten onder controle te houden. Ookal heeft ze er een hekel aan dat ze een Faunaat is maakt ze best veel gebruik van haar vossenuiterlijk.
    Innerlijk: Summer is ontzettend rustig en zit meestal stil, maar ze kan ook ontzettend druk zijn en dan denk je dat ze altijd al heel druk is geweest. Summer kan niet heel goed met haar gevoelens omgaan en kropt dat dan allemaal op en dat komt er dan als ze alleen is allemaal uit. Ze haat pesten of mensen pijn doen en zou dat dan zelf ook niet doen. Ze is best moedig en is niet snel bang, ookal ziet ze er kwetsbaar uit. Zs is erg slim en geeft soms teveel informatie als iemand haar iets vraagt. Ze zit vaak met de neus in de boeken en heeft meestal haar nerd bril op dat haar er echt uit laat zien als een nerd. Toch kan ze goed voor zichzelf of iemand opkomen dat haar niet laf maakt en juist een beetje brutaal.
    Huisdier: Een steenuil, genaamd Andrew.
    Quidditch: Summer is een geweldige Seeker.
    Prefect: Yup.
    Extra: Summer is een Faunaat, ze kan veranderen in een vos en is daar niet trots op. Ze haat het en wil het niet maar toch is het zo. Summer is ook enorm verliefd op Remus Lupin, ze wil het liefst bij hem zijn maar ze is bang dat hij niet hetzelfde voor haar voelt. Ze had ergens ook opgevangen van iemand dat hij een weerwolf is maar ze gelooft dat niet. Niet veel mensen weten dat zij in een vos kan veranderen en ze is het van plan aan Remus te vertellen maar ze is ook bang dat hij het door gaat vertellen.


    Ik maak haar uiterlijk vanavond af.


    Uhhhh, Faunaat word je vrijwillig, dus het is pittig vreemd dat ze het niet leuk vindt, want waarom zou ze er dan zoveel tijd in gestoken hebben er eentje te worden en er staat in het begintopic dat je dan minstens in het 6e of 7e jaar moet zitten, omdat het zoveel tijd en moeite kost...

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 20:51 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik hou van Pippin en Merry

    Aragorn: Gentlemen, we do not stop 'til nightfall.
    Pippin: What about breakfast?
    Aragorn: You've already had it.
    Pippin: We've had one, yes. What about second breakfast?
    [Aragorn turns and walks off in disgust]
    Merry: I don't think he knows about second breakfast, Pip.
    Pippin: What about elevenses? Luncheon? Afternoon tea? Dinner? Supper? He knows about them, doesn't he?
    Merry: I wouldn't count on it.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jafar schreef:
    (...)


    Uhhhh, Faunaat word je vrijwillig, dus het is pittig vreemd dat ze het niet leuk vindt, want waarom zou ze er dan zoveel tijd in gestoken hebben er eentje te worden en er staat in het begintopic dat je dan minstens in het 6e of 7e jaar moet zitten, omdat het zoveel tijd en moeite kost...


    +in vierde kan je geen klassenoudste zijn(a)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    PeterParker schreef:
    Naam: Summer Meghan Sunfield.
    Leeftijd: 16, ze is jarig op valentijnsdag, 14 februari.
    Leerjaar: 6de jaar.
    Afdeling: Ravenclaw, ookal twijfelde de Sorteerhoed heel erg tussen Gryffindor en Ravenclaw maar heeft uiteindelijk Ravenclaw gekozen.
    Uiterlijk:





    Summer is een tenger, slank meisje dat een normale lengte heeft. Wat meteen opvalt zijn haar vuurrode haren, die ze altijd los langs haar schouders heeft hangen en ongeveer zo lang zijn tot haar achterwerk. Haar ijsblauwe ogen kunnen je warm en vriendelijk aankijken maar heel soms ook doordringend. Ze heeft een paar zomersproeten op haar gezicht die in de winter minder te zien zijn dan in de zomer. Ze is ontzettend bleek waardoor het vaak lijkt dat ze ziek is of het koud heeft. Als ze het koud heeft draagt ze favoriete muts, die goed om haar hoofd zit. Ze heeft zwarte wimpers die soms versierd zijn met mascara maar meestal houdt Summer het gewoon natuurlijk. Haar dierenuiterlijk is elegant maar tegelijk ook erg schattig: Een vos. Als vos is iets kleiner dan normale vossen en dat maakt haar kwetsbaar en schattig, maar dat laatste is Summer helemaal niet in haar vossenuiterlijk. Als iemand haar pijn doet als vos bijt ze diegene meteen of valt diegene aan. Als vos heeft ze een veel beter reukvermogen en veel beter zicht. Ook is ze veel sneller en heeft beter reflexen, dan heeft ze moeite haar dierlijke instincten onder controle te houden.
    Innerlijk: Summer is ontzettend rustig en zit meestal stil, maar ze kan ook ontzettend druk zijn en dan denk je dat ze altijd al heel druk is geweest. Summer kan niet heel goed met haar gevoelens omgaan en kropt dat dan allemaal op en dat komt er dan als ze alleen is allemaal uit. Ze haat pesten of mensen pijn doen en zou dat dan zelf ook niet doen. Ze is best moedig en is niet snel bang, ookal ziet ze er kwetsbaar uit. Zs is erg slim en geeft soms teveel informatie als iemand haar iets vraagt. Ze zit vaak met de neus in de boeken en heeft meestal haar nerd bril op dat haar er echt uit laat zien als een nerd. Toch kan ze goed voor zichzelf of iemand opkomen dat haar niet laf maakt en juist een beetje brutaal.
    Huisdier: Een steenuil, genaamd Andrew.
    Quidditch: Summer is een geweldige Seeker.
    Prefect: Yup.
    Extra: Summer is een Faunaat, ze kan veranderen in een vos. Summer is ook enorm verliefd op Remus Lupin, ze wil het liefst bij hem zijn maar ze is bang dat hij niet hetzelfde voor haar voelt. Ze had ergens ook opgevangen van iemand dat hij een weerwolf is maar ze gelooft dat niet. Niet veel mensen weten dat zij in een vos kan veranderen en ze is het van plan aan Remus te vertellen maar ze is ook bang dat hij het door gaat vertellen.




    Summer is af.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    @PeterParker, misschien moet je even de reacties boven je lezen...

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 21:17 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Indis schreef:
    @PeterParker, misschien moet je even de reacties boven je lezen...


    @Indis, heb ik al gedaan en daarom heb ik Summer al aangepast.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Hopelijk beginnen we snel


    Don't be like the rest of them, darling

    We moeten nog wachten op Severus en Sirius,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded